Aryane Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Skulle vært på et møte i Oslo i morgen, men i det jeg skulle forlate kontoret fikk jeg melding om at møtet ble lagt til Bergen i stedet. Grunnen var at flere som skulle delta hadde vært på et annet møte her i byen i dag, og for å kutte kostnadene var det like greit at de to som kommer fra Oslo flyr over hit. Den ene av de to er kjæresten min som jobber i samme bransje. Så da får jeg ham til Bergen på en snartur. Han skulle jo helst ha kommet i kveld da, men siden han er Enga supporter spørs vel det. Argh.....den jævla fotballen.....) Vel uansett får vi mer tid sammen her enn i Oslo, for jeg måtte flydd hjem med det samme møtet var slutt for å hente barna. Så nå er det bare å vente å se....prioriterer han meg eller fotballen? 0 Siter
Gyda Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg håper inderlig han prioriterer deg! (Mannen min prioriterer akkurat omvent - han skal på Ullevaal i kveld sammen med elleveåringen. Men vi bor jo i Oslo da ...) ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hvis det er noe tak i ham prioriterer han naturligvis den særdeles viktige kampen VIF spiller mot Brugge i kveld, og skal jeg være helt ærlig er det noe du enkelt burde forstå du også, og dermed unngå å sette han i en vanskelig situasjon hvor han må velge. Sånn er det med den saken! 0 Siter
Aryane Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Hvis det er noe tak i ham prioriterer han naturligvis den særdeles viktige kampen VIF spiller mot Brugge i kveld, og skal jeg være helt ærlig er det noe du enkelt burde forstå du også, og dermed unngå å sette han i en vanskelig situasjon hvor han må velge. Sånn er det med den saken! Har full forståelse jeg, har ikke ringt ham enda, velger han kampen skal jeg ikke si et ord, fotball er livet for ham, så han skal få gå på den kampen med god samvittighet ) Er så snill jeg vet du 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Har full forståelse jeg, har ikke ringt ham enda, velger han kampen skal jeg ikke si et ord, fotball er livet for ham, så han skal få gå på den kampen med god samvittighet ) Er så snill jeg vet du Flink jente! 0 Siter
Aryane Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Flink jente! Jeg har vært med på mange Vålerenga kamper jeg, selv om jeg ikke er særlig interessert. Jeg er med bare fordi det er gøy å se hvor engasjert han blir, og selv om jeg er bergenser, må jeg innrømme at klanen er nesten like god som brann supporterne. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg har vært med på mange Vålerenga kamper jeg, selv om jeg ikke er særlig interessert. Jeg er med bare fordi det er gøy å se hvor engasjert han blir, og selv om jeg er bergenser, må jeg innrømme at klanen er nesten like god som brann supporterne. Klanen er gode. Jeg var på VIF - Start tidligere i år (dessverre den eneste kampen jeg har sett live i år), og klanen runget så grusomt over Ullevål at jeg tror jeg må vurdere å ta med sov-i-ro neste gang. 0 Siter
Aryane Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Klanen er gode. Jeg var på VIF - Start tidligere i år (dessverre den eneste kampen jeg har sett live i år), og klanen runget så grusomt over Ullevål at jeg tror jeg må vurdere å ta med sov-i-ro neste gang. Nå har han ringt, og med en undertone av skyldfølelse sa han at han bare måtte se den kampen i kveld, han skulle heller ta med seg noe arbeid og bli til over helgen ) Han skulle kommet uansett på fredag, men jeg er kjempefornøyd jeg nå... Så snill som jeg er ba jeg ham kose seg masse på kampen, og ikke ha dårlig samvittighet. Vel så veldig snilt er det vel ikke, man må jo respektere at den andre parten prioriterer sine interesser av og til? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Nå har han ringt, og med en undertone av skyldfølelse sa han at han bare måtte se den kampen i kveld, han skulle heller ta med seg noe arbeid og bli til over helgen ) Han skulle kommet uansett på fredag, men jeg er kjempefornøyd jeg nå... Så snill som jeg er ba jeg ham kose seg masse på kampen, og ikke ha dårlig samvittighet. Vel så veldig snilt er det vel ikke, man må jo respektere at den andre parten prioriterer sine interesser av og til? Helt klart. I hvert fall når det er noe så viktig som den kampen der. 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Helt klart. I hvert fall når det er noe så viktig som den kampen der. (du sku' slått deg på ho Aryane, du) - som mora mi hadde sagt -hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.