Gjest Timari Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Tenker her på øreplugger etc. har kjøpt nye øreplugger til mp3-spilleren og jeg får ikke pluggen inn i høyre øre, mens den går fint inn i det venstre Flere som har slike problemer? Tror jeg har opplevd det før også. kjipt er det iallefall 0 Siter
tiliti Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hihi, mine også har forskjellig størrelse. 0 Siter
frosken Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Dette kvalifiserer vel neppe til å kalles et "problem" :-) Kroppsdeler kommer i alle størrelser og med ulike typer variasjoner. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Femåringen min har større hull i det ene øret... Du er iallefall ikke _helt_ unormal ;-) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Femåringen min har større hull i det ene øret... Du er iallefall ikke _helt_ unormal ;-) Takk for det begynte å bli bekymret he he:) 0 Siter
Reg@l Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Samme her. Men sist jeg kjøpte øreplugger kjøpte jeg noen fra Sony som hadde gummipropper av forskjellige størrelser. Da kan du ha ulik størrelse på proppene. Fungerer kjempefint! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.