Gå til innhold

Hvor mye studielån er det "vanlig" å ha etter endt masterstudium?

Anbefalte innlegg

Gjest masterstudent
Skrevet

jeg har studert siden våren 2000 og har regnet ut at jeg kommer til å ende opp med 370700. Jeg har jobbet minimalt ved siden av studiene

Dere som har studert lenge, hvor mye studielån har dere?

Gjest Siviløkonomen
Skrevet

Jeg studerte i fire år og hadde 350 000 i studielån. Jobbet minimalt jeg også. Har jobbet desto mer etterpå og har betalt hele studielånet nå. Jippi!!!!!

Gjest masterstudent
Skrevet

Jeg studerte i fire år og hadde 350 000 i studielån. Jobbet minimalt jeg også. Har jobbet desto mer etterpå og har betalt hele studielånet nå. Jippi!!!!!

ok hvor lang tid har du brukt på å nedbetale lånet?

Skrevet

.. og hvor mye betalte du per termin?

Gjest sandex
Skrevet

Min sambis hadde 200.000 etter 4 års utdanning. Synes "jeggu" det var nok :)

Skrevet

Med 6 års studier (tilsammen) har jeg rundet 310000. Skål!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...