Gjest noen som kan gi råd om dette her? Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg har hotmail, og inntil nylig kom de nyeste meldingene inn øverst på lista, slik at det var veldig tydelig hvilke eposter som var nye og uleste...Men så har jeg antagelig trykket på en knapp(!), slik at nå kommer nye eposter inn langt nede på lista... Noen som kan forklare meg hvordan jeg kan forandre på dette? 0 Siter
Osiris Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Klikk en gang på datoknapen og se om det hjelper. 0 Siter
Gjest noen som kan gi råd om dette her? Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Klikk en gang på datoknapen og se om det hjelper. Takker - det hjalp! Men måtte trykke to ganger på datoknappen... 0 Siter
Osiris Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Takker - det hjalp! Men måtte trykke to ganger på datoknappen... Værsågod! det enkleste er ofte det beste..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.