Gjest Home and Away fan Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Har fulgt lenge med på home and away og jeg synes likheten er slående. Flere som ser det? 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Nei, men jeg har en potet som ligner på kong Harald. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Har egentlig ikke tenkt over det, men det er vel litt likhet. Men du, jeg har ikke fått sett på ett par dager (så idag). Hvem var det som kjøpte huset til Leah og besøkte henne om natten? Fikk med meg at det ikke var Vinnie, som noen mistenkte. Er du snill og oppdaterer meg? :-) 0 Siter
Gjest Home and Away fan Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Har egentlig ikke tenkt over det, men det er vel litt likhet. Men du, jeg har ikke fått sett på ett par dager (så idag). Hvem var det som kjøpte huset til Leah og besøkte henne om natten? Fikk med meg at det ikke var Vinnie, som noen mistenkte. Er du snill og oppdaterer meg? :-) Det var en episode jeg ikke fikk med meg, men ettersom jeg forsto så var det faren til Vinnie som gjorde det, pga dårlig samvittighet for at han fikk Vinnie i fengsel. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Det var en episode jeg ikke fikk med meg, men ettersom jeg forsto så var det faren til Vinnie som gjorde det, pga dårlig samvittighet for at han fikk Vinnie i fengsel. Ok, thanks :-) 0 Siter
Gjest repetererrer Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Nei, men jeg har en potet som ligner på kong Harald. Skrell den! Jeg har alltid lurt på hva som rører seg inni den mannen. 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Skrell den! Jeg har alltid lurt på hva som rører seg inni den mannen. De sier man man blir dum av å spise poteter, men hva hvis man ER en potet? Jeg kjenner en som utvilsomt må være en bendelorm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.