Gjest fise Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hvorfor fiser/promper du ikke sammen med andre? (på bussen,i selskap osv.) Og hvorfor raper du ikke? (noen gjør det da, i noen land er det jo uhøflig og ikke gjøre det etter maten:) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Kan finne på å ta en liten rap når jeg er ute å drikker øl, men prøver å gjøre det diskre:) propping gjør jeg kun hjemme alene, sammen med jentungen eller kjæresten, men ikke ved matbordet:) 0 Siter
Aryane Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Kan finne på å ta en liten rap når jeg er ute å drikker øl, men prøver å gjøre det diskre:) propping gjør jeg kun hjemme alene, sammen med jentungen eller kjæresten, men ikke ved matbordet:) Syns det er ufint å gjøre det blant andre. 0 Siter
nypa Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Noen ganger må jeg bare ellers får jeg kjempevondt og det kjennes ut som hele meg skal gå i lufta. Men grunnen til at man forsøker å unngå det når det er folk i nærheten er vel strengt tatt fordi det ofte lukter vondt, og om det ikke luter så er det de vi assosierer med lyden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.