Gå til innhold

Luft i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor fiser/promper du ikke sammen med andre?

(på bussen,i selskap osv.)

Og hvorfor raper du ikke?

(noen gjør det da, i noen land er det jo uhøflig og ikke gjøre det etter maten:)

Skrevet

Kan finne på å ta en liten rap når jeg er ute å drikker øl, men prøver å gjøre det diskre:)

propping gjør jeg kun hjemme alene, sammen med jentungen eller kjæresten, men ikke ved matbordet:)

Skrevet

Kan finne på å ta en liten rap når jeg er ute å drikker øl, men prøver å gjøre det diskre:)

propping gjør jeg kun hjemme alene, sammen med jentungen eller kjæresten, men ikke ved matbordet:)

Syns det er ufint å gjøre det blant andre.

Skrevet

Noen ganger må jeg bare ellers får jeg kjempevondt og det kjennes ut som hele meg skal gå i lufta.

Men grunnen til at man forsøker å unngå det når det er folk i nærheten er vel strengt tatt fordi det ofte lukter vondt, og om det ikke luter så er det de vi assosierer med lyden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...