ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Og der har jeg sett ferdig sesong 5 på dvd. Noen som vet når neste sesong er ferdig? Om de i det hele tatt har begynt innspillinga? Jeg føler at ventetiden vil bli smertefull. 0 Siter
Aryane Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 har aldri sett sopranos jeg, er det verdt å se altså? Jeg skal jo bli TV-slave denne høsten.... Er ikke du på fotballkamp da? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Oh, heldiggrisen. Jeg har nettopp unngagjort sesong 4 på rekordtid, og har gitt meg selv en liten karantene før jeg kjøper femmern - rett og slett fordi jeg har kjøpt altfor mange DVD-er i det siste. Men jeg kjenner at jeg snart sprekker og kaster meg over en ny sesong med reinspikka mafiamoro av ypperste kvalitet. I mellomtiden trøster jeg meg med den nye Gudfaren-boka. Men det kan bli lenge å vente til sesong 6: Ifølge div. nettsider kommer den ikke før i 2006. Jeg trodde den kom i høst, men har åpenbart gått glipp av noe. ( 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 har aldri sett sopranos jeg, er det verdt å se altså? Jeg skal jo bli TV-slave denne høsten.... Er ikke du på fotballkamp da? Nei, jeg ser den på tv. Pause nå. VIF er rågode! Ja, du bør gå til anskaffelse av samtlige sesonger umiddelbart. Vi snakker om tidenes råeste serie. Uten tvil. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Oh, heldiggrisen. Jeg har nettopp unngagjort sesong 4 på rekordtid, og har gitt meg selv en liten karantene før jeg kjøper femmern - rett og slett fordi jeg har kjøpt altfor mange DVD-er i det siste. Men jeg kjenner at jeg snart sprekker og kaster meg over en ny sesong med reinspikka mafiamoro av ypperste kvalitet. I mellomtiden trøster jeg meg med den nye Gudfaren-boka. Men det kan bli lenge å vente til sesong 6: Ifølge div. nettsider kommer den ikke før i 2006. Jeg trodde den kom i høst, men har åpenbart gått glipp av noe. ( Jeg fryktet at det var en stund til, ja. :/ Menmen, jeg får begynne på sesong 1 igjen snart. 0 Siter
Aryane Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Nei, jeg ser den på tv. Pause nå. VIF er rågode! Ja, du bør gå til anskaffelse av samtlige sesonger umiddelbart. Vi snakker om tidenes råeste serie. Uten tvil. Får gjøre det da, moren min og er stor fan, så jeg satser på det er noe for meg og da. Kos deg videre med kampen! Måfølge litt med jeg også, så jeg vet hva det går i når han ringer i kveld, da kan jeg imponere med å si jeg vet hva stillingen ble, hehe.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Får gjøre det da, moren min og er stor fan, så jeg satser på det er noe for meg og da. Kos deg videre med kampen! Måfølge litt med jeg også, så jeg vet hva det går i når han ringer i kveld, da kan jeg imponere med å si jeg vet hva stillingen ble, hehe.... Så kan du også imponere ham med å si at dommerene faen meg gjorde mye rart. Men det er det aldri noen fra Klanen som er uenige i uansett. 0 Siter
Aryane Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Så kan du også imponere ham med å si at dommerene faen meg gjorde mye rart. Men det er det aldri noen fra Klanen som er uenige i uansett. Det gikk jo bra da. Må skuffe deg med å si at neste hjemmekamp taper de....garantert! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Det gikk jo bra da. Må skuffe deg med å si at neste hjemmekamp taper de....garantert! Hmmm, neste hjemmekamp? Det er vel ingen før mot Brann neste lørdag da eller? For øvrig kom jeg til å tenke på noe. Om to uker befinner jeg meg i Rhodos. Tror du det er noen muligheter til å få sett Brugge - VIF der nede? Det er jo et veldig turistinfisert sted? 0 Siter
Aryane Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hmmm, neste hjemmekamp? Det er vel ingen før mot Brann neste lørdag da eller? For øvrig kom jeg til å tenke på noe. Om to uker befinner jeg meg i Rhodos. Tror du det er noen muligheter til å få sett Brugge - VIF der nede? Det er jo et veldig turistinfisert sted? Jepp neste hjemmekamp er mot Brann 20. august. Den skal jeg på! Og Brann vinner! Det er det nok helt sikkert sjanse for å se klampen på Rhodos, husker for mange år siden vi var i Tunisia og da satt gutta på hotellrommet og så en norsk landskamp. Så på Rhodos kan du helt sikkert få sett den på storskjerm i en eller annen pub, mange nordmenn ferierer der vet du, det må de ta hensyn til! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Jepp neste hjemmekamp er mot Brann 20. august. Den skal jeg på! Og Brann vinner! Det er det nok helt sikkert sjanse for å se klampen på Rhodos, husker for mange år siden vi var i Tunisia og da satt gutta på hotellrommet og så en norsk landskamp. Så på Rhodos kan du helt sikkert få sett den på storskjerm i en eller annen pub, mange nordmenn ferierer der vet du, det må de ta hensyn til! Var det jeg tenkte! Jeg skulle gjerne sett VIF - Brann også, og som du sier er det såpass med nordmenn der at det bør være muligheter for å finne en pub med satelitt! 0 Siter
Aryane Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Var det jeg tenkte! Jeg skulle gjerne sett VIF - Brann også, og som du sier er det såpass med nordmenn der at det bør være muligheter for å finne en pub med satelitt! De har vel "norskebarer" der og som alle andre sydenplasser? Kanskje du får servert vafler med blåbærsyltetøy til kampen? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg skal begynne på sesong 1.... Men først må jeg få kjøpt den. (Hvor er det billigst?) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Jeg skal begynne på sesong 1.... Men først må jeg få kjøpt den. (Hvor er det billigst?) Platekompaniet har dem veldig billig. De 4 første sesongene for 299 per styk. Tviler på at du får dem noe billigere enn det noe sted. 399 for sesong 5. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Platekompaniet har dem veldig billig. De 4 første sesongene for 299 per styk. Tviler på at du får dem noe billigere enn det noe sted. 399 for sesong 5. Takk for informasjon, de må jeg ha... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.