favn Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg tror den her betyr å rekke tunge: Men den her sier ikke stort: :I Ikke den her heller, selv om jeg har lært av John Arne at kryss betyr suss. :x Ups, den nederste så ut som en som holder igjen for ikke å kaste opp. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Men noen gjør den der med den vertikale streken på tasten ved siden av 1 *mumle, prøver, aha!*: Alt + | Sånn: :-| Eller kanskje den er best med munnviker likevel: :-I Store spørsmål. Nå ser jeg at med stor I blir den litt småflirete, den med streken er den biske. Nettopp! De har litt forskjellige ansiktsutrykk! Jupp, her løser vi virkelig verdensproblemene i kveld..;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Den i midten..Har ikke peil! Den nederste holder enten på en hemmelighet, holder igjen for ikke å si noe den har lyst tilå si.. Alternativt må den tisse..;-) Jeg pleier ikke være SÅ avansert med smileybruk..Selvom jeg helt definitivt har lagt meg til (u)vaner med å smileykrydre innleggene mine voldsomt. Samme her. Jeg liker ikke smileys og forsøkte å bruke dem så lite som mulig tidligere. Problemet er at bruken av smileys er så til de grader utstrakt at folk på nettet tror man er pissed hvis man ikke smiler hele tiden. Så den uvanen er (dessverre) godt innarbeidet hos meg også. 0 Siter
favn Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Nettopp! De har litt forskjellige ansiktsutrykk! Jupp, her løser vi virkelig verdensproblemene i kveld..;-) Ja, dette er viktig å få avklart en gang for alle. Sette standard, så å si. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Nå ble jeg nysgjerrig og måtte se etter... hehe men det er jo bare en c apostrof komma slutt-parentes Ligner litt på Stomperud, sånn om man ikke skakker på hodet :-) Hehe, den ligner jaqggu meg litt på stomperud! Artig! :-) Også prøvde jeg å lage den, men jeg finner ikke alle tegna engang jeg..:-o *blond* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Ups, den nederste så ut som en som holder igjen for ikke å kaste opp. Jeg tror den betyr kyss. For Riise avslutter sine meldinger med xxx, og den mannen vet nok hva han driver med og hvordan han skal ro kvinnfolka i land med sms. Det er helt åpenbart. 0 Siter
favn Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Den i midten..Har ikke peil! Den nederste holder enten på en hemmelighet, holder igjen for ikke å si noe den har lyst tilå si.. Alternativt må den tisse..;-) Jeg pleier ikke være SÅ avansert med smileybruk..Selvom jeg helt definitivt har lagt meg til (u)vaner med å smileykrydre innleggene mine voldsomt. Jeg også. Ble bare så lei av kommentarer om hvor sur og sint jeg var når jeg vitterlig prøvde å være snill og svare så høflig jeg kunne. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Samme her. Jeg liker ikke smileys og forsøkte å bruke dem så lite som mulig tidligere. Problemet er at bruken av smileys er så til de grader utstrakt at folk på nettet tror man er pissed hvis man ikke smiler hele tiden. Så den uvanen er (dessverre) godt innarbeidet hos meg også. Jeg bruker dem jaggu i personlige emails også, selvom jeg ikke tror folk jeg mailer med tror jeg er pissed på dem for noe sånn i utgangspunktet.. Det innskrenker egentlig ordforådet noe voldsomt, det at en bare kan sette på et tryne og slippe å forklare hva en synes om noe/noen eller hvordan en føler seg. Her er det jo ofte hendig..(av de årsakene du nevner + at man gjerne er litt kortfattet) men i personlige brev?! Jeg skal ta meg sammen..(med fare for at resultatet blir at alle mine bekjente tror at jeg plutselig er sur, stram og offisiell..;-)) 0 Siter
Gemini Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hehe, den ligner jaqggu meg litt på stomperud! Artig! :-) Også prøvde jeg å lage den, men jeg finner ikke alle tegna engang jeg..:-o *blond* Tror forresten jeg skrev litt feil, mente anførselstegn, ikke apostrof. " (anførselstegn = shift+2) De andre tegnene burde du vel finne greit? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Jeg også. Ble bare så lei av kommentarer om hvor sur og sint jeg var når jeg vitterlig prøvde å være snill og svare så høflig jeg kunne. De flestye tror jo det..Og det er smittsomt, nå tror jeg det nesten og, om noen ikke smiler til meg..:-o Men det kjipeste er de som smiler når de er dritsure og ønsker å ta rotta på deg, men smiler fordet for å tåkelegge og ta brodd av harde ord..Det gjør jeg aldri, det synes jeg er ufin diskusjonsteknikk! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg bruker dem jaggu i personlige emails også, selvom jeg ikke tror folk jeg mailer med tror jeg er pissed på dem for noe sånn i utgangspunktet.. Det innskrenker egentlig ordforådet noe voldsomt, det at en bare kan sette på et tryne og slippe å forklare hva en synes om noe/noen eller hvordan en føler seg. Her er det jo ofte hendig..(av de årsakene du nevner + at man gjerne er litt kortfattet) men i personlige brev?! Jeg skal ta meg sammen..(med fare for at resultatet blir at alle mine bekjente tror at jeg plutselig er sur, stram og offisiell..;-)) Det er jo faktisk mange som har begynt å bruke smileys i håndskrevne brev også. Ikke det at jeg får så mange sånne, men det hender jeg får kort. Og selv i dem er smileyene utbredt. 0 Siter
favn Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg tror den betyr kyss. For Riise avslutter sine meldinger med xxx, og den mannen vet nok hva han driver med og hvordan han skal ro kvinnfolka i land med sms. Det er helt åpenbart. Hehe, så du replikken fra Espen Thoresen Hværsaagod etter at Riise ble forbannet da Hværsaagod publiserte mobilnummeret hans? '- Jeg ville bare hjelpe John Arne Riise å få seg kjæreste. Mannen er jo åpenbart på damejakt. Dette var jo en super anledning til å sette ham i kontakt med masse fine damer, sier komikeren.' http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106536 Spør du meg, har Riise ALT å vinne på å le offentlig av seg selv. Nå framstår han som humørløs i tillegg til å være komplett idiot. Og det drar han aldri i verden dame på, den saken er klar. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Tror forresten jeg skrev litt feil, mente anførselstegn, ikke apostrof. " (anførselstegn = shift+2) De andre tegnene burde du vel finne greit? Næhei..Slutt?! Hvilken knapp er slutt? Ingen sånn tast på min maskin.. *aldeles ultrablond* 0 Siter
favn Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 De flestye tror jo det..Og det er smittsomt, nå tror jeg det nesten og, om noen ikke smiler til meg..:-o Men det kjipeste er de som smiler når de er dritsure og ønsker å ta rotta på deg, men smiler fordet for å tåkelegge og ta brodd av harde ord..Det gjør jeg aldri, det synes jeg er ufin diskusjonsteknikk! Akkurat sånt greier ikke jeg å gjennomskue. Er det noen som er sånn også, nå da? *sukk* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hehe, så du replikken fra Espen Thoresen Hværsaagod etter at Riise ble forbannet da Hværsaagod publiserte mobilnummeret hans? '- Jeg ville bare hjelpe John Arne Riise å få seg kjæreste. Mannen er jo åpenbart på damejakt. Dette var jo en super anledning til å sette ham i kontakt med masse fine damer, sier komikeren.' http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106536 Spør du meg, har Riise ALT å vinne på å le offentlig av seg selv. Nå framstår han som humørløs i tillegg til å være komplett idiot. Og det drar han aldri i verden dame på, den saken er klar. Akkurat det har jeg også tenkt. Nå løper han jo rundt og skal saksøke både Hværsågod og et kjøpesenter i Stavanger. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Det er jo faktisk mange som har begynt å bruke smileys i håndskrevne brev også. Ikke det at jeg får så mange sånne, men det hender jeg får kort. Og selv i dem er smileyene utbredt. Åja, sånn smilemunn under dobbelt utropstegn? Men den er jo litt søt, synes jeg da..Og har vært rundt siden jeg var fjorten eller noe..;-) Andre smileys har jeg aldri sett i håndskrevne brev, heldigvis. Jeg har det dog med å tegne en sånn litt blid, ubestemmelig slags fyr, med rullings, solbriller og bandana et eller annet sted på alle brev jeg semder(av karakter håndskrevet seff..)..Jeg vet ikke helt hvem han er og hvorfor han dukker opp, men han blir stort sett akseptert, og mottatt som søt og helt grei.. Men det er jaggu noe helt annet! Så det så! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Akkurat sånt greier ikke jeg å gjennomskue. Er det noen som er sånn også, nå da? *sukk* Jammen den er jo ikke så vanskelig å ferske..? Den skriftelig varianten av de som byr deg på en øl, smiler til deg, mens de egentlig bare venter på en real anledning, og på at du skal bli offguard, slik at de kan lugge til deg verbalt, eller for den del helt bokstavelig.. Kjenner du ikke typen er du heldig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Åja, sånn smilemunn under dobbelt utropstegn? Men den er jo litt søt, synes jeg da..Og har vært rundt siden jeg var fjorten eller noe..;-) Andre smileys har jeg aldri sett i håndskrevne brev, heldigvis. Jeg har det dog med å tegne en sånn litt blid, ubestemmelig slags fyr, med rullings, solbriller og bandana et eller annet sted på alle brev jeg semder(av karakter håndskrevet seff..)..Jeg vet ikke helt hvem han er og hvorfor han dukker opp, men han blir stort sett akseptert, og mottatt som søt og helt grei.. Men det er jaggu noe helt annet! Så det så! :-) Ja, det å tegne folk med bananer i trynet er helt klart mye, mye bedre enn vanlige smileys. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Ja, det å tegne folk med bananer i trynet er helt klart mye, mye bedre enn vanlige smileys. Han har vel ingen bananer..!Banan kan du selv være.. *lol* Han har en sånn..Hva faen heter det..sånn tørkle på hodet? Bandada? Bandana? Gremmes, helt jernteppe! Og gjett om han er mye bedre..Så klart, han er kul han, og han blander seg ikke i teksten! ;-) 0 Siter
favn Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jammen den er jo ikke så vanskelig å ferske..? Den skriftelig varianten av de som byr deg på en øl, smiler til deg, mens de egentlig bare venter på en real anledning, og på at du skal bli offguard, slik at de kan lugge til deg verbalt, eller for den del helt bokstavelig.. Kjenner du ikke typen er du heldig. På dol, mener du? Jeg mener å kjenne noen lus på gangen og ignorerer i grunnen tilfeldige smileys. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.