Gå til innhold

Det går hardt for seg i barne & røverpassbransjen..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

På dol, mener du? Jeg mener å kjenne noen lus på gangen og ignorerer i grunnen tilfeldige smileys.

Mener ikke spesielt på dol altså,mente mer generelt der man bruker smileys.. selvom jeg har sett noen litt dritgiftige noen her også..Det kan innimellom komme litt overaskende, særlig om jeg forlest meg på vennlige smileys..

Det blir jo litt som om noen kaller deg noe stygt rett etter at de har smilt til deg..Det er å sende forvirrende signaler, er det det er..

Nå vet jeg også stort sett ganske fort jeg også om noen virkelig misliker meg her inne, men noe har kommet litt bakpå.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

22

• ShitDiddelyDo

13

• favn

8

• Gemini

4

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han har vel ingen bananer..!Banan kan du selv være.. *lol* Han har en sånn..Hva faen heter det..sånn tørkle på hodet? Bandada? Bandana? Gremmes, helt jernteppe!

Og gjett om han er mye bedre..Så klart, han er kul han, og han blander seg ikke i teksten! ;-)

Åja, nå vet jeg hva du tenker på. Du tenker på håndkle!

Nå kommer Sør og tar meg. :)

laguna1365380434
Skrevet

Åja, nå vet jeg hva du tenker på. Du tenker på håndkle!

Nå kommer Sør og tar meg. :)

*lol* :-)

Jupp, nå har du nok ertan på deg..Men det er ikke SÅNN håndkle heller egentlig..Du vet sånn som enkelte gitarister og lesbiske jenter ofte blir sett med..? Knytt rundt, enten brettet slik at det kun funker som pannebånd, eller knyttet stramt over hele hodet fortsatt med knuten i nakken..

Vel, skjønner du fortsatt ikke hva jeg mener så føl deg fri til å gi faen..;-) Jeg lurer på om ikke dette er noe av det aller, aller mest meningsløse jeg har skrevet om på dol, og DET sier litt.

Skrevet

Næhei..Slutt?! Hvilken knapp er slutt?

Ingen sånn tast på min maskin..

*aldeles ultrablond*

slutt-parentes = den parentesen som avslutter et uttrykk i parentes

)

det er shift+9 på normale norske tastatur ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*lol* :-)

Jupp, nå har du nok ertan på deg..Men det er ikke SÅNN håndkle heller egentlig..Du vet sånn som enkelte gitarister og lesbiske jenter ofte blir sett med..? Knytt rundt, enten brettet slik at det kun funker som pannebånd, eller knyttet stramt over hele hodet fortsatt med knuten i nakken..

Vel, skjønner du fortsatt ikke hva jeg mener så føl deg fri til å gi faen..;-) Jeg lurer på om ikke dette er noe av det aller, aller mest meningsløse jeg har skrevet om på dol, og DET sier litt.

Jeg skjønner. Den typen hodeplagg som den tidligere gitaristen til Bruce Springsteen, han som nå har en ledende rolle i Sopranos, stort sett gikk med! :)

Skrevet

:-o Meg?? Neppe..Dessuten tror jeg ikke jeg var først.

Jeg tror det har noe med kasper, jesper og jonathan å gjøre.

Men det er MYE skilsmisse i luften her inne om dagen da.

Hvor mange av de som skilte seg etter disse doltreffene var du direkte ansvarlig for da? ;-)

Ett er sikkert: Jeg skal aldri, aldri på doltreff. Verken nå eller i overskuelig fremtid.

:-)

Skrevet

Kanskje jeg er litt nærtagende akkurat nå, men jeg skjønte virkelig ikke innlegget ditt?

For det første har jeg ikke sett nicket aunt sophie her noen gang, ei eller lest om noen samlivsbrudd der i gården. Men hvorfor skulle dette vært et påfallende sammentreff? Jeg synes jeg leser om samlivsburdd her stadigvekk jeg.

Og finnes det link til hva da?

Gjest Mary Poppins *en smule treg*
Skrevet

hehe uff jeg gjør som mange andre her inne og skylder på hårfargen min.

*superblond*

Skjønte innlegget ditt nå ;)

laguna1365380434
Skrevet

hehe uff jeg gjør som mange andre her inne og skylder på hårfargen min.

*superblond*

Skjønte innlegget ditt nå ;)

Det er jeg ikke sikker påom jeg gjorde..;-) Det var super vrøvlete..Men ikke vondt ment på en flekk altså..

Det bare kom opp svar til deg og henne sånn nesten på likt, og så het innnleggene nesten det samme..Også lagde jeg en snøvlete liten konspirasjonsteori..Beklager så mye, skal aldri skrive så teite innlegg igjen! Lover! ;-)

Hvordan er det med deg forresten? Ser ting litt lysere ut etterhvert?

Symper masse med deg! Og slett ikke meningen å være ufølsom!

Skrevet

Det er jeg ikke sikker påom jeg gjorde..;-) Det var super vrøvlete..Men ikke vondt ment på en flekk altså..

Det bare kom opp svar til deg og henne sånn nesten på likt, og så het innnleggene nesten det samme..Også lagde jeg en snøvlete liten konspirasjonsteori..Beklager så mye, skal aldri skrive så teite innlegg igjen! Lover! ;-)

Hvordan er det med deg forresten? Ser ting litt lysere ut etterhvert?

Symper masse med deg! Og slett ikke meningen å være ufølsom!

Hehe det var bare meg som var treg, så ingen fare der:) Og dessuten vet jeg godt at du ikke er ufølsom, og det var derfor jeg bestemte meg for å lese gjennom innlegget en gang til :0)

Det går mye bedre med meg nå:) Prøver å finne på mest mulig så jeg ikke skal tenke så mye på det. Har begynt å innse at jeg har gjort det eneste riktige, og det føles litt godt.

Du må holde oss oppdatert ang han amerikaneren din også da ;) har du funnet ut om han mente kjærester da han sa "to be with you"?

Takk for sympatien forresten :0)

laguna1365380434
Skrevet

Hehe det var bare meg som var treg, så ingen fare der:) Og dessuten vet jeg godt at du ikke er ufølsom, og det var derfor jeg bestemte meg for å lese gjennom innlegget en gang til :0)

Det går mye bedre med meg nå:) Prøver å finne på mest mulig så jeg ikke skal tenke så mye på det. Har begynt å innse at jeg har gjort det eneste riktige, og det føles litt godt.

Du må holde oss oppdatert ang han amerikaneren din også da ;) har du funnet ut om han mente kjærester da han sa "to be with you"?

Takk for sympatien forresten :0)

Godt å høre at du holder hodet over vannet, og har det, etter forholdene bra! Greit å vite at en faktisk har rett..Kjipt å tvile..!

Hvis du er noe bemidlet om dagen vil jeg anbefale å gå ut og shoppe litt..;-) Det er jo helt utrolig..(og nesten litt patetisk;-)) men shopping hjelper jo faktisk nesten mot alt! Og å gå til frisøren og..Eller er det bare jeg som er helt utrolig grunn?

Litt pilsing og hoing er jo også en vinner..Litt maskulin oppmerksomhet lindrer jo også godt(selvom kanskje aaaldri vil "ha noen ny hund", sånn helt i begynnelsen..;-))

Amerikaneren min er bare sååå søt og morsom, men jeg har ikke funnet ut hva han mente med det..Antagelig mente han bare akkurat det han sa, og plasserte det rart, men uten baktanker..;-) Han har forresten invitert meg påå være med å kjøre en bil(som skal leveres) fra øst til vest i USA..Det høres bare så rock ut,men jeg vet ikke om jeg kan..:-I SÅ lyst..Også har han sendt meg filmer og greier i posten, og er bare så oppmerksom og søt mot meg! :-)

Jeg er heldig med han her altså..;-) Men jeg håper han kan pitle seg til europa..(eller at økonomien min spontant mirakel helbreder seg) for jeg er ikke sånn superkomfortabel med at det bare skal mailes..Kjekkere å ha dem i nærheten liksom.

Skrevet

Godt å høre at du holder hodet over vannet, og har det, etter forholdene bra! Greit å vite at en faktisk har rett..Kjipt å tvile..!

Hvis du er noe bemidlet om dagen vil jeg anbefale å gå ut og shoppe litt..;-) Det er jo helt utrolig..(og nesten litt patetisk;-)) men shopping hjelper jo faktisk nesten mot alt! Og å gå til frisøren og..Eller er det bare jeg som er helt utrolig grunn?

Litt pilsing og hoing er jo også en vinner..Litt maskulin oppmerksomhet lindrer jo også godt(selvom kanskje aaaldri vil "ha noen ny hund", sånn helt i begynnelsen..;-))

Amerikaneren min er bare sååå søt og morsom, men jeg har ikke funnet ut hva han mente med det..Antagelig mente han bare akkurat det han sa, og plasserte det rart, men uten baktanker..;-) Han har forresten invitert meg påå være med å kjøre en bil(som skal leveres) fra øst til vest i USA..Det høres bare så rock ut,men jeg vet ikke om jeg kan..:-I SÅ lyst..Også har han sendt meg filmer og greier i posten, og er bare så oppmerksom og søt mot meg! :-)

Jeg er heldig med han her altså..;-) Men jeg håper han kan pitle seg til europa..(eller at økonomien min spontant mirakel helbreder seg) for jeg er ikke sånn superkomfortabel med at det bare skal mailes..Kjekkere å ha dem i nærheten liksom.

Han høres skjønn ut! :)

Men han har ingen faste planer om å ta turen hitover i nære framtid? Skjønner at det kanskje blir litt kjedelig med bare mailkontakt, selv om det er hyggelig det og.

Det har blitt et par shoppingturer ja, og igår var jeg hos frisøren og lysnet håret litt ;) Det hjelper! :)

laguna1365380434
Skrevet

Han høres skjønn ut! :)

Men han har ingen faste planer om å ta turen hitover i nære framtid? Skjønner at det kanskje blir litt kjedelig med bare mailkontakt, selv om det er hyggelig det og.

Det har blitt et par shoppingturer ja, og igår var jeg hos frisøren og lysnet håret litt ;) Det hjelper! :)

Han kommer hit i løpet av neste år engang..Det kommer litt an pånoe jobbing i Europa, når det blir, men han kommer uansett tilsommeren..Det blir stas! Håper vi holder kontakten såpass lenge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...