amber sun Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 ZoneAlarm kommer opp med spørsmålet: "msn messenger is trying to act as a server" Svarer jeg ja eller nei da? *blond* 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Svar ja. Hvis det er et forventet spørsmål, dvs når MSN starter. 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg svarer ja på alt jeg. *blånnere* *host* 0 Siter
amber sun Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Svar ja. Hvis det er et forventet spørsmål, dvs når MSN starter. ok. da svarer jeg ja. 0 Siter
Gjest også veldig blond Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg svarer ja på alt jeg. *blånnere* "Do you want to install a very mean and destructive virus called pc-death.exe now?" 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 ok. da svarer jeg ja. Lurte deg!!! Ædabæda. Neida. Det spøsmålet er standard hos de fleste, men det burde være forprogrammert i brannveggen. Kanskje det er ny versjon av MSN, og ikke sett før. 0 Siter
amber sun Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Lurte deg!!! Ædabæda. Neida. Det spøsmålet er standard hos de fleste, men det burde være forprogrammert i brannveggen. Kanskje det er ny versjon av MSN, og ikke sett før. aha, der er forklaringen.Jeg oppdaterte nettopp til ny versjon av msn. 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 aha, der er forklaringen.Jeg oppdaterte nettopp til ny versjon av msn. Da vet vi at spørsmålet var på sin plass. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.