Gjest ellerrr? Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Kan man føre musikk fra mine spillelister på maskina til telefonen uten å være på nett? Jeg har nemlig telenor nå og den nye tlf er operatørlåst til netcom, så jeg får ikke brukt den "på nett".........Trodde kanskje jeg kunne laste over litt musikk likevel... 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Det følger kabel med telefonen, det er bare å bruke denne når du overfører fra maskinen til telefonen. 0 Siter
Gjest ellerr? Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Det følger kabel med telefonen, det er bare å bruke denne når du overfører fra maskinen til telefonen. Hvordan?*klør meg i hue* 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hvordan?*klør meg i hue* 1) Sett in CD med drivere o.l. som fulgte med telefonen. 2) Koble telefonen til kabelen når du får beskjed om dette, slå den på og sett kabelen inn i en ledig USB-port. Nå skal maskinen finne ny maskinvare og gi beskjed om at maskinvaren er ferdig installert og klar for bruk. 3) Åpne min datamaskin, finn bokstaven for telefonen, f.eks Flyttbar disk (E:) 4) Overfør mp3-filene til f.eks Flyttbar disk (E:) Har du Makk, ikke PC, så har jeg ikke snøring. :-) 0 Siter
Gjest ikke snøring Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 1) Sett in CD med drivere o.l. som fulgte med telefonen. 2) Koble telefonen til kabelen når du får beskjed om dette, slå den på og sett kabelen inn i en ledig USB-port. Nå skal maskinen finne ny maskinvare og gi beskjed om at maskinvaren er ferdig installert og klar for bruk. 3) Åpne min datamaskin, finn bokstaven for telefonen, f.eks Flyttbar disk (E:) 4) Overfør mp3-filene til f.eks Flyttbar disk (E:) Har du Makk, ikke PC, så har jeg ikke snøring. :-) Takker for hjelpen her, for jeg greide det!!:0)) (til slutt)*blond* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.