Gå til innhold

Sony Ericsson K750 i-hjelp,noen?

Anbefalte innlegg

Gjest ellerrr?
Skrevet

Kan man føre musikk fra mine spillelister på maskina til telefonen uten å være på nett? Jeg har nemlig telenor nå og den nye tlf er operatørlåst til netcom, så jeg får ikke brukt den "på nett".........Trodde kanskje jeg kunne laste over litt musikk likevel...

Tvillingmamma
Skrevet

Jeg overfører musikk via kabel fra PC til telefon...

Skrevet

Hvis du har bluetooth på pc-en (enten en "dings" i en usb-port, eller innebygget i maskinen, kun sannsynlig på enkelte nyere laptop-er), eller infrarød overføring (igjen mest vanlig på laptop, men også på eldre modeller), eller med en kabel fra Sony Ericsson (trodde nesten det fulgte med en slik kabel med K750i-telefonen?).

Skrevet

Sist jeg sjekka så fulgte det data-kabel med den 'oppskrytte-telefonen' der.

Prøv den du.

Gjest ellerrr?
Skrevet

kan du ikke gjøre det via bluetooth da?

Vet ikke!?? Jeg prøver iallefall med USB....men får det ikke til.

Gjest ellerrr?
Skrevet

Jeg overfører musikk via kabel fra PC til telefon...

Hvordan? Jeg har satt i USB o.s.v?

Gjest ellerr?
Skrevet

Hvis du har bluetooth på pc-en (enten en "dings" i en usb-port, eller innebygget i maskinen, kun sannsynlig på enkelte nyere laptop-er), eller infrarød overføring (igjen mest vanlig på laptop, men også på eldre modeller), eller med en kabel fra Sony Ericsson (trodde nesten det fulgte med en slik kabel med K750i-telefonen?).

Ja, jeg har satt i USB, men får det ikke til..."dprlig på bruksanvisninger" *blondie*ehh..

Hva gjør jeg så?

Gjest ellerrr?
Skrevet

Sist jeg sjekka så fulgte det data-kabel med den 'oppskrytte-telefonen' der.

Prøv den du.

Ja, selvfølgelig. Men hvordan gjør jeg det i praksis? DET er problemet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...