Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli skikkelig irritert på eks'en.

Etter bruddet har alt gått på skinner, vi har ikke kranglet om noe og vært bedre venner enn noensinne. Men det irriterte meg litt at han kom hit så og si hver eneste kveld. Til slutt sa jeg i fra og han ble sur, mente jeg var urimelig, jeg var jo alene likevel. Han skulle holde seg unna når kjæresten min kom sa han.

Jeg spurte om han var sjalu, men det var han over hodet ikke, han trivdes så godt alene og var ferdig med kvinnfolk.

Dagen etter finner jeg ut at han står i med eks'en som han var sammen med før han traff meg.

På en måte ble jeg lettet, da vet jeg iallefall at han ikke er ute etter meg lenger. Men da jeg konfronterte ham med det nektet han, nei han hadde ikke noe med henne å gjøre, hun var den største drittkjerringen som fantes.

Hvorfor vil han ikke innrømme det? Han vet jo at det ikke plager meg, det som plager meg er at han ikke kan være ærlig, selv om det egentlig ikke angår meg.

Så nå er han skikkelig sur. For min del må han bare være sur, men han trenger ikke la det gå ut over ungene, og det er akkurat det som skjer nå.

Skrevet

Det virker som du har bånd til ham også, akkurat som du hadde det til din nåværende kjæreste mens du var gift med eks`en. Hvorfor skal du bry deg med hvem eksen din har en relasjon til? Og betyr det at han er ferdig med deg, egentlig? Og du lurer på hva som går av ham..? Jeg tror ikke jeg ville satt pris på å være eksen, hverken din eller til din nåværende eks. De har strukket seg langt for å akseptere et uvanlig sterkt vennskap, og gjør seg kanskje opp noen tanker nå som det utviklet seg slik...? Men det er jo greit nok. Men det er neppe du som skal avklare og støtte din eks i dette. Du må nå fokusere på ditt nye forhold, og la andre støtte ham..

Og det er jo fint at det virker som du er lykkelig nå!

Skrevet

Det virker som du har bånd til ham også, akkurat som du hadde det til din nåværende kjæreste mens du var gift med eks`en. Hvorfor skal du bry deg med hvem eksen din har en relasjon til? Og betyr det at han er ferdig med deg, egentlig? Og du lurer på hva som går av ham..? Jeg tror ikke jeg ville satt pris på å være eksen, hverken din eller til din nåværende eks. De har strukket seg langt for å akseptere et uvanlig sterkt vennskap, og gjør seg kanskje opp noen tanker nå som det utviklet seg slik...? Men det er jo greit nok. Men det er neppe du som skal avklare og støtte din eks i dette. Du må nå fokusere på ditt nye forhold, og la andre støtte ham..

Og det er jo fint at det virker som du er lykkelig nå!

Ja jeg er lykkelig nå.

Men en stund var alt så rosenrødt, men må nok innse at det ikke er helt tilfelle lenger. Min nye kjærestes eks har laget mye kvalme for ham både når det gjelder barna og økonomien.

Min eks er plutselig ikke på talefot med meg lenger, uten at jeg egentlig vet hvorfor. Jeg ønsker ham alt godt og hadde håpet vi kunne fortsette å være venner og samarbeide like godt når det gjelder barna som vi har gjort dette halve året siden vi gikk hver til vårt.

Men men, sånn er det vel bare, får bare heve oss over det og håpe det går seg til etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...