Gjest Fjomsen Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 hvordan slette, please...trenger sårt svar...nu!!!!!! 0 Siter
Aryane Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Søk på "Messenger disable" på Google. Jeg blir heller ikke kvitt det, har slettet det ut og finner det ikke igjen noen steder på maskinen, men like fullt logger den seg automatisk på når jeg slår på maskinen. Får ofte meldinger selv om jeg ikke er logget på msn. Skikkelig irriterende! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Kan du ikke slette den fra "min datamaskin" da? Slett/endre program...? Det gjorde iallfall jeg. 0 Siter
Gemini Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Uten ansvar for mulige problemer så finner du en forklaring på hvordan du kan fjerne Windows Messenger fullstendig her: http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2102332 NB! Windows Messenger er visstnok nødvendig for at enkelte av de nyeste funksjonene i MSN Messenger skal funke, tror det gjelder mindre hyppig brukte funksjoner, som fjernhjelp og deling av programmer. Men vil tro det er mulig å re-installere Windows Messenger igjen, om du har Windows CD-en. Men som sagt, det følger ingen garantier med dette tipset... 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Du går opp i "verktøy" her oppe *peker opp* og velger Windows Messenger, den logger seg da på - og du lar den det....så velger du Verktøy der inne og så Instillinger og fjerner alle hakene som sier at den skal logge automatisk på når Windows starter. *overlegen geip til Gemini og Simen* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.