Gå til innhold

Judging Amy - spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest tidligere seer
Skrevet

Har dessverre ikke fått med meg de første episodene denne gang, men startet fra i dag av.

Er høstens episoder en fortsettelse av forrige runde? Eller er dette en tidligere serie?

Jeg kjenner ikke igjen sønnen Vincent (han som var sjåfør for barnevernet i dag), hvem er han, eller har jeg bare glemt dette??

Skrevet

Vincent er broren til Amy, han var med i begynnelsen, men flytta. Han bodde sammen med Donna lenge. Han fetteren kom vel like etter Vincent forsvant.

Skrevet

Vil bare legge til at jeg ikke har sett dagens episode, så jeg vet ikke om det var han som var noe sjåfør-greier... Her er det nemlig FOPPAL! i stua... Har tatt det opp da, skal se strax.

Gjest tidligere seer
Skrevet

Vincent er broren til Amy, han var med i begynnelsen, men flytta. Han bodde sammen med Donna lenge. Han fetteren kom vel like etter Vincent forsvant.

Ja de sa han var broren til Amy, han sjåføren.

Men jeg trodde broren til Amy var han der med skjegget jeg - han som er nyskilt fra hun der lyshårete. Eller er det en annen bror det kanskje?

Hva er det han fetteren heter igjen. Og hvor er han blitt av da?

Skrevet

Ja de sa han var broren til Amy, han sjåføren.

Men jeg trodde broren til Amy var han der med skjegget jeg - han som er nyskilt fra hun der lyshårete. Eller er det en annen bror det kanskje?

Hva er det han fetteren heter igjen. Og hvor er han blitt av da?

Amy har to brødre.

Og fetteren har dratt for å hjelpe kjæresten/ex-kjæresten - hun skal på alko-rehab og han skal ta seg av barnet.

Hvis jeg husker helt riktig nå da.

Gjest tidligere seer
Skrevet

Takk til Åsemor og Gemini for svar! Jeg skal følge bedre med i serien heretter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...