Gå til innhold

Viljestyrke kom til meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slanker meg og har vært kjempeflink en stund nå. Plutselig ligger det en halv Big One pizza i frysen og roper på meg.....skal, skal ikke? Egentlig syns jeg ikke den er god en gang, men akkurat nå har jeg SÅÅÅ lyst på den.....

Skrevet

Jeg spretta en diger Toblerone i kveld og spiste to deilige biter. Hadde tenkt meg en til, men så kikket jeg (heldigvis) ned på magen...

Var flink jente og pakket den inn og la den i kjøleskapet!

Skrevet

Jeg spretta en diger Toblerone i kveld og spiste to deilige biter. Hadde tenkt meg en til, men så kikket jeg (heldigvis) ned på magen...

Var flink jente og pakket den inn og la den i kjøleskapet!

Hehe....får dra opp T-skjorten og titte på magen jeg og da.... God ide...:o)

Skrevet

Gjør det!

Det er dessuten altfor seint å spise pizza nå!

God natt :-)

Skrevet

Gjør det!

Det er dessuten altfor seint å spise pizza nå!

God natt :-)

Ja man skal jo ikke spise etter kl 18 sier Fedon, får vel høre på ham da...GOD NATT!

Skrevet

Nå fikk jeg en sabla god idé! - hver gang man kommer hjem så tar man på seg bikini! - det hadde gjort susen! hehe

Skrevet

Nå fikk jeg en sabla god idé! - hver gang man kommer hjem så tar man på seg bikini! - det hadde gjort susen! hehe

Det var faktisk veldig lurt, skal legge den frem nå før jeg går og legger meg, så ligger klar til jeg kommer hjem fra jobb i morgen. Kanskje en tur på Ikea også for å kjøpe store speil???

Skrevet

Flisa du tar jaggu prisen!! hehehe den skal jeg huske:-)

Gjest pizza i piza
Skrevet

Du legger ikke akkurat på deg om du spiser den....

Skrevet

Bikinibilde på kjøleskapet/godeskapet kan sikkert også være effektivt...men kanskje ikke noen genistrek i forhold til humøret. ;o)

Skrevet

Sette i gang å spise kl 12 om natta lover ikke godt.

Skrevet

Sette i gang å spise kl 12 om natta lover ikke godt.

Fikk bare et akutt anfall av sult, men..;

JEG KLARTE Å MOTSTÅ :o)

Skrevet

Fikk bare et akutt anfall av sult, men..;

JEG KLARTE Å MOTSTÅ :o)

Da kom den ...

Skrevet

Bikinibilde på kjøleskapet/godeskapet kan sikkert også være effektivt...men kanskje ikke noen genistrek i forhold til humøret. ;o)

Ja jeg får stille meg opp i bikini og be guttungen ta et bilde, eneste bildet jeg kommer på at jeg har av meg selv i bikini er fra ferien for 2 år og noen kilo siden....

Eller som Flisa sa, gå rundt i bikini hjemme, så henger jeg opp speil overalt, det hadde nok gjort susen.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...