Aryane Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Slanker meg og har vært kjempeflink en stund nå. Plutselig ligger det en halv Big One pizza i frysen og roper på meg.....skal, skal ikke? Egentlig syns jeg ikke den er god en gang, men akkurat nå har jeg SÅÅÅ lyst på den..... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg spretta en diger Toblerone i kveld og spiste to deilige biter. Hadde tenkt meg en til, men så kikket jeg (heldigvis) ned på magen... Var flink jente og pakket den inn og la den i kjøleskapet! 0 Siter
Aryane Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Jeg spretta en diger Toblerone i kveld og spiste to deilige biter. Hadde tenkt meg en til, men så kikket jeg (heldigvis) ned på magen... Var flink jente og pakket den inn og la den i kjøleskapet! Hehe....får dra opp T-skjorten og titte på magen jeg og da.... God ide...) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hehe....får dra opp T-skjorten og titte på magen jeg og da.... God ide...) Gjør det! Det er dessuten altfor seint å spise pizza nå! God natt :-) 0 Siter
Aryane Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Gjør det! Det er dessuten altfor seint å spise pizza nå! God natt :-) Ja man skal jo ikke spise etter kl 18 sier Fedon, får vel høre på ham da...GOD NATT! 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hehe....får dra opp T-skjorten og titte på magen jeg og da.... God ide...) Nå fikk jeg en sabla god idé! - hver gang man kommer hjem så tar man på seg bikini! - det hadde gjort susen! hehe 0 Siter
Aryane Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Nå fikk jeg en sabla god idé! - hver gang man kommer hjem så tar man på seg bikini! - det hadde gjort susen! hehe Det var faktisk veldig lurt, skal legge den frem nå før jeg går og legger meg, så ligger klar til jeg kommer hjem fra jobb i morgen. Kanskje en tur på Ikea også for å kjøpe store speil??? 0 Siter
sheba Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Nå fikk jeg en sabla god idé! - hver gang man kommer hjem så tar man på seg bikini! - det hadde gjort susen! hehe Flisa du tar jaggu prisen!! hehehe den skal jeg huske:-) 0 Siter
Gjest pizza i piza Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Du legger ikke akkurat på deg om du spiser den.... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Nå fikk jeg en sabla god idé! - hver gang man kommer hjem så tar man på seg bikini! - det hadde gjort susen! hehe Bikinibilde på kjøleskapet/godeskapet kan sikkert også være effektivt...men kanskje ikke noen genistrek i forhold til humøret. ;o) 0 Siter
Gjest Oernen Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Sette i gang å spise kl 12 om natta lover ikke godt. 0 Siter
Aryane Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Sette i gang å spise kl 12 om natta lover ikke godt. Fikk bare et akutt anfall av sult, men..; JEG KLARTE Å MOTSTÅ ) 0 Siter
Gyda Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Fikk bare et akutt anfall av sult, men..; JEG KLARTE Å MOTSTÅ ) Da kom den ... 0 Siter
Aryane Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Bikinibilde på kjøleskapet/godeskapet kan sikkert også være effektivt...men kanskje ikke noen genistrek i forhold til humøret. ;o) Ja jeg får stille meg opp i bikini og be guttungen ta et bilde, eneste bildet jeg kommer på at jeg har av meg selv i bikini er fra ferien for 2 år og noen kilo siden.... Eller som Flisa sa, gå rundt i bikini hjemme, så henger jeg opp speil overalt, det hadde nok gjort susen..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.