Gjest sjalu Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har vært gift med min mann nå i 4 år, og vi har være sammen i 12 år. Vi har 3 små barn ilag. Vi er en lykkelig familie som har det fint ilag. Det er bare et problem her...Mannen min er helt besatt av og gi oppmerksomhet til pene jenter, helst de med lange lyse lokker...Han gir de lange og beundrende blikk, så får han respons og tilbakemelding på sitt kontaktsøk. Han gjør det hele tiden, selv om jeg og/eller barna er tilstede. Jeg har sagt i mange år at dette sårer og gjør meg sjalu og flau. Dette var kun en irritasjon før, men nå blir jeg frykteli sjalu av det. Han reagerer kun med sinne når jeg konfronterer han med dette, han sier jeg er sykelig sjalu, at jeg tar helt feil og at han er blitt redd for å se på folk...jeg har bedt han om å heller flørte når jeg ikke er til stede men det går visst ikke. Iallefall, et lite irritasjonsmoment er blitt til et stort problem, som går ut over alt her. Det er blitt uholdbart. Jeg er så lei av at han overser meg og heller overøser andre damer med oppmerksomhet og selvtillitt. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193586-sjarmerende-ektemann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvis du vil gi igjen med samme mynt så flørt som faen når han er tilstede! Ikke foran ungene, det kan du spare dem for, men foran mannen din. Lange øyekast og masse kokettering foran kjeke menn - kanskje han tar et hint? Faren er selvfølgelig at han da tror han virkelig får lov til å drive på sånn... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193586-sjarmerende-ektemann/#findComment-1345729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryane Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hvis du vil gi igjen med samme mynt så flørt som faen når han er tilstede! Ikke foran ungene, det kan du spare dem for, men foran mannen din. Lange øyekast og masse kokettering foran kjeke menn - kanskje han tar et hint? Faren er selvfølgelig at han da tror han virkelig får lov til å drive på sånn... Eks'en min var litt sånn før, jeg gjorde som Lillemus sa; flørtet selv med alle kjekke mannfolk jeg traff når han var tilstede. Han kommenterte dette, og jeg svarte at jeg gjorde da ikke noe verre enn det han gjorde. Skal si han fikk seg en tankevekker da og det funket, han ble mer oppmerksom på meg, var det kjekke mannfolk i nærheten var han veldig opptatt å å vise dem at jeg var damen hans. Så det kan hjelpe å ta igjen med samme mynt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193586-sjarmerende-ektemann/#findComment-1345796 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nypa Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ja som jeg sa til Keo i tråden "Sjalusi" så syns jeg det er unødvendig av en partner å provosere fram sjalusi når han/hun vet at det sårer og gjør den andre vondt. Kanskje kan det være en ide å ta igjen med samme mynt som de andre sier her, men det kan også bli værre av det. Jeg mener at vi må ta hensyn til hverandre og ikke skape mer problemer enn nødvendig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193586-sjarmerende-ektemann/#findComment-1345848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hildegard B. Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Om en gift mann hadde startet opp slik ovenfor meg, med sin beklemte kone tilstede... Hva om du unskylder ham ovenfor de (stakkars) damene som blir utsatt for sleskingen hans? Si; Beklager... men han har ikke verdens lengste antenner... Nei altså, jeg vet ikke. Han høres rett og slett ikke altfor lur ut i mine ører. Hva skal du med en mann som får deg til å føle at du ikke strekker til?? Har du noen gode (mannlige) venner? Allier deg med dem. Få dem til å oppføre seg ovenfor DEG, slik han gjør for andre damer. Kanskje han ser seg selv utenfra da? I alle fall, jeg er sikker på at du overhodet ikke har noe å skamme deg for. Hva utseende og personlighet angår. Så ikke la ham ødelegge for deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193586-sjarmerende-ektemann/#findComment-1346168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjalu Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Eks'en min var litt sånn før, jeg gjorde som Lillemus sa; flørtet selv med alle kjekke mannfolk jeg traff når han var tilstede. Han kommenterte dette, og jeg svarte at jeg gjorde da ikke noe verre enn det han gjorde. Skal si han fikk seg en tankevekker da og det funket, han ble mer oppmerksom på meg, var det kjekke mannfolk i nærheten var han veldig opptatt å å vise dem at jeg var damen hans. Så det kan hjelpe å ta igjen med samme mynt Mannen min påstår at han ikke flørter eller glor på pene damer, men sier at det er helt normalt og legge merke til de. det er jeg helt enig i, men han legger ikke bare merke til de, han må virkeli vise de at han syns de er pen og tiltrekkende..helt til han får respons..Iallefall, under mange av våre krangler om dette, så har han sagt til meg at jeg må gjerne se jeg også. at hvis jeg ser en pen mann, så må jeg gjerne smile pent og blinke litt ekstra...Ærlig talt, det er jo såå kvalmt. jeg får det ikke til, det er ikke meg og gjøre slikt. var ganske pen selv før, og det kunne ergre minn mann skikkeli hvis jeg fikk oppmerksomhet ute blant folk. men nå har han ingenting og frykte, jeg er blitt ei grå mus ei sliten og trett småbarnsmor som bare sitter hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193586-sjarmerende-ektemann/#findComment-1346270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Mannen min påstår at han ikke flørter eller glor på pene damer, men sier at det er helt normalt og legge merke til de. det er jeg helt enig i, men han legger ikke bare merke til de, han må virkeli vise de at han syns de er pen og tiltrekkende..helt til han får respons..Iallefall, under mange av våre krangler om dette, så har han sagt til meg at jeg må gjerne se jeg også. at hvis jeg ser en pen mann, så må jeg gjerne smile pent og blinke litt ekstra...Ærlig talt, det er jo såå kvalmt. jeg får det ikke til, det er ikke meg og gjøre slikt. var ganske pen selv før, og det kunne ergre minn mann skikkeli hvis jeg fikk oppmerksomhet ute blant folk. men nå har han ingenting og frykte, jeg er blitt ei grå mus ei sliten og trett småbarnsmor som bare sitter hjemme. Mannen min legger også merke til pene damer, men gjør aldri noe ut av det. Man er verken døv eller blind selv om man er gift, men man flørter da virkelig ikke åpenlyst med andre! Sier han noe til damene, eller kaster han bare hete blikk? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193586-sjarmerende-ektemann/#findComment-1347004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjalu Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Mannen min legger også merke til pene damer, men gjør aldri noe ut av det. Man er verken døv eller blind selv om man er gift, men man flørter da virkelig ikke åpenlyst med andre! Sier han noe til damene, eller kaster han bare hete blikk? Han kaster bare hete blikk ja, han sier ikke noe til de..gudskjelov..Det verste er når vi er på fest og hvis vi sitter en gjeng rundt et bord. Da kan han sitte og smile og skikkeli blikkflørte til ei eller flere jenter, en hel kveld. Da klarer jeg hverken og kose meg eller å bli bedugget.. En gang ble jeg skikkeli såra, da var jeg gravid.. Vi kjørte forbi den rypa og jeg bare gruet meg til hans reaksjon. Først stirret han i frontruta på henne, så i Mitt..sidevindu, og når han da hadde kjørt forbi så kikket han leenge i speilet over. Da gikk hun bare bak og smilte..hun var jo oversmigret, men det var ikke jeg. Da sa jeg at det var veldi dårlig gjort og at det såra skikkeli. Først spilte han dum og skjønte ingenting..så innrømte han det, ov var enig i at det var dumt gjort, spes siden jeg var gravid og full av hormoner og blablabla. Men dette gjentar seg gang etter gang..Denne lille filletingen er iallefall blitt et stort problem og det holder på og ødelegge en flott familie... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193586-sjarmerende-ektemann/#findComment-1347587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Han kaster bare hete blikk ja, han sier ikke noe til de..gudskjelov..Det verste er når vi er på fest og hvis vi sitter en gjeng rundt et bord. Da kan han sitte og smile og skikkeli blikkflørte til ei eller flere jenter, en hel kveld. Da klarer jeg hverken og kose meg eller å bli bedugget.. En gang ble jeg skikkeli såra, da var jeg gravid.. Vi kjørte forbi den rypa og jeg bare gruet meg til hans reaksjon. Først stirret han i frontruta på henne, så i Mitt..sidevindu, og når han da hadde kjørt forbi så kikket han leenge i speilet over. Da gikk hun bare bak og smilte..hun var jo oversmigret, men det var ikke jeg. Da sa jeg at det var veldi dårlig gjort og at det såra skikkeli. Først spilte han dum og skjønte ingenting..så innrømte han det, ov var enig i at det var dumt gjort, spes siden jeg var gravid og full av hormoner og blablabla. Men dette gjentar seg gang etter gang..Denne lille filletingen er iallefall blitt et stort problem og det holder på og ødelegge en flott familie... Har han potensproblemer? Siden han har så stort behov for å vise at han er viril? Dårlig selvtillit? Trever massiv tilbakemeldig på at han er interessant. Er han redd for at du skal føle deg for fin, og forlate han? Det rareste er at han ikke skjønner hvor patetisk han fremstår. Har han aldri lurt på hva andre mennesker tenker om han, når han holder på sånn? Tror han det er sjarmerende, med deg ved sin side? Han må jo skjønne at alle damene han stirrer på, er sjeleglad for at han ikke er kjæresten deres, selv om de liker å bli attrådd. Hvis jeg var deg, hadde jeg bare slengt på at jeg var søsteren hans, når han begynte sånn. Ikke sikkert han skjønner mer av det, men det blir kanskje mindre flaut for deg. Hadde ikke giddet å ha det sånn heller, jeg da, men jeg er kanskje litt mer drastisk enn deg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193586-sjarmerende-ektemann/#findComment-1347617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icora Panter Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Når dere er ute neste gang, og du ser en flott mann, så si det høyt.. Eller gjør det samme tilbake.. Pleier ikke å være tilhenger av hevn, men tror ikke denne karen vil forstå før han selv kanskje blir såret.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193586-sjarmerende-ektemann/#findComment-1350224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.