Gå til innhold

De som sparer seg til bryllupsnatta

Anbefalte innlegg

Etter påtrykk fra SDD spør jeg herved:

Dere som sparer dere til bryllupsnatta, altså som venter med å ha sex til ringen sitter på fingeren og presten har velsignet - forventer dere at partneren også er jomfru???

Da vil vel utvalget bli forholdsvis magert etterhvert? Med mindre man vil gifte seg som 18-20-åring...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193593-de-som-sparer-seg-til-bryllupsnatta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• kvinnen20

4

• Lillemus

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

ShitDiddelyDo

Sykelig religiøsitet.

For noen er det nok religionen, og uansett hvor sykt jeg personlig mener det er, så er det i hvert fall noe jeg kan forstå (altså, ikke at de gjør det, men årsaken), men enkelte ganger leser man jo her om folk som ikke er religiøse men vil "spare seg" til den ultimate ene.

Det forstår jeg ikke. For hva f... bruker man opp?

Nei, enkelte har et skrudd syn på sex.

Jeg syntes hele utrykket "spare seg" er så merkelig.

Som om man bare fikk uttdelt en fast mengde sex her i livet, og var redd for å bruke det opp... ;-)

Det er jo det som er så fint - det er jo uendelig med sex å ha!

Tenk om du våkner opp en dag og finner ut at du har tatt feil? At det faktisk ER slik at man bare har en tilmålt mengde sex? ;-)

Og så har du brukt opp alt før du er 40! *he he*

fuji1365380447

Tenk om du våkner opp en dag og finner ut at du har tatt feil? At det faktisk ER slik at man bare har en tilmålt mengde sex? ;-)

Og så har du brukt opp alt før du er 40! *he he*

Jeg leste en gang at dersom du legger en krone i et norgesglass for hver gang du og din elskede har sex det første året, så kan du bruke resten av livet på å ta ut en krone hver gang dere har sex etter det første året.

Det er jo en deprimerende tanke.. Selv om vi ikke alltid har tid/ork til å ha like mye sex som vi egentlig ønsker, så har jeg i allefall mer sex nå enn da jeg var single...

Under forutsetning av at man mener det finnes bare èn som er den rette, at det å ha sex for første gang er en gave til denne rette og at sex i seg selv er noe man bare "gir" til denne eneste, blir det vel ganske forståelig at noen mennesker holder på hatten noen måneder til lenka er på. Eller? At noen ønsker å ha det slik er vel bare å respektere og håpe at de får den samme respekten fra sin tilkommende som de selv viser vedkommende......

Annonse

Jeg leste en gang at dersom du legger en krone i et norgesglass for hver gang du og din elskede har sex det første året, så kan du bruke resten av livet på å ta ut en krone hver gang dere har sex etter det første året.

Det er jo en deprimerende tanke.. Selv om vi ikke alltid har tid/ork til å ha like mye sex som vi egentlig ønsker, så har jeg i allefall mer sex nå enn da jeg var single...

Det der med Norgesglasset tror jeg ikke noe på! ;-)

Riktignok hadde også vi mest sex i begynnelsen, men man hadde tross alt et liv ved siden av sexen den gangen også! *S* Man reiste bort hver for seg innimellom, man var syk innimellom etc etc.

Så selv om det enklte dager/uker ble mye, betviler jeg at gjennomsnittet var en gang per dag året sett under ett.

Men la oss for eksemplets skyld si at man hadde sex 400 ganger det første året, at man ble sammen da man var noen og tyve, og at man etter 25 års samliv er sånn ca 50 år, altså mer enn ung nok til fortsatt å nyte sexlivet.

400 nummer delt på 25 år er et snitt på 16 i året, og DET var jo ekstremt lite!! Det gjelder ihvertfall ikke her i gården! *he he*

Under forutsetning av at man mener det finnes bare èn som er den rette, at det å ha sex for første gang er en gave til denne rette og at sex i seg selv er noe man bare "gir" til denne eneste, blir det vel ganske forståelig at noen mennesker holder på hatten noen måneder til lenka er på. Eller? At noen ønsker å ha det slik er vel bare å respektere og håpe at de får den samme respekten fra sin tilkommende som de selv viser vedkommende......

Jeg respekterer det, for all del, men jeg hadde ikke orket å vente i mndsvis, enn si årevis. For jeg kunne ikke tenke meg å gifte meg etter noen uker/mnd!

mil1365380270

Jeg respekterer det, for all del, men jeg hadde ikke orket å vente i mndsvis, enn si årevis. For jeg kunne ikke tenke meg å gifte meg etter noen uker/mnd!

Og hvor lenge er man nyforelsket? Noe av det beste man kan oppleve i løpet av livet er jo å ha sex med den man er stormende forelsket i! :-)

Det er stor forskjell på å spare seg og å ha et begrenset antall sexpartnere.

Jeg ville uansett ikke forventet at hun var jomfru til vi giftet oss. Men jeg hadde ikke satt pris på at hun hadde hatt sex med 1000 stk før meg heller.

Mange som "sparer" seg til brullypsnatta har både oralsex, håndsex, og omtrent alle former for sex bortsett fra penetrasjon. Hva er poenget da?

laguna1365380434

For noen er det nok religionen, og uansett hvor sykt jeg personlig mener det er, så er det i hvert fall noe jeg kan forstå (altså, ikke at de gjør det, men årsaken), men enkelte ganger leser man jo her om folk som ikke er religiøse men vil "spare seg" til den ultimate ene.

Det forstår jeg ikke. For hva f... bruker man opp?

Nei, enkelte har et skrudd syn på sex.

"Det forstår jeg ikke. For hva f... bruker man opp?"

I følge en venninnes svært underholdende & sværtantikvariske bok om sex & samliv..: Hjernemassen!..Særlig for menn..De kan nemlig bare ha orghasme omlag 500 ganger, før det begynner å skorte alvorlig på intellektet..;-)

Så da skjønner man jo at en bør porsjonere med omhu..!

Hun fant boken på et loppemarked, den var helt fantastisk, jeg har desverre glemt hva den heter,men den var veldig underholdene..Og intersant! Disse tingene trodde man jo på..( I enkelte miljøer hvertfall..)

Hadde ei venninne som tilhørte pinsemenigheten. Der skulle "alle" spare seg til etter bryllupet.

Gjennomsnittsalderen på brudeparene var tilsvarende lav, rundt regnet 18-20 år, og nå, 15 år etter er skilsmissefrekvensen ikke mindre enn imponerende.

Uten at jeg skal trekke så altfor bastante konklusjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...