Gå til innhold

De som sparer seg til bryllupsnatta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes hele utrykket "spare seg" er så merkelig.

Som om man bare fikk uttdelt en fast mengde sex her i livet, og var redd for å bruke det opp... ;-)

Det er jo det som er så fint - det er jo uendelig med sex å ha!

Ønsket det hadde vært sånn, da hadde jeg spart opp en faen så heftig tilgodelapp de siste årene ;-)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• kvinnen20

4

• Lillemus

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Det forstår jeg ikke. For hva f... bruker man opp?"

I følge en venninnes svært underholdende & sværtantikvariske bok om sex & samliv..: Hjernemassen!..Særlig for menn..De kan nemlig bare ha orghasme omlag 500 ganger, før det begynner å skorte alvorlig på intellektet..;-)

Så da skjønner man jo at en bør porsjonere med omhu..!

Hun fant boken på et loppemarked, den var helt fantastisk, jeg har desverre glemt hva den heter,men den var veldig underholdene..Og intersant! Disse tingene trodde man jo på..( I enkelte miljøer hvertfall..)

*LOL*

Beviser jo en gang for alle at man bør styre unna en potensiell partner som har hatt mye sex ;) (jfr. tidligere diskusjoner her inne)

Skrevet

*LOL*

Beviser jo en gang for alle at man bør styre unna en potensiell partner som har hatt mye sex ;) (jfr. tidligere diskusjoner her inne)

For ikke å snakke om at man må styre unna den som var en småkåt pubertetsgutt med flere daglige håndjobber! ;-)

Dvs de FLESTE menn! *S*

Skrevet

For ikke å snakke om at man må styre unna den som var en småkåt pubertetsgutt med flere daglige håndjobber! ;-)

Dvs de FLESTE menn! *S*

Ja, der sier du noe!

Ja, ja, heller en småsnurrete og glad mann enn en som har særdeles god kapasitet men som ikke vet å ha det gøy ;)

Skrevet

Det er stor forskjell på å spare seg og å ha et begrenset antall sexpartnere.

Jeg ville uansett ikke forventet at hun var jomfru til vi giftet oss. Men jeg hadde ikke satt pris på at hun hadde hatt sex med 1000 stk før meg heller.

Mange som "sparer" seg til brullypsnatta har både oralsex, håndsex, og omtrent alle former for sex bortsett fra penetrasjon. Hva er poenget da?

Jeg er enig med deg. Ser ingen grunn til å "spare seg" til bryllupsnatta, men ser heller ingen hensikt å ha seg med så mange som mulig før den tid. :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

I følge en venninnes svært underholdende & sværtantikvariske bok om sex & samliv..: Hjernemassen!..Særlig for menn..De kan nemlig bare ha orghasme omlag 500 ganger, før det begynner å skorte alvorlig på intellektet..;-)

Hun fant boken på et loppemarked, den var helt fantastisk, jeg har desverre glemt hva den heter,men den var veldig underholdene..Og intersant! Disse tingene trodde man jo på..( I enkelte miljøer hvertfall..)

Neida, jeg er et levende bevis at på intellektet holder seg jevnt over genialt selv etter langt mer enn 500 orgasmer. :)

Skrevet

Det er stor forskjell på å spare seg og å ha et begrenset antall sexpartnere.

Jeg ville uansett ikke forventet at hun var jomfru til vi giftet oss. Men jeg hadde ikke satt pris på at hun hadde hatt sex med 1000 stk før meg heller.

Mange som "sparer" seg til brullypsnatta har både oralsex, håndsex, og omtrent alle former for sex bortsett fra penetrasjon. Hva er poenget da?

'Jeg ville uansett ikke forventet at hun var jomfru til vi giftet oss. Men jeg hadde ikke satt pris på at hun hadde hatt sex med 1000 stk før meg heller.'

Jeg skjønner ikke at du tør å komme med et :så: kontroversielt syns- og standpunkt.

Skrevet

'Jeg ville uansett ikke forventet at hun var jomfru til vi giftet oss. Men jeg hadde ikke satt pris på at hun hadde hatt sex med 1000 stk før meg heller.'

Jeg skjønner ikke at du tør å komme med et :så: kontroversielt syns- og standpunkt.

Har fått altfor mye kjeft for mine meninger, så nå kjører jeg det helt trygt :-)

Skrevet

synes det er kjempefint og kjemperomantisk!! tanken er jo god, å ha sex med bare den samme personen hele livet.

men at de har analSEX, oralSEX osv før de gifter seg, er jo tåpelig. da er det jo bare "ikke samleie før ekteskap". mister liksom litt betydning da... akkurat som de som ikke har spist snop på ett år. men de har kunnet spist chips, is, kake, brus, daimkake....og snop på lørdagene..WOW!! (rather teit sammenligning, men)

jeg kunne ønsket at min kjære var min eneste sex-partner for resten av mitt liv (utenom en jeg hadde oralsex med da(som ikke rørte meg annet enn å kline med meg med klærne på)) litt juks, men det holder i massevis!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg giftet meg som 23-åring med en dame jeg har hatt siden jeg var 21 år. Vi hadde ikke hatt sex før det. Det var vanskelig for begge to men vi var glade for at vi hadde klart det når vi først giftet oss.

Hvorfor er dere glade for det? =)

Skrevet

*lol*

Så alle menn ble tilbakeståene helt fra tidlig i ten-årene de da :-)))

For de har jo da rukket å runke langt over 500 ganger frem til de er 15..

Ikke rart vi ikke forstår oss på menn, og ikke rart de må ha bruksanvisning på oss jentene :-)))

Jeg hørte en gang i en pinsemenighet at det var synd og runke også????

Og en skulle ikke ha "sex" før ekteskap???

Godt jeg aldri har hatt "sex" :o)))

Har hatt en hel masse "elsk" jeg ;o)

Både før ekteskap/ etter ekteskap og etter skillsmisse :o)

Jeg er ingen synder :o)

Jeg elsker å "elske"

Gjest klarte det
Skrevet

Hvorfor er dere glade for det? =)

Fordi det betydde mye for oss. Vi hadde aldri klart det om det var fordi en eller annen prest hadde sagt at det var galt. Men fordi vi har sett selv at Bibelen forbyr utenomekteskapelig sex valgte vi å følge det.

Gjest Elextra
Skrevet

Hva er poenget med å vente?

Jeg synes det høres ganske romantisk og spennende ut å utforske seksualitet for første gang sammen med den partneren man har valgt å leve sammen med.

Når det er sagt - hadde aldri klart å vente selv, særlig ikke ettersom jeg var over 30 før jeg traff min utkårede.

Skrevet

synes det er kjempefint og kjemperomantisk!! tanken er jo god, å ha sex med bare den samme personen hele livet.

men at de har analSEX, oralSEX osv før de gifter seg, er jo tåpelig. da er det jo bare "ikke samleie før ekteskap". mister liksom litt betydning da... akkurat som de som ikke har spist snop på ett år. men de har kunnet spist chips, is, kake, brus, daimkake....og snop på lørdagene..WOW!! (rather teit sammenligning, men)

jeg kunne ønsket at min kjære var min eneste sex-partner for resten av mitt liv (utenom en jeg hadde oralsex med da(som ikke rørte meg annet enn å kline med meg med klærne på)) litt juks, men det holder i massevis!!

Knanskje det viktigste med å ha hatt fler enn én sexpartner gjennom livet er at man vet at man ikke går glipp av noe ved å holde seg til den samme resten av livet! ;-)

mil1365380270
Skrevet

Knanskje det viktigste med å ha hatt fler enn én sexpartner gjennom livet er at man vet at man ikke går glipp av noe ved å holde seg til den samme resten av livet! ;-)

Det høres fælt ut, men det er en spire av sannhet i det.

Skrevet

ja, hvis man skal tenke sånnt, går man jo glipp av mye om man gifter seg med èn person!

jeg er gla i han jeg har, og velger å stole på at han gir meg mer glede i helheten enn en annen mann vil gi meg...

er en mann perfekt seksuelt sett i forhold til meg, er det jo ikke sikkert at han passer mine andre sider. kanskje han har dårlig personlig hygiene, kanskje han han er superkresen i matvegen, kanskje han er bortskjemt osv.

totalt sett, er min mann super for meg!

Skrevet

ja, hvis man skal tenke sånnt, går man jo glipp av mye om man gifter seg med èn person!

jeg er gla i han jeg har, og velger å stole på at han gir meg mer glede i helheten enn en annen mann vil gi meg...

er en mann perfekt seksuelt sett i forhold til meg, er det jo ikke sikkert at han passer mine andre sider. kanskje han har dårlig personlig hygiene, kanskje han han er superkresen i matvegen, kanskje han er bortskjemt osv.

"ja, hvis man skal tenke sånnt, går man jo glipp av mye om man gifter seg med èn person!"

*S* Jeg tror du misforstår meg! :-) Har man hatt kun sin ektefelle som sexpartner, kan man alltids håpe og tro at man ikke har gått glipp av noe - har mann hatt noen andre før man gifter seg så VET man at man ikke går glipp av noe! :-)

mil1365380270
Skrevet

"ja, hvis man skal tenke sånnt, går man jo glipp av mye om man gifter seg med èn person!"

Mulig jeg er kynisk, men jeg tror nok tanken faller de fleste i hu, i løpet av et langt samliv.

Kanskje den aldri rammer deg, men at den attpåtil aldri skulle ramme din mann, den finner jeg liten ;-)

Men man trenger jo ikke gjøre noe med det. Det er bare ett mindre moment å tenke på, når det stormer som verst i forholdet ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Fordi det betydde mye for oss. Vi hadde aldri klart det om det var fordi en eller annen prest hadde sagt at det var galt. Men fordi vi har sett selv at Bibelen forbyr utenomekteskapelig sex valgte vi å følge det.

Hvor i bibelen står egentlig det? Og hvorfor velger dere å følge noe som er mange tusen år gammelt? :)

Skrevet

*S* Jeg tror du misforstår meg! :-) Har man hatt kun sin ektefelle som sexpartner, kan man alltids håpe og tro at man ikke har gått glipp av noe - har mann hatt noen andre før man gifter seg så VET man at man ikke går glipp av noe! :-)

;) oki, da er jeg med. men litt synd om de seksualpartner(e) en har hatt tidligere har vært toppen i forhold til ektemannen...

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...