ingoen Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Er inne i vår 2 pp og eg hadde ALDRI innbilt meg at månadene skulle gå sååå seint! hehe.. IKM sånn rundt 20-24 august, har faktisk full tru på klaff denne gong. Andre med IKM i desse tider ?? 0 Siter
mblo Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Hva er IKM? har forstått det slik at det er inn kommende mens.. IKM 0 Siter
ingoen Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Hva er IKM? ikke-kommende menstruasjon....hehe. Sorry, tenkte ikkje på at kanskje ikkje alle forstod den forkortinga. 0 Siter
cecily Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hva er IKM? Dersom en håper å blir gravid, så kan en si at ikm står for "Ikke kom mens!!!!" Dersom en faktisk er gravid, så tenker jeg at ikm står for "ikke-kommende mens". Det er altså den dagen en venter/ventet mensen. 0 Siter
Gjest deMona Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 JEG!!! Klarer nesten ikke å vente over en uke før jeg tar testen. Kan vi kjenne symptomer allerede? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.