Gå til innhold

Smør meg på ryggen!

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvordan smører man seg på ryggen dersom man er alene?

Jeg er stiv...

Finnes det ingen artige smørinnretninger? Hvis ikke burde noen finne opp noe sånt og ta patent på det.

Noen tips?

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

25

• flisa

10

• collins

6

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er da ikke vanskelig det? Null problem her i gården :)

Kan ha noe med at jeg trente RS i åtte år, kanskje. Ikke helt stivnet etter den gang enda...

Skrevet

Man inviterer inn en av de pene nabojentene....eller flere for sikkerhets skyld:-)

Skrevet

Var ikke du på solotur sydover i fjor også? Hvordan løste du problemet da? Fortell, fortell!

(Med forbehold om svikt i hukommelsen)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Man inviterer inn en av de pene nabojentene....eller flere for sikkerhets skyld:-)

Etter et par øl spør jeg vel om hjelp fra hvem som helst. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er da ikke vanskelig det? Null problem her i gården :)

Kan ha noe med at jeg trente RS i åtte år, kanskje. Ikke helt stivnet etter den gang enda...

Jeg som derimot har trent vekter i mange år er stiv! :)

Skrevet

Men den må være mulig å skaffe i løpet av en uke.

Skal du stå sånn på stranda..?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kløpinne med svamp?

Svamp er notert. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Var ikke du på solotur sydover i fjor også? Hvordan løste du problemet da? Fortell, fortell!

(Med forbehold om svikt i hukommelsen)

To år siden, men da hadde jeg med en kompis. Nå drar jeg alene. Den sommeren hadde jeg også grillet meg på stranda i noen uker og hadde derfor et ganske greit grunnlag. Det er ikke tilfellet i år.

En kompis mente jeg burde dynke hånkleet i solkrem og gni meg mot det, så hvis jeg ikke finner noen senoritas som kan bidra litt får jeg vurdere det. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skal du stå sånn på stranda..?

Hehe, enig med deg i at det ikke høres spesielt lurt ut. :)

Skrevet

To år siden, men da hadde jeg med en kompis. Nå drar jeg alene. Den sommeren hadde jeg også grillet meg på stranda i noen uker og hadde derfor et ganske greit grunnlag. Det er ikke tilfellet i år.

En kompis mente jeg burde dynke hånkleet i solkrem og gni meg mot det, så hvis jeg ikke finner noen senoritas som kan bidra litt får jeg vurdere det. :)

Også dette kunne jeg tenke meg å se...

:D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Også dette kunne jeg tenke meg å se...

:D

Kanskje jeg burde gå for 6 dager med intensiv bevegelsestrening. :)

Skrevet

Kanskje jeg burde gå for 6 dager med intensiv bevegelsestrening. :)

Kanskje det :)

Bøy og tøy!

Skrevet

Jeg mistenker at dette er en fordekt måte å si at du har ekstremt brede skuldre(ryggtavle! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg mistenker at dette er en fordekt måte å si at du har ekstremt brede skuldre(ryggtavle! ;-)

Hehe, nei...

Men er det vanlig at folk med normalt tynne ryggtavler klarer å smøre seg på ryggen? Trodde sånt var umulig for de fleste, jeg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...