Gå til innhold

Smør meg på ryggen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, nei...

Men er det vanlig at folk med normalt tynne ryggtavler klarer å smøre seg på ryggen? Trodde sånt var umulig for de fleste, jeg. :)

Jeg er ikke spesielt smalrygget til dame å være, og ikke har jeg trent RS el lign heller, men vhis jeg strekker armene så langt jeg kan over hver skulder pluss rundt fra hver side, så klarer jeg å ta det meste ihvertfall! :-)

Vanskelig, men det går!

Prøv dette: Ta høyre hånd over høyre skulder (håndflata inn mot ryggen) og venstre hånd rundt ryggen (håndflata UT fra ryggen) - klarer du å få fingertuppene til å møtes?

det gjør jeg, så da skulle jeg jo klare å smøre krem i det samme området, om enn med baksida av håndflata på venstre hånd! :-)

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

25

• flisa

10

• collins

6

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva med solkrem-spray???

eller ansette personlig assisten med hjelp til personlig hygiene...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er ikke spesielt smalrygget til dame å være, og ikke har jeg trent RS el lign heller, men vhis jeg strekker armene så langt jeg kan over hver skulder pluss rundt fra hver side, så klarer jeg å ta det meste ihvertfall! :-)

Vanskelig, men det går!

Prøv dette: Ta høyre hånd over høyre skulder (håndflata inn mot ryggen) og venstre hånd rundt ryggen (håndflata UT fra ryggen) - klarer du å få fingertuppene til å møtes?

det gjør jeg, så da skulle jeg jo klare å smøre krem i det samme området, om enn med baksida av håndflata på venstre hånd! :-)

Nei, jeg er ikke engang i nærheten av å klare noe sånt. Klarer naturligvis skuldre og nakke, samt ytters på latsen, men midt på ryggen og opp til nedre del av nakken når jeg ikke fram.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva med solkrem-spray???

eller ansette personlig assisten med hjelp til personlig hygiene...

Men solkremspray må visstnok smøres inn, sier folka under her.

Hygienen er fin-fin.

Skrevet

Nei, jeg er ikke engang i nærheten av å klare noe sånt. Klarer naturligvis skuldre og nakke, samt ytters på latsen, men midt på ryggen og opp til nedre del av nakken når jeg ikke fram.

OK! :-)

Nei da har du vel valget mellom:

1) bestille en av de fetslige tingene som noen har lagt inn linker til

2) konstruere en hjemmelaget kopi av varer som nevnt under 1

3) rett og slett be noen om hjelp

4) la være å sole deg på ryggen

Evt kan du jo spraye på solkrem og la være å gni det ut - bare la det trekke inn av seg selv! :-)

mil1365380270
Skrevet

Enkelt! Du bare starter dagen på stranden. Så velger du ut en i køen av jenter som vil massere deg, og ber henne ta solkrem på hendene! Minst to fluer i en smekk!

Skrevet

Men solkremspray må visstnok smøres inn, sier folka under her.

Hygienen er fin-fin.

hjelp til "personlig hygiene" - smøre solkrem!

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Hehe, nei...

Men er det vanlig at folk med normalt tynne ryggtavler klarer å smøre seg på ryggen? Trodde sånt var umulig for de fleste, jeg. :)

Hva Dol får folk til å teste ut på formiddagen...

Etter diverse tøy og strekk fant jeg at jeg fint når hele ryggen min selv. Men når jeg tenker meg om har jeg litt hypermobile skulderledd. (Fritt etter fysioterapeuten min)

*knyter opp armene igjen*

Skrevet

Hva Dol får folk til å teste ut på formiddagen...

Etter diverse tøy og strekk fant jeg at jeg fint når hele ryggen min selv. Men når jeg tenker meg om har jeg litt hypermobile skulderledd. (Fritt etter fysioterapeuten min)

*knyter opp armene igjen*

*hi hi* Ser for meg folk over det ganske land strekke armene rundt kroppen! ;-)

Skrevet

Spray-solkrem går heeeelt fint! Man trenger ikke å smøre den ut etterpå, det er tull. Og om det så skulle bli et sånn lite hvitblått-aktig skjær en liten stund så gjør det jo ikke noe. Da har du bra nok beskyttelse ihvertfall. Ta høy faktor og spray ganske ofte.

Hørtes helt herlig ut med sydentur nå. God ferie!

Gjest LucySky
Skrevet

Kanskje jeg burde gå for 6 dager med intensiv bevegelsestrening. :)

Hakke tid til å lese alle innleggene nå, så kanskje noen har foreslått det allerede, men:

Spray eller spre tynt lag solkrem utover glatt baderomsvegg (fliser etc), still deg inntil med ryggen og GNISS deg fram og tilbake, opp og ned.

That's it. Lærte det av gammel dame i Syden en gang, da jeg hadde trøbbel med den ene armen og mannen min ikke var med.

Funket helt flott. Jeg tok et tak over veggen med en snipp av håndkleet og varmt vann etterpå, da.

Midt på dagen når du trenger ny smøring eller har badet, må du enten svippe opp på rommet igjen (har du sikkert godt av uansett, hvile hue og øynene fra skarp sol) - eller så må du be noen.

:)

Skrevet

Lei inn norske Hege som jobber på Reflection Bar. Hun går uansett rundt og driver dank i Rhodos By på dagtid ;o)

Skrevet

*hi hi* Ser for meg folk over det ganske land strekke armene rundt kroppen! ;-)

Jeg gjorde det også - fikk nesten krampe i nakken! hehe

Skrevet

Hakke tid til å lese alle innleggene nå, så kanskje noen har foreslått det allerede, men:

Spray eller spre tynt lag solkrem utover glatt baderomsvegg (fliser etc), still deg inntil med ryggen og GNISS deg fram og tilbake, opp og ned.

That's it. Lærte det av gammel dame i Syden en gang, da jeg hadde trøbbel med den ene armen og mannen min ikke var med.

Funket helt flott. Jeg tok et tak over veggen med en snipp av håndkleet og varmt vann etterpå, da.

Midt på dagen når du trenger ny smøring eller har badet, må du enten svippe opp på rommet igjen (har du sikkert godt av uansett, hvile hue og øynene fra skarp sol) - eller så må du be noen.

Sikkert det smarteste til nå :-)

Skrevet

Lei inn norske Hege som jobber på Reflection Bar. Hun går uansett rundt og driver dank i Rhodos By på dagtid ;o)

hehe, skriver du om henne NÅ også - - hun som bare lå med typen sin? - ble du nobbet?

Skrevet

Jeg gjorde det også - fikk nesten krampe i nakken! hehe

*S* Disse bestemødrene altså! ;-)

Skrevet

Hehe, nei...

Tanta mi ble alltid solbrent på en flekk midt på ryggen, dit rakk hun ikke for å smøre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Imponert!

Jeg går for den, samt at jeg stoler på Zelig når hun sier at spraysolkrem fungerer helt greit. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg forstår at du er mer bevandret på Rhodos enn de fleste. :)

Men nå fikk jeg ikke rom på Pearl. Plutselig var rommet borte.

Fikk på Constantine, som ligger et kvartal bortenfor, har litt høyere standard (i følge Ving), og basseng med en "populær" uteterrasse. :)

Kosta bare at tre hundre kroner mer.

For øvrig var det lurt av meg å bestille da jeg gjorde, for det ser ut som om turene snart er utsolgt fra nesten samtlige reisearrangører.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...