Gå til innhold

Smør meg på ryggen!

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe, nei...

Men er det vanlig at folk med normalt tynne ryggtavler klarer å smøre seg på ryggen? Trodde sånt var umulig for de fleste, jeg. :)

Jeg trodde jeg klarte det her et år! Men etter en lang dag på stranda fikk jeg et merkelig mønster på ryggen. Ble solbrent der jeg ikke hadde fått smørt seg!

Det så ganske merkelig ut! Kunne sikkert hengt meg opp på nærmeste galleri.. ;)

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

25

• flisa

10

• collins

6

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hakke tid til å lese alle innleggene nå, så kanskje noen har foreslått det allerede, men:

Spray eller spre tynt lag solkrem utover glatt baderomsvegg (fliser etc), still deg inntil med ryggen og GNISS deg fram og tilbake, opp og ned.

That's it. Lærte det av gammel dame i Syden en gang, da jeg hadde trøbbel med den ene armen og mannen min ikke var med.

Funket helt flott. Jeg tok et tak over veggen med en snipp av håndkleet og varmt vann etterpå, da.

Midt på dagen når du trenger ny smøring eller har badet, må du enten svippe opp på rommet igjen (har du sikkert godt av uansett, hvile hue og øynene fra skarp sol) - eller så må du be noen.

:)

Neeeeei...? Jeg orker ikke ta på veggene i det offentlige rom og ute 'i verden'. Beklager, det hørtes forferdelig ekkelt ut.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg trodde jeg klarte det her et år! Men etter en lang dag på stranda fikk jeg et merkelig mønster på ryggen. Ble solbrent der jeg ikke hadde fått smørt seg!

Det så ganske merkelig ut! Kunne sikkert hengt meg opp på nærmeste galleri.. ;)

Jeg kjører spray og vegg-tipset nedenfor. Det var lurt. Smøre inn veggen med solkrem og gni meg mot veggen, og så spraye meg hyppig på stranda, eventuelt leie inn Hege som jobber på en eller annen pub der nede (Collins er bevandret på Rhodos). :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg kjører spray og vegg-tipset nedenfor. Det var lurt. Smøre inn veggen med solkrem og gni meg mot veggen, og så spraye meg hyppig på stranda, eventuelt leie inn Hege som jobber på en eller annen pub der nede (Collins er bevandret på Rhodos). :)

He he..lykke til!

Bare ikke dra det solkrem-trikset mens du blir observert. Har en mistanke om at det kan se noe dumt ut! ;)

Skrevet

Jeg forstår at du er mer bevandret på Rhodos enn de fleste. :)

Men nå fikk jeg ikke rom på Pearl. Plutselig var rommet borte.

Fikk på Constantine, som ligger et kvartal bortenfor, har litt høyere standard (i følge Ving), og basseng med en "populær" uteterrasse. :)

Kosta bare at tre hundre kroner mer.

For øvrig var det lurt av meg å bestille da jeg gjorde, for det ser ut som om turene snart er utsolgt fra nesten samtlige reisearrangører.

http://www.ving.no/hotel/hotel.aspx?PRODCD=SOBA&CTRYCD=GR&DESTCD=RHO&RESCD=ROD&HOTCD=CONS

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

He he..lykke til!

Bare ikke dra det solkrem-trikset mens du blir observert. Har en mistanke om at det kan se noe dumt ut! ;)

Hvis du leser tråden her ser du at det ene høres dummere ut enn det andre, men håpet er naturligvis at noen synes så synd på meg i all min hjelpesløshet at de forbarmer seg over meg. :)

Skrevet

Jupp, der skal jeg bo. :)

men det var jo ikke noe ledig til Såppi og meg!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

men det var jo ikke noe ledig til Såppi og meg!!

Jeg vet. Jeg er utrolig lei meg for det! :)

Jeg tror jeg fikk det siste ledige rommet der. Hotellet forsvant som mulig bosted både fra Ving og Saga etter at jeg hadde bestilt. :)

Skrevet

Jeg vet. Jeg er utrolig lei meg for det! :)

Jeg tror jeg fikk det siste ledige rommet der. Hotellet forsvant som mulig bosted både fra Ving og Saga etter at jeg hadde bestilt. :)

*lol*

kakki1365380609
Skrevet

Du kan ta MEG med :o)

Misunnelig jeg på en tur til syden???? neeeeeeida.

Kos deg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan ta MEG med :o)

Misunnelig jeg på en tur til syden???? neeeeeeida.

Kos deg.

Nå har Flisa lagt ut bilde av hotellet jeg skal bo på, så det er jo bare å hoppe på flyet og lete etter meg. :)

Skrevet

Man flørter med en eller annen med-reisende, så ordner det seg ;-)

Skrevet

hehe, skriver du om henne NÅ også - - hun som bare lå med typen sin? - ble du nobbet?

Du blander sammen norske Hege og danske Anna nå....;o)

Skrevet

Jeg forstår at du er mer bevandret på Rhodos enn de fleste. :)

Men nå fikk jeg ikke rom på Pearl. Plutselig var rommet borte.

Fikk på Constantine, som ligger et kvartal bortenfor, har litt høyere standard (i følge Ving), og basseng med en "populær" uteterrasse. :)

Kosta bare at tre hundre kroner mer.

For øvrig var det lurt av meg å bestille da jeg gjorde, for det ser ut som om turene snart er utsolgt fra nesten samtlige reisearrangører.

Constantine er bra. Nær Elli-stranda og nær norske baren, men litt langt, og lett å gå seg vill, når man kaver seg hjem fra bargata utpå natta.

Skrevet

Jeg har en artig og dekorativ smøreinnretning. Hun heter Sheila.

Hva med å tøye ut etter løftinga? Jeg går på helsestudio og er den eneste som tøyer etter å ha pumpet jern. Jeg er sikker på at bolegutta der ikke klarer å vaske seg i rævva når de dusjer uten hjelp fra noen andre.

Skrevet

Du blander sammen norske Hege og danske Anna nå....;o)

*lol*

Skrevet

*lol*

Fant iallfall ut at dagen ikke var den samme uten Hege...

Skrevet

Fant iallfall ut at dagen ikke var den samme uten Hege...

Jeanette, the best a man can get....etc..)

Skrevet

Ta kremen oppå hånden, da kommer du bedre til.

Eller, du kan smøre kremen på veggen og gni ryggen mot, men da blir det mye kliss;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...