Gå til innhold

Smør meg på ryggen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jupp, der skal jeg bo. :)

Men hold deg for h... unna norskebaren. Hva skal du nå der å gjøre? Rhodos er fint, jeg er bare bittelitt misunnelig på mannen i glassburet men bare bittelitt.

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

25

• flisa

10

• collins

6

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Constantine er bra. Nær Elli-stranda og nær norske baren, men litt langt, og lett å gå seg vill, når man kaver seg hjem fra bargata utpå natta.

Men Constantine ser jo ut til å ligge bare et kvartal eller så bortenfor Pearl?

Hmmm, jeg har retningssans som en idiot selv i edru tilstand, så da spørs det om jeg i det hele tatt kommer meg hjem om natta. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men hold deg for h... unna norskebaren. Hva skal du nå der å gjøre? Rhodos er fint, jeg er bare bittelitt misunnelig på mannen i glassburet men bare bittelitt.

Hva er galt med norskebaren? :)

Skrevet

Men Constantine ser jo ut til å ligge bare et kvartal eller så bortenfor Pearl?

Hmmm, jeg har retningssans som en idiot selv i edru tilstand, så da spørs det om jeg i det hele tatt kommer meg hjem om natta. :)

Hvis ikke jeg er helt skrudd i hu'e, så er Pearl(iht mitt veivalg) et kvarters spasertur fra Constantine. Men mulig at man kan gå noen snarveier gjennom smale smug å korte ned avtanden, men jeg tør ikke gå disse, for da går jeg meg bort, det er litt labyrintaktig....og egner seg dårlig som veivalg med 2,8 i promille.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis ikke jeg er helt skrudd i hu'e, så er Pearl(iht mitt veivalg) et kvarters spasertur fra Constantine. Men mulig at man kan gå noen snarveier gjennom smale smug å korte ned avtanden, men jeg tør ikke gå disse, for da går jeg meg bort, det er litt labyrintaktig....og egner seg dårlig som veivalg med 2,8 i promille.

Jeg aner jo egentlig ikke hvor stor byen er, men har sett kartet. Og der ser det ut som om det er ca. et kvartal mellom de to hotellene. Begge ligger, i følge det jeg har lest, nære sentrum og bargatene. Constantine (hvis jeg ikke husker helt feil) 300 meter unna, mens Pearl ligger 100 meter unna, og begge er nære Elli-stranda.

Men det her et du bedre enn meg. Det er jo umulig for meg å ane stort om avstander ved å se på et kart på nettet. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

http://www.saga.solreiser.no/SLGImages/mapimages/Destinations/RHO/RHO_ROD_SN.gif

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den siste der hjalp fint lite. Fikk ikke med hotellene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er nok ikke skrudd. I luftlinje ligger de to hotellene ca. 500 meter fra hverandre, men det ser ut som om det går en hovedgate hele veien.

Men litt promille høres 15 minutter fornuftig på den 500 meter. Med min retningssans blir det nok mer.

Skrevet

Du er nok ikke skrudd. I luftlinje ligger de to hotellene ca. 500 meter fra hverandre, men det ser ut som om det går en hovedgate hele veien.

Men litt promille høres 15 minutter fornuftig på den 500 meter. Med min retningssans blir det nok mer.

Det er uansett ingen store gangavstander i Rhodos By.

Skrevet

Jeg har en artig og dekorativ smøreinnretning. Hun heter Sheila.

Hva med å tøye ut etter løftinga? Jeg går på helsestudio og er den eneste som tøyer etter å ha pumpet jern. Jeg er sikker på at bolegutta der ikke klarer å vaske seg i rævva når de dusjer uten hjelp fra noen andre.

Stakkar Sheila, jeg er ikke overbevist om at du behandler henne helt pent bestandig ;o)

Skrevet

Stakkar Sheila, jeg er ikke overbevist om at du behandler henne helt pent bestandig ;o)

Bortsett fra litt spanking i ny og ne, så har hun det fysisk bra. Problemet er at hun har sett på Oprah i det siste, så nå kan jeg ikke erte henne i to sekunder før hun skriker Emotional Torture.

Skrevet

Du får gjøre som min stive svigermor:

Bruk en slikkepott.

Ikke tar den stor plass i kofferten heller!

;)

Skrevet

Bruk en tom brødpose, ta krem utapå. Grip tak i endene og smør.

Det som blir igjen i posen, bruker du på resten av kroppen.

Skrevet

Enkelt: Ta en badebørste, sånn med stang/håndtak. Og så smører du den inn med krem. Ta ev. en sånn votte-vaskeklut utenpå børsten, og ta krem på den. El.l. Så har du smørepinne!

Det enkleste er imidlertid å be en søt jente om hun kunne tenke seg osv.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enkelt: Ta en badebørste, sånn med stang/håndtak. Og så smører du den inn med krem. Ta ev. en sånn votte-vaskeklut utenpå børsten, og ta krem på den. El.l. Så har du smørepinne!

Det enkleste er imidlertid å be en søt jente om hun kunne tenke seg osv.

Jeg tror jeg bør gå for å gni meg mot veggen før jeg går på stranda, og så spørre noe søtt noe nede på stranda. Sier det søte nei får jeg krisemaksimere med spray. :)

Skrevet

Jeg tror jeg bør gå for å gni meg mot veggen før jeg går på stranda, og så spørre noe søtt noe nede på stranda. Sier det søte nei får jeg krisemaksimere med spray. :)

Prøv de mellom-søte hvis de søteste sier nei og ler av deg og sånn.

Skrevet

Bortsett fra litt spanking i ny og ne, så har hun det fysisk bra. Problemet er at hun har sett på Oprah i det siste, så nå kan jeg ikke erte henne i to sekunder før hun skriker Emotional Torture.

hi hi, du får hilse sheila og si at vi damene på dol synes litt synd på henne ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...