Annitta Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg er av den typen som er veldig spontan og liker at det skjer ting rundt meg. For et par år siden gjorde jeg det slutt med nåværende kjæreste som jeg ble sammen med igjen for det skjedde meg noe som jeg trengte han for å støtte meg til. Det endte med vi nå har kjøt hus i sammen(jeg er 22 han er 27). Men problemet ber at han er så treg i alt han sier og gjør.. jeg trodde jeg kom til å gi blanke desse sidene hans etter det jeg opplevde men neida!! Jeg er skikkelig møkkakkjerring mot han, har det ik noe godt med han i det hele tatt. Men hva skal jeg gjøre når vi har kjøpt hus i sammen da? huffameg... 0 Siter
Zelig Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Du får vel bare tenke skikkelig igjennom om det du irriterer deg over egentlig er bagateller, eller om du virkelig ikke kan leve med disse sidene hans. Kanskje du er bittelitt ung for et så etablert forhold, vanskelig å si uten å kjenne deg... 0 Siter
Annitta Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Du får vel bare tenke skikkelig igjennom om det du irriterer deg over egentlig er bagateller, eller om du virkelig ikke kan leve med disse sidene hans. Kanskje du er bittelitt ung for et så etablert forhold, vanskelig å si uten å kjenne deg... det jeg irriterer meg over er jo bagateller, for det er måten han snakker ppå, går på og alt har blitt en irritasjon nå.. uff.. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Bare en ting å gjøre; gjør det slutt og selg huset! Tøft, men det blir bare verre jo lenger du venter. 0 Siter
Zelig Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 det jeg irriterer meg over er jo bagateller, for det er måten han snakker ppå, går på og alt har blitt en irritasjon nå.. uff.. Jaha.. Jeg tror du må ta et valg hvorvidt disse tingene er såpass viktige for deg at du ikke orker å leve med ham, eller om du kan lære deg å se forbi det. Jeg tror ikke jeg selv, i lengden, hadde orket å være sammen med en person jeg fant fryktelig irriterende. Kanskje dere er mest sammen av gammel vane, at dere trenger tryggheten osv? Vet ikke, men dere bør ihvertfall gjøre ett eller annet med forholdet. 0 Siter
Annitta Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Bare en ting å gjøre; gjør det slutt og selg huset! Tøft, men det blir bare verre jo lenger du venter. jeg vet.. det blir tøft, men jeg må bare gjøre det for han blir ødelagt av meg sanrt stakkar, og jeg blir også ødelagt av å føle meg som ei heks.. men tenkte å pusse opp huset først før det skjer noe drama..kansje..om jeg orker.. uff 0 Siter
Annitta Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Jaha.. Jeg tror du må ta et valg hvorvidt disse tingene er såpass viktige for deg at du ikke orker å leve med ham, eller om du kan lære deg å se forbi det. Jeg tror ikke jeg selv, i lengden, hadde orket å være sammen med en person jeg fant fryktelig irriterende. Kanskje dere er mest sammen av gammel vane, at dere trenger tryggheten osv? Vet ikke, men dere bør ihvertfall gjøre ett eller annet med forholdet. nei, jeg tror ikke jeg orker lenger. Vi henger sammen pga vanen, garantert ikkenoe annet..blir nesten dårlig av det og. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 jeg vet.. det blir tøft, men jeg må bare gjøre det for han blir ødelagt av meg sanrt stakkar, og jeg blir også ødelagt av å føle meg som ei heks.. men tenkte å pusse opp huset først før det skjer noe drama..kansje..om jeg orker.. uff Pusse opp? Hvorfor det? Renta har gått opp, den kan gå opp mer. Da skjer gjerne det motsatte med boligprisene, du risikerer altså å pusse opp, og ikke få noe særlig igjen for det. Dessuten skaper du en illusjon om at du satser på forholdet. Nei, ikke trekk ut dette, det er slemt! 0 Siter
Annitta Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Pusse opp? Hvorfor det? Renta har gått opp, den kan gå opp mer. Da skjer gjerne det motsatte med boligprisene, du risikerer altså å pusse opp, og ikke få noe særlig igjen for det. Dessuten skaper du en illusjon om at du satser på forholdet. Nei, ikke trekk ut dette, det er slemt! oki..hehe..det er det sikkert..hmm.. får vel gjøre det da.. 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Du lurte ham fordi du ikke var tøff nok til å stå på egne bein den gangen. Skam deg. Avslutt forholdet og la mannen få en sjanse til å finne noen som elsker ham nøyaktig som han er. 0 Siter
Annitta Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Du lurte ham fordi du ikke var tøff nok til å stå på egne bein den gangen. Skam deg. Avslutt forholdet og la mannen få en sjanse til å finne noen som elsker ham nøyaktig som han er. er enig med deg. og jeg skammer meg. ikke minst overfor familien hans.. jeg har gjort en dom ting som jeg angrer på... 0 Siter
Annitta Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Du lurte ham fordi du ikke var tøff nok til å stå på egne bein den gangen. Skam deg. Avslutt forholdet og la mannen få en sjanse til å finne noen som elsker ham nøyaktig som han er. men han gikk inn i dette forholdet igjen med åpne øyner selv, så han kan vel være litt forberedt på det han også.. men ja, jeg unner han ei jente som elsker han tilbake. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Du ertydeligvis altfor ung til å gå inn i et såpass etablert forhold - og mannen er åpenbart ikke den rette for deg. Vis deg såpass voksen at du gjør det slutt. Slik gir du både deg selv og han sjansen til å finne lykken andre steder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.