Gå til innhold

hva er pocketbike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pynt????

En sånn en skal nick jr. ha når den tid kommer.

Skrevet

Antar at småttiser kan kjøre slike på dertil egnede baner???

Skrevet

Pynt????

En sånn en skal nick jr. ha når den tid kommer.

WOW!

Plutten vår på 8 har kjørt ATV og snøscooter - kanskje vært noe for henne det da! :-)

Syns ikke det var så dyrt.

Skrevet

WOW!

Plutten vår på 8 har kjørt ATV og snøscooter - kanskje vært noe for henne det da! :-)

Syns ikke det var så dyrt.

Alle Plutter må ha noe sånt. Det finnes en hel del på markedet, men mere praktisk er en liten off roader.

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.kolumbus.fi/henry.mort/Kuvat/Yamaha%2520PW50.jpg&imgrefurl=http://www.kolumbus.fi/henry.mort/Yamaha.htm&h=600&w=800&sz=61&tbnid=OqvGrJm6ZqEJ:&tbnh=106&tbnw=142&hl=en&start=8&prev=/images%3Fq%3Dyamaha%2B50%26svnum%3D10%26hl%3Den%26lr%3D%26safe%3Doff%26sa%3DG

Nei, jeg bor ikke i Suomi.

Skrevet

herlig! :)

Nå kommer snart dolkjerringene og arresterer oss. Det er nemlig uforsvarlig å true ungene til uvettig kjøring på livsfarlige kjøretøy!

Skrevet

De store gutta kjører sånne på cross-show (ikke konkurranser, hehe)

Var på trening med sønnen min i helga, en av gutta der hadde med seg sin. Han er drivende dyktig på "vanlig" freestyle, kjørte som faen.... Og til slutt tok han frem lillesykkelen sin og la i vei.

Veldig nusselig, 175 cm mann på den der....minner meg om da jeg vokste fra trehjulsykkelen min :o)

Skrevet

Nå kommer snart dolkjerringene og arresterer oss. Det er nemlig uforsvarlig å true ungene til uvettig kjøring på livsfarlige kjøretøy!

jeg bare sitter og venter jeg :)

Skrevet

Var på trening med sønnen min i helga, en av gutta der hadde med seg sin. Han er drivende dyktig på "vanlig" freestyle, kjørte som faen.... Og til slutt tok han frem lillesykkelen sin og la i vei.

Veldig nusselig, 175 cm mann på den der....minner meg om da jeg vokste fra trehjulsykkelen min :o)

Skjønt... voksne karer må nok ha sykler i en litt annen pris- og powerklasse, selvfølgelig.

Men størrelsen er den samme :)

Skrevet

hihi, gutter er gutter hele livet! .)

Skrevet

Hallo, alle DOL-kjerringer, sønnen min driver med det svineriet der, og mora er helfrelst!

SÅNN - da kan dere bare gi jernet, hehe.

Skrevet

hihi, gutter er gutter hele livet! .)

Oh my God - det er jo bare SÅÅÅÅÅÅ sant!!!

En kompis av meg kjøpte en el-bil til dattera si på 2 år....og var sånn bortimot knust da hun var livredd doningen ;-)

Skrevet

Oh my God - det er jo bare SÅÅÅÅÅÅ sant!!!

En kompis av meg kjøpte en el-bil til dattera si på 2 år....og var sånn bortimot knust da hun var livredd doningen ;-)

hihi!

Hva gjør vi damer da? - jo vi fortsetter med dukkeklær....på unga?

Skrevet

Men det står da vitterlig max load 40kg? 175cm og 40kg? Stilken til mor det tenker jeg. Kan ikke være for voksne. Max fart 55km/t.... ja, ja, kan få mye fine skader av den farta der. Men dæsken så fine de var de syklene likevel...

Skrevet

Men det står da vitterlig max load 40kg? 175cm og 40kg? Stilken til mor det tenker jeg. Kan ikke være for voksne. Max fart 55km/t.... ja, ja, kan få mye fine skader av den farta der. Men dæsken så fine de var de syklene likevel...

Ja, så det etterpå...se tillegget rett under her :o)

Skrevet

De må polstres - unga altså! og de kælver ikke på langt nær så ofte som en voksen! :)

Skrevet

hihi!

Hva gjør vi damer da? - jo vi fortsetter med dukkeklær....på unga?

Ikke nødvendigvis. Her stiller hele jentegjengen i supporterutstyr stadig vekk.

Spesielt treåringen er knusesøt vinterstid, med Arctic Cat racingjakke - og Ole Brumm-lue :o)

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Her stiller hele jentegjengen i supporterutstyr stadig vekk.

Spesielt treåringen er knusesøt vinterstid, med Arctic Cat racingjakke - og Ole Brumm-lue :o)

HUff, jeg mangler det kles-genet jeg.!

Skrevet

De må polstres - unga altså! og de kælver ikke på langt nær så ofte som en voksen! :)

Og de er heldigvis myke...

Sønnen min fikk motorstopp under en konkurranse i vinter, spratt på trynet fram over scooteren....og ble overkjørt av scooteren som kom bak.

Frisk og fin!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...