Gå til innhold

Fotvorte

Gjest lei av fotvorte etter mange år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få den vekk etter mange år. Har prøvd bananskalltriks, verucid, frysing. Alt på riktig måte, ingenting hjelper. Den er stor og sikkert dyp.

Har ikke prøvd neglelakk-råd. Bør det gjøres? Hva annet kan jeg gjøre? Den SKAL vekk.

Skrevet

Fotvorteplaster - det hjelper virkelig! (som ho i tannlegereklamen)

Skrevet

På store og dype, gamle vorter?

Er det apoteket?

Skrevet

På store og dype, gamle vorter?

Er det apoteket?

Fås overalt!

Skrevet

"som ho i tannlegereklamen"

Jeg får helt ANGST av den reklamen der!!

Hun vifter med de hendene sine, blunker og tilter på hodet så jeg tror hele dama skal ramle utafor skjermen. :-)

Skrevet

"som ho i tannlegereklamen"

Jeg får helt ANGST av den reklamen der!!

Hun vifter med de hendene sine, blunker og tilter på hodet så jeg tror hele dama skal ramle utafor skjermen. :-)

ja, og så er det rett før hun får hovne mandler -sånn er stemmen hennes - bare hør etter!

Skrevet

Tja... Selv etter en langvarig kur som fjernet et tjukt lag hud hjalp det ikke hos meg... Vortene kom tilbale de.

Skrevet

Tja... Selv etter en langvarig kur som fjernet et tjukt lag hud hjalp det ikke hos meg... Vortene kom tilbale de.

Har du, min favoritt-svarer, noen tips?

Gjest vorteløs
Skrevet

Prøv å gå med sandaler uten sokker en sommer.Det gjorde jeg og ble kvitt min fotvorte.Anbefales.

Skrevet

Har du, min favoritt-svarer, noen tips?

Nei, vurderer å gå til legen og få hjelp selv for nå er jeg lei. Det finnes ett eller annet sterkt til å smøre på tror jeg.

Kanskje jeg like godt skal bestille time i morra...?

Skrevet

Nei, vurderer å gå til legen og få hjelp selv for nå er jeg lei. Det finnes ett eller annet sterkt til å smøre på tror jeg.

Kanskje jeg like godt skal bestille time i morra...?

Frosset de hos lege, men det hjalp ikke. Går det an å skjære (hjelp!) bort eller laser?

Skrevet

Prøv å gå med sandaler uten sokker en sommer.Det gjorde jeg og ble kvitt min fotvorte.Anbefales.

Har gjort det i hele sommer.

Skrevet

Frosset de hos lege, men det hjalp ikke. Går det an å skjære (hjelp!) bort eller laser?

Aner ikke. Ringer legen i morra og bestiller time i alle fall så får vi se hva han sier.

Skrevet

Aner ikke. Ringer legen i morra og bestiller time i alle fall så får vi se hva han sier.

Og oppdaterer meg : )

Skrevet

Bare en tanke - har du prøvd fotpleier?

Nei. Fikk beskjed om at de fryser og filer. Akkurat som jeg og lege har gjort. Det hjalp ikke.

Skrevet

Bananskall hjalp ikke her i familien ihvertfall. Heller ikke neglenakk eller det dufår kjøpt på butikken. Har hørt at fotpleiere bruker å pensle med lapis(etsende?). Jeg har brukt lapisstift før på en utvekts under neglen, og lurte på om jeg skulle prøve det på fotvorten. Men eterisk sitronolje høres bedre ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...