Gå til innhold

PARIS

Gjest kroppogsjel

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel
Skrevet

jippi. skal snart til Paris. 5 dagers tur. Gleder meg masse!!!

Har kjøpt reisehåndbok, men er det noen som har noe å anbefale av tng som bør oppleves som ikke er helt opplagte turistmål? En god restaurant? Noen kule butikker etc....

Skrevet

Hvis jeg skulle foreta meg noe ang Paris, så måtte det i så fall vært sex...

Visste ikke at det var en by som heter det også.

Skrevet

Hvis jeg skulle foreta meg noe ang Paris, så måtte det i så fall vært sex...

Visste ikke at det var en by som heter det også.

Du er i storform i dag? hehe

Skrevet

Du er i storform i dag? hehe

Kanskje jeg burde gå meg en tur? For å få disse hersens sextankene ut av hodet...?

Skrevet

Kanskje jeg burde gå meg en tur? For å få disse hersens sextankene ut av hodet...?

Nei - bli her du, så er det ikke bare jeg som er frekk i kjeften :)

Skrevet

Du bør rusle rundt i Marais-området - det er kjempefint.

Få med deg en nakencabaret på Crazy Horse. Ikke stripping, altså.

www.crazyhorse.fr

Spis pizza på Mezzo Luna, liger på Blvd St. Michel. Kjent for å være den bestre pizzarestauranten i Paris.

Skrevet

Anbefaler på de sterkeste LA COUPOLE resturant like ved Montparnasse (Metrostopp VAVIN). Stort, livlig og med smilende kelnere. Sjømat er spesialitet- du får store fat med is og hummer, skjell osv. osv. Whiskeymarinert hummer og Bourgogne snegler har jeg spist der flere genger og kommer til å gjøre det igjen.

Gå på Jazzklubb etterpå på LE BILBOQUET: live jazz og kul atmosfære. Gåavstand fra La COUPOLE (Ligger i Saint Germain distriktet).

Ellers er jeg enig i at Moulin Rouge eller Crazy Horse er stilig. ikke vulgært.

På la Vilette er det en 180 graders kino som barna elsker.

Og sist med ikke minst: La Durée på Champs Elyseés (på venstre side når du går mot triumfbuen, ca. helvveis opp bakken). Det er en elegant tesalong der jeg alltid føler meg som en dronning med tekanner i sølv (ser det ut som ialle fall), og noen herlige sandwicher på engelsk vis. God resturannt i 2. etasje også. og kjøp noen makroner. de er verdensberømte.

kan jeg bli med? ble litt oppspilt av dette her.....

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Anbefaler på de sterkeste LA COUPOLE resturant like ved Montparnasse (Metrostopp VAVIN). Stort, livlig og med smilende kelnere. Sjømat er spesialitet- du får store fat med is og hummer, skjell osv. osv. Whiskeymarinert hummer og Bourgogne snegler har jeg spist der flere genger og kommer til å gjøre det igjen.

Gå på Jazzklubb etterpå på LE BILBOQUET: live jazz og kul atmosfære. Gåavstand fra La COUPOLE (Ligger i Saint Germain distriktet).

Ellers er jeg enig i at Moulin Rouge eller Crazy Horse er stilig. ikke vulgært.

På la Vilette er det en 180 graders kino som barna elsker.

Og sist med ikke minst: La Durée på Champs Elyseés (på venstre side når du går mot triumfbuen, ca. helvveis opp bakken). Det er en elegant tesalong der jeg alltid føler meg som en dronning med tekanner i sølv (ser det ut som ialle fall), og noen herlige sandwicher på engelsk vis. God resturannt i 2. etasje også. og kjøp noen makroner. de er verdensberømte.

kan jeg bli med? ble litt oppspilt av dette her.....

Du er hjertelig velkommen. Takk for gode tips! Jeg gleder meg masse!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...