Gå til innhold

Hjelp!var hos optiker i dag!!noen opplevd?

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506
Skrevet

.. og alle andre gode leger. Og alle de andre gode, også, da.. *flirer*

Da skulle alle være inkludert. ;o)

*lol*

Skrevet

Hvilke optikere har lov til å henvise til øyenlege. Har fått beskjed om at det ikke går. Og tro du meg, øyenlege, og optiker, er noe jeg går til!

Det spørs litt hva det er og hvor mye det haster. Rent formelt skal det via fastlegen. Men jeg jobber i bransjen og er det en hastesak sørger vi for at kunden får time hos øyelege på dagen.

Kan desverre ikke si om dette gjelder andre optiker enn vår forretning...

Skrevet

Det spørs litt hva det er og hvor mye det haster. Rent formelt skal det via fastlegen. Men jeg jobber i bransjen og er det en hastesak sørger vi for at kunden får time hos øyelege på dagen.

Kan desverre ikke si om dette gjelder andre optiker enn vår forretning...

Jeg vet om et tilfelle hvor en optiker henviste på dagen til øyenlege. Og det var visstnok veldig viktig med rask henvisning i akkurat det tilfellet på grunn av alvorlig grønn stær.

fei1365380229
Skrevet

Hvilke optikere har lov til å henvise til øyenlege. Har fått beskjed om at det ikke går. Og tro du meg, øyenlege, og optiker, er noe jeg går til!

En optiker har såvisst lov å henvise til øyelege. Jeg hadde høyt trykk (grønn stær) når jeg var hos optikeren og ble sendt direkte opp til sykehuset til øyelegen der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...