Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du funnet kjæresten din på nett? Hvor traff du ham/henne? Jeg fant min på dagbladet snakk.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nypa

6

• flisa

5

• favn

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har funnet et par kjærester og et par elskerinner på nettet. Men jeg har aldri sjekket opp noen på disse sjekkestedene.

Fant dem heller her på dol. :)

fuji1365380447
Skrevet

Jepp - på Spray for to år siden.

Syntes at det var fantastisk gøy å dra på dater! Men selfølgelig ennå mer gøy å finne mannen i mitt liv.

Skrevet

Jeg har funnet et par kjærester og et par elskerinner på nettet. Men jeg har aldri sjekket opp noen på disse sjekkestedene.

Fant dem heller her på dol. :)

:-)))

:o)))

Den var bra :-)))

Ikke ofte jeg ler men nå...

Var det blandt oss ordentlige, eller blandt kvervulantene som stadig bygger opp til urolige tråder? :o)))

Ikke rart at jeg stortrives her på DOL

:o)

Skrevet

Var det blandt oss ordentlige, eller blandt kvervulantene som stadig bygger opp til urolige tråder? :o)))

Han hadde en fling med Lillemus, så en meget kort romanse med Sofies mamma - så var han en helg med Webmaster - overhensyn, faktisk - og så en ONS med Laguna :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var kverulantene. F.eks. er Ulv en kjernekar privat, og jeg savner ham fortsatt. :)

Skrevet

Ja jeg møtte en tøff kar igjennom Blink for to år siden. Vi ble kjent, men fant ut at vi bare ville være venner. Det har vi vært i to år nå mens vi har hatt treff med sikkert nærmere 100 mennesker til sammen. Ingen av oss har hatt noe langvarig forhold til noen av dem vi har møtt - inntil for et par måneder siden.... Da tok vinden tak i hjertedøra til oss begge og rev den opp - til alt overmål for hverandre!!!! Så nå har vi gått fra å være verdens beste venner til å bli et nærmest symbiotisk kjærestepar.

Jeg er såååå lykkelig!!!!

Skrevet

Det var kverulantene. F.eks. er Ulv en kjernekar privat, og jeg savner ham fortsatt. :)

Har faktisk tenkt tanken at "kvervulantene" og ulv,Sikkert er fine mennesker, men har trengt litt mer oppmerksomhet der og da :o)

Tenk om de bare kunne si fra på en tråd " i dag har jeg en dårlig dag, skal vi lage en rote-tråd og få fikset meg opp i humør litt igjen" :o)

Ellers synes jeg svaret ditt var så søtt svart at jeg lo her da jeg leste det.

Har ikke tenkt tanken på at noen sikkert har truffet hverandre her på DOL :o)

Jeg har aldri truffet noen jeg ikke kjenner på internett.

Så tøff er jeg ikke ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har faktisk tenkt tanken at "kvervulantene" og ulv,Sikkert er fine mennesker, men har trengt litt mer oppmerksomhet der og da :o)

Tenk om de bare kunne si fra på en tråd " i dag har jeg en dårlig dag, skal vi lage en rote-tråd og få fikset meg opp i humør litt igjen" :o)

Så tøff er jeg ikke ;o)

Må bare si at jeg kødda angående Ulv. Før han begynner å furte igjen. :)

De jeg nevnte over er alle normale. Så normale at du aldri skulle tro de hadde rotet seg borti meg. :)

Skrevet

Så tøff er jeg ikke ;o)

Så tøff er jeg ikke ;o) "

Men - stort sett er folk hyggelige, selv om man møter dem på nett. :)

Har etterhvert møtt flere her fra dol jeg, og kommer til å treffe noen til i løpet av høsten.

De er jo kjempehyggelige, og det er ikke skummelt i det hele tatt når man har møtt dem og prater med dem. *S*

Skrevet

Han hadde en fling med Lillemus, så en meget kort romanse med Sofies mamma - så var han en helg med Webmaster - overhensyn, faktisk - og så en ONS med Laguna :)

Ja da har han opplevd litt her på DOL han da :o)

Har du møt noen her på DOL?

Jeg hadde aldri vært tøff nok til å møte noen som jeg ikke kjenner, men nå trenger jeg ikke det da siden jeg har en kjærste :o)

Men det er mange av dere jeg kunne tenkt meg å møtt bare for en kopp kaffe og litt mat ute f.eks..

Bare av nyskjerrighet på hvem dere er.

Hadde sikkert vært kjempe-koselig :o)

Skrevet

Så tøff er jeg ikke ;o)

Vi reiste "usett" til en annen DOL-familie på ferie vi! :) -

Skrevet

Jeg hadde aldri vært tøff nok til å møte noen som jeg ikke kjenner, men nå trenger jeg ikke det da siden jeg har en kjærste :o)

Men det er mange av dere jeg kunne tenkt meg å møtt bare for en kopp kaffe og litt mat ute f.eks..

MØtt - som jeg skrev under her- en hel DOL-familie vi reiste 74 mil "usett" til på ferie. Så har jeg møtte i alle fall 50 stk herfra! )

Noen er blitt NÆRE venner!

jeg har vært på telttur med ei -planlagt på Meldinger.

Har vært ute og drukket kaffe med mange. og flere var i vårt bryllupp for 3 år siden.

Og så har vi hjulpet en DOLer å flytte! hehe

Skrevet

Så tøff er jeg ikke ;o) "

Men - stort sett er folk hyggelige, selv om man møter dem på nett. :)

Har etterhvert møtt flere her fra dol jeg, og kommer til å treffe noen til i løpet av høsten.

De er jo kjempehyggelige, og det er ikke skummelt i det hele tatt når man har møtt dem og prater med dem. *S*

Men det er mange av dere jeg kunne tenkt meg å møtt bare for en kopp kaffe og litt mat ute f.eks.. Bare av nyskjerrighet på hvem dere er. Hadde sikkert vært kjempe-koselig :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må ikke høre på Flisa. Jeg har aldri feid over webbis. :)

Skrevet

Men det er mange av dere jeg kunne tenkt meg å møtt bare for en kopp kaffe og litt mat ute f.eks.. Bare av nyskjerrighet på hvem dere er. Hadde sikkert vært kjempe-koselig :o)

Har ikke truffet kjærester på nett altså, jeg mente at jeg har møtt noen jeg har blitt venner med på nett. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...