Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

MØtt - som jeg skrev under her- en hel DOL-familie vi reiste 74 mil "usett" til på ferie. Så har jeg møtte i alle fall 50 stk herfra! )

Noen er blitt NÆRE venner!

jeg har vært på telttur med ei -planlagt på Meldinger.

Har vært ute og drukket kaffe med mange. og flere var i vårt bryllupp for 3 år siden.

Og så har vi hjulpet en DOLer å flytte! hehe

Har dere vært på ferie hos en annen dol-familie dere ikke hadde truffet før?

Det er jammen meg ganske vågalt, men jeg skjønner jo at det ble en fin ferie, da. :-D

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nypa

6

• flisa

5

• favn

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har dere vært på ferie hos en annen dol-familie dere ikke hadde truffet før?

Det er jammen meg ganske vågalt, men jeg skjønner jo at det ble en fin ferie, da. :-D

Ja, det var jo like vågalt av DEM - å ta oss i hus en uke med 2 unger og all ting - men vi har holdt sammen nå i 5 år og vært der flere ganger :-)

Skrevet

MØtt - som jeg skrev under her- en hel DOL-familie vi reiste 74 mil "usett" til på ferie. Så har jeg møtte i alle fall 50 stk herfra! )

Har vært ute og drukket kaffe med mange. og flere var i vårt bryllupp for 3 år siden.

Høres både flott og artig ut :o)

Mulig jeg tar en kaffe etterhvert jeg også ;o)

I første omgang.

lol

Det er mange her inne som virker virkelig fine,

da får en lyst til å treffe dem :o)

Skrevet

Ja jeg møtte en tøff kar igjennom Blink for to år siden. Vi ble kjent, men fant ut at vi bare ville være venner. Det har vi vært i to år nå mens vi har hatt treff med sikkert nærmere 100 mennesker til sammen. Ingen av oss har hatt noe langvarig forhold til noen av dem vi har møtt - inntil for et par måneder siden.... Da tok vinden tak i hjertedøra til oss begge og rev den opp - til alt overmål for hverandre!!!! Så nå har vi gått fra å være verdens beste venner til å bli et nærmest symbiotisk kjærestepar.

Jeg er såååå lykkelig!!!!

Oi, for en fin historie! ;o)

Skrevet

Jeg hadde aldri vært tøff nok til å møte noen som jeg ikke kjenner, men nå trenger jeg ikke det da siden jeg har en kjærste :o)

Men det er mange av dere jeg kunne tenkt meg å møtt bare for en kopp kaffe og litt mat ute f.eks.. Bare av nyskjerrighet på hvem dere er. Hadde sikkert vært kjempe-koselig :o)

Kanskje det blir DOL-treff igjen etter hvert, ikke helt ulikt det som var i dol's "gamle dager" :-)

Da må du mote deg opp og komme!

Skrevet

Du har en flott hjemme-side, med flotte barnebarn bilder og mange flotte bilder du selv har laget :o)

(ikke det at det har noe med kjærste på nett å gjøre, måtte bare si det når jeg først hadde anledning :o)

Klem

Skrevet

Kanskje det blir DOL-treff igjen etter hvert, ikke helt ulikt det som var i dol's "gamle dager" :-)

Da må du mote deg opp og komme!

Ja klart jeg skal være med da :o)

Vil jo se både deg og de andre :o)

Skrevet

Ja jeg møtte en tøff kar igjennom Blink for to år siden. Vi ble kjent, men fant ut at vi bare ville være venner. Det har vi vært i to år nå mens vi har hatt treff med sikkert nærmere 100 mennesker til sammen. Ingen av oss har hatt noe langvarig forhold til noen av dem vi har møtt - inntil for et par måneder siden.... Da tok vinden tak i hjertedøra til oss begge og rev den opp - til alt overmål for hverandre!!!! Så nå har vi gått fra å være verdens beste venner til å bli et nærmest symbiotisk kjærestepar.

'/... treff med sikkert nærmere 100 mennesker til sammen.../'

Mener du at dere har møtt alle disse menneske irl? Altså datet dem, en etter en?

Skrevet

Mener du at dere har møtt alle disse menneske irl? Altså datet dem, en etter en?

50 mennesker på to år er vel ikke så galt.. 25 i året. :-)

Skrevet

Den var søt, så flott for dere da ;-)

Skrevet

50 mennesker på to år er vel ikke så galt.. 25 i året. :-)

Det høres helt ustyrtelig vanvittig mange ut i mine ører. 25 menn på ett år???

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Det høres helt ustyrtelig vanvittig mange ut i mine ører. 25 menn på ett år???

Ikke så ille det vel? En date annenhver uke ca.? Var dater det var snakk om slik jeg forsto det, ikke "the full monty"

Skrevet

Ikke så ille det vel? En date annenhver uke ca.? Var dater det var snakk om slik jeg forsto det, ikke "the full monty"

Jeg synes det høres helt vilt ut.

Skrevet

Han hadde en fling med Lillemus, så en meget kort romanse med Sofies mamma - så var han en helg med Webmaster - overhensyn, faktisk - og så en ONS med Laguna :)

Før jeg protesterer / evt. nikker - hva er en fling?

Skrevet

Jeg synes det høres helt vilt ut.

Enig med favn. Tenkte det samme. Hørtes forøvrig slitsomt ut med så mange dater.

Gjest Langballe
Skrevet

Jeg fant elskerinnen min på www.villigeogvaatedamer.no

Skrevet

Før jeg protesterer / evt. nikker - hva er en fling?

en liten affære :)

Gjest iiiiiiiinlove
Skrevet

Ja i løpet av to år har nok både jeg og han møtt ca 50 personer som vi har kommet i kontakt med på nettet. Noen har det blitt bare en kaffekopp med og andre har vi møtt noen ganger og andre igjen har vi til og med hatt sex med!!!!

Jeg har ikke hatt så lyst til å skrive metervis med mail til noen som jeg ikke engang har møtt. Det er ikke noen vits i å utlevere seg alt for mye om kjemien uansett er helt feil. Slik har kjæresten min også sett det. Vi bor i en by så det har vært lettvindt å bare møte vedkommende for en kopp kaffe i lunchen om ikke annet. Men vi var begge drittlei av å møte nye mennesker på slutten. Og vi hadde begge slettet oss fra Blink ei god stund før vi fant sammen. Men jeg angrer ikke på at jeg har brukt denne metoden for å komme i kontakt med menn. Jeg har blitt kjent med mange flotte mennesker som jeg fremdeles har kontakt med. Han ene er faktisk sjefen min i dag men det er det ingen på jobb som vet. Vi har riktig nok bare vært gode venner hele tida, men vi var i samme livssituasjon og har hatt glede av hverandres vennskap.

Men for dere som leter på nettet etter en kjæreste og begynner å bli dritt lei - ta en pause eller let etter venner i steden for kjæreste. Et eller annet sted i mylderet er han/hun.

Skrevet

Ja i løpet av to år har nok både jeg og han møtt ca 50 personer som vi har kommet i kontakt med på nettet. Noen har det blitt bare en kaffekopp med og andre har vi møtt noen ganger og andre igjen har vi til og med hatt sex med!!!!

Jeg har ikke hatt så lyst til å skrive metervis med mail til noen som jeg ikke engang har møtt. Det er ikke noen vits i å utlevere seg alt for mye om kjemien uansett er helt feil. Slik har kjæresten min også sett det. Vi bor i en by så det har vært lettvindt å bare møte vedkommende for en kopp kaffe i lunchen om ikke annet. Men vi var begge drittlei av å møte nye mennesker på slutten. Og vi hadde begge slettet oss fra Blink ei god stund før vi fant sammen. Men jeg angrer ikke på at jeg har brukt denne metoden for å komme i kontakt med menn. Jeg har blitt kjent med mange flotte mennesker som jeg fremdeles har kontakt med. Han ene er faktisk sjefen min i dag men det er det ingen på jobb som vet. Vi har riktig nok bare vært gode venner hele tida, men vi var i samme livssituasjon og har hatt glede av hverandres vennskap.

Men for dere som leter på nettet etter en kjæreste og begynner å bli dritt lei - ta en pause eller let etter venner i steden for kjæreste. Et eller annet sted i mylderet er han/hun.

sorry iiiiiiiinlove = nypa ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...