Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig med favn. Tenkte det samme. Hørtes forøvrig slitsomt ut med så mange dater.

Mulig dere syns det er mange, men som sagt gidder jeg ikke skrive metervis med mail til noen jeg ikke har truffet. Vil ikke utlevere meg til noen jeg ikke vet om jeg i det heletatt har kjemi med. Så siden jeg bor i en by er det lettere å ta en kaffe i lunchen for å sjekke om det i det hele tatt er noe håp. Jeg er sosial og syns det er gøy å møte nye mennesker, men jeg innrømmer at jeg ble litt lei på slutten ja. Mulig jeg overdrev antallet litt, jeg har ikke holdt regnskap. Men som jeg skrev tidligere i tråden under nick "iiiinlove" så har jeg altså truffet mange hyggelige mennesker på denne måten som jeg fremdeles pleier kontakt med - og altså til og med verdens deiligste mann ;o)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nypa

6

• flisa

5

• favn

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fant elskerinnen min på www.villigeogvaatedamer.no

*lol*

Skrevet

Ja i løpet av to år har nok både jeg og han møtt ca 50 personer som vi har kommet i kontakt med på nettet. Noen har det blitt bare en kaffekopp med og andre har vi møtt noen ganger og andre igjen har vi til og med hatt sex med!!!!

Jeg har ikke hatt så lyst til å skrive metervis med mail til noen som jeg ikke engang har møtt. Det er ikke noen vits i å utlevere seg alt for mye om kjemien uansett er helt feil. Slik har kjæresten min også sett det. Vi bor i en by så det har vært lettvindt å bare møte vedkommende for en kopp kaffe i lunchen om ikke annet. Men vi var begge drittlei av å møte nye mennesker på slutten. Og vi hadde begge slettet oss fra Blink ei god stund før vi fant sammen. Men jeg angrer ikke på at jeg har brukt denne metoden for å komme i kontakt med menn. Jeg har blitt kjent med mange flotte mennesker som jeg fremdeles har kontakt med. Han ene er faktisk sjefen min i dag men det er det ingen på jobb som vet. Vi har riktig nok bare vært gode venner hele tida, men vi var i samme livssituasjon og har hatt glede av hverandres vennskap.

Men for dere som leter på nettet etter en kjæreste og begynner å bli dritt lei - ta en pause eller let etter venner i steden for kjæreste. Et eller annet sted i mylderet er han/hun.

Nei, aversjonen mot å skrive og skrive til fremmede, skjønner jeg godt.

I det virkelige livet treffer en single person null-en-to-tre-toppen fire (eller?) menn/kvinner og drikker kaffe med i løpet av et års tid.

Nå er jeg litt nysgjerrig, men det høres veldig 'samlebåndsaktig' ut med nettsjekking, som speed-dating omtrent > 5 minutter på hver.

Hvis jeg forstår deg rett, bor dere i en mindre by. Når da du har truffet 50 menn og kjæresten din har truffet 50 kvinner, må vel det være det som er i byen av ledige (og kanskje noen gifte, hvem vet). Så har disse 50 truffet alle de andre 50 etter tur. Ikke stygt ment, men jeg må le litt. Du ser sikkert humoren selv?

Gratulerer med kjærligheten, den var sikkert verdt å kysse noen frosker for!

:)

Skrevet

Mulig dere syns det er mange, men som sagt gidder jeg ikke skrive metervis med mail til noen jeg ikke har truffet. Vil ikke utlevere meg til noen jeg ikke vet om jeg i det heletatt har kjemi med. Så siden jeg bor i en by er det lettere å ta en kaffe i lunchen for å sjekke om det i det hele tatt er noe håp. Jeg er sosial og syns det er gøy å møte nye mennesker, men jeg innrømmer at jeg ble litt lei på slutten ja. Mulig jeg overdrev antallet litt, jeg har ikke holdt regnskap. Men som jeg skrev tidligere i tråden under nick "iiiinlove" så har jeg altså truffet mange hyggelige mennesker på denne måten som jeg fremdeles pleier kontakt med - og altså til og med verdens deiligste mann ;o)

Når enden er god er allting godt. ;o)

Skrevet

Nei, aversjonen mot å skrive og skrive til fremmede, skjønner jeg godt.

I det virkelige livet treffer en single person null-en-to-tre-toppen fire (eller?) menn/kvinner og drikker kaffe med i løpet av et års tid.

Nå er jeg litt nysgjerrig, men det høres veldig 'samlebåndsaktig' ut med nettsjekking, som speed-dating omtrent > 5 minutter på hver.

Hvis jeg forstår deg rett, bor dere i en mindre by. Når da du har truffet 50 menn og kjæresten din har truffet 50 kvinner, må vel det være det som er i byen av ledige (og kanskje noen gifte, hvem vet). Så har disse 50 truffet alle de andre 50 etter tur. Ikke stygt ment, men jeg må le litt. Du ser sikkert humoren selv?

Gratulerer med kjærligheten, den var sikkert verdt å kysse noen frosker for!

:)

Hei:-) Byen er en av de største i Norge så det er nok å velge i for så vidt, men mystikken og den gode spenningen forsvinner etter hvert ja, det skal jeg si meg enig i. Derfor er jeg veldig glad for at jeg slipper å lete mer. Men vi skal ikke ta fra de som fortsatt leter motet, derfor vil jeg gjerne framheve det positivet med "maraton-dateing" også. :-)

Skrevet

Når enden er god er allting godt. ;o)

Ja ikke sant!

Tjohoooo :-)

Skrevet

Jeg fant elskerinnen min på www.villigeogvaatedamer.no

LOL

Skrevet

Hei:-) Byen er en av de største i Norge så det er nok å velge i for så vidt, men mystikken og den gode spenningen forsvinner etter hvert ja, det skal jeg si meg enig i. Derfor er jeg veldig glad for at jeg slipper å lete mer. Men vi skal ikke ta fra de som fortsatt leter motet, derfor vil jeg gjerne framheve det positivet med "maraton-dateing" også. :-)

Du har jo forsåvidt lagt fram 'løpet' på en positiv måte her. Like blid og hyggelig selv om jeg lo litt... Respect! :)

Masse skriverier med utleveringer for så å møte en totalt u-tiltrekkende fyr? Uff.

Da er det jo helt klart like greit å begynne i andre enden, som vi andre gjør.

Men det var interessant å få et innblikk i nettsjekkingens verden! ;-)

PS: Jeg har kjæreste og har ingen planer om å skifte ham ut, og da heller ikke skaffe meg erfaringer som nettsjekker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...