Gå til innhold

kjønnslepper?

Anbefalte innlegg

Sorry, men jeg har ikke målt mine, men kjenner meg godt kroppslig likevel.

Jeg synes ikke hun bør bekymre seg om størrelsen på kjønnsleppene sine, heller være mer opptatt av hvor godt det er å ha dem :o)

Ale jenter er vi forskjellige der nede, og jeg tror de fleste menn ikke bryr seg om størrelsen på leppene ;o)

Ville bare berolige henne og fortelle at hun ikke trengte å bekymre seg...

:o)

"Sorry, men jeg har ikke målt mine"

Nå har jeg allerede svart et annet sted det som er åpenbart: Jeg mente selvfølgelig ikke at man skal ha målt dem.

"...................................."

Fortsetter under...

Nå mente jeg ikke den nøyaktige lengden, da :-)

Men man har vel gjerne en anelse om hvordan man ser ut der nede? Selv om det er fysisk vanskeligere å se for dere enn for oss.

"...................................."

" Selv om det er fysisk vanskeligere å se for dere enn for oss."

-------

Jasså, hva vet du om det?

Vi har speil ;o)

" Selv om det er fysisk vanskeligere å se for dere enn for oss."

-------

Jasså, hva vet du om det?

Vi har speil ;o)

Ja, det er jo fysisk vanskeligere for dere, iom. at dere trenger et speil (evt. er usannsynlig myke) :-)

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...