Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

15

• Maggi

9

• petter smart

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Smiler, holder du på enda du da :-))

Klart jeg ikke har livserfaring fordi jeg hadde hanlet på en annen måte enn deg ;-)))

Jeg hadde gått og du hadde blitt...

:-)))

"Smiler, holder du på enda du da :-))"

Det der har du skrevet flere ganger nå - det virker som om det er et standard flåsete svar fra deg hvis en diskusjon varer i mer enn tre runder.

"Klart jeg ikke har livserfaring fordi jeg hadde hanlet på en annen måte enn deg ;-)))"

Nei, jeg mistenker at du har lite livserfaring og er umoden fordi du mener bastant at du hadde handlet umodent i en slik situasjon. Dette har ingenting med å være forskjellige å gjøre - ingen kan forlange at det er mer riktig å like eller ikke like ditt eller datt. Det har med at du skryter på deg noe barnslig som jeg tviler på om du har hverken livserfaring eller modenhet til å vite noe særlig om.

Og ærlig talt - ingen oppegående mennesker går fra en partner de hadde tenkt å leve resten av livet med, på grunn av at vedkommende har TANKER om noe en selv synes er ekkelt. I såfall er man så dum at man fortjener det man får. Men umodenhet og uvitenhet er nok den mest sannsynlige forklaringen på slike fjortiss-uttalelser.

"................................."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193668-fetish/page/4/#findComment-1349062
Del på andre sider

Jeg blir kjempekåt av å se folk tisse/tenke på at folk tisser...

Tenner ikke på tanken å drikke det (blæh) men det hadde nok vært deilig å kjenne den varme strålen treffe mellom beina.

Er redd for å skremme bort min kjære med dette, h*n er så sjenert at dobesøk foregår bak låst dør..

Da blir det nok ikke lett å få henne til å tisse på deg.. Når hun ikke engang lar deg være i samme rom når hun tisser..

Men synes alikevel du skal ta det opp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193668-fetish/page/4/#findComment-1350350
Del på andre sider

• 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...