Gå til innhold

Å lure seg inn på nettverk til andre.

Anbefalte innlegg

Gjest trd nettverk
Skrevet

Hadde med min pc til noen venner å fant et usikret trådløst nettverk der.

Kan den som eier dette nettverke på noen som helst måte finne ut om det er noen på nettverket sitt og evt.finne ut hvem det er?

Regner med at den som er så dum å ikke sikrer nettet sitt er så dum at den ikke klarer å spore opp noe.

Vennene tenker nå å kjøpe seg trådløst nettverkskort i pc'n sin å så bruke dette nettverket.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Det burde være åpenbart, men ikke alle har så mye å tenke med ser det ut til. Det vennene dine vil gjøre er ulovlig. Vil de ta risken på at denne uvitende med manglende datakunnskap får besøk av en mer oppegående på data som oppdager hva de styrer med, så vel bekomme. At folk er så inn i hesteræva idioter at de syns det er greit å snylte på andre går over min fatteevne.

Skrevet

Som jeg svarte på Åpent: Hvorfor ikke bare spørre eieren av nettverket om lov til å koble seg på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...