laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 ..her har jeg såvidt fått stabilisert meg etter larvesjokk og tomatplante historien..Og hva finner jeg i dag..? En stor jævla bille, og fortsatt på kjøkkenet! Kan dette ha sammenheng? *brr* Kan larvene ha klekket BILLER, istedet for sommerfugler? :-o *grøss & grøss* HVORFOR blir jeg så forfulgt av insekter..Jeg som er så redd dem! Igjen har jeg gåsehud på hele meg og gjemmer meg på stua! Og det blir da jaggu litt for teit å ringe ekssambo om billen også?! Dessuten var han akkurat her.. Hva skal jeg gjøre med billen? Får jeg mannet meg opp til å ta den? *akk så insektspingle og akk så plutselig utsatt* 0 Siter
favn Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Vipp stakkaren opp på et støvbrett og lirk ham/henne ut vinduet. De kjønnsløse og styggeste insektene kastes i do. 0 Siter
Gjest manneebein Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Vipp stakkaren opp på et støvbrett og lirk ham/henne ut vinduet. De kjønnsløse og styggeste insektene kastes i do. "De kjønnsløse og styggeste" haha ! Hvis noe ikke er kjønnsløst, er det visst bra ! Kvinnfolk ! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 "De kjønnsløse og styggeste" haha ! Hvis noe ikke er kjønnsløst, er det visst bra ! Kvinnfolk ! Bra nok til å vippes opp på feiebrettet og slenges ut vinduet, ja. ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Hehe..du er pinglete (Sier jeg som er redd fugler 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg tør nesten ikke si hva jeg gjør for da får jeg vel dyrevernere på nakken - sett et glass opp-ned over den og la den ligge der til den dør... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg tør nesten ikke si hva jeg gjør for da får jeg vel dyrevernere på nakken - sett et glass opp-ned over den og la den ligge der til den dør... Ikke noe koselig å ha en bille liggende under et glass i flere dager vel? Snik et papir under glasset da vel, og sleng den ut vinduet - så er dere begge et problem fattigere.. ;-) 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg er som deg og var ikke fornøyd når jeg hadde en 6 uker lang billeinvasjon på kjøkkenet i vinter. Det var flere hundre der... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Vist er du pinglete Laguna :oD La nå billen få leve, kast den ut du. Den har sikkert en misjon her på jorden akkurat som oss andre. *lol* 0 Siter
Maggi Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg tør nesten ikke si hva jeg gjør for da får jeg vel dyrevernere på nakken - sett et glass opp-ned over den og la den ligge der til den dør... Det pleier jeg også å gjøre.. dog kun til det kommer en reddende engel og fjerner alt under glassene. Det tar lang tid før de dør, gitt. 0 Siter
Maggi Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Støvsuger? *føler med deg* Tenk deg hvordan laguna reagerer når det tyter biller ut av støvsugeren. Kortsiktig løsning. ;o) 0 Siter
Gjest isbjørnen Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Synes du kunne vært snill pike og ikke brukt så 'slemme' uttrykk............. 0 Siter
Gjest isbjørnen Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Vist er du pinglete Laguna :oD La nå billen få leve, kast den ut du. Den har sikkert en misjon her på jorden akkurat som oss andre. *lol* Tror det er en stund siden du var her sist...............ja jeg hadde et annet nick den gangen. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Tramp på den. Eller ta den med fingrene og kast den ut ;o) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Tror det er en stund siden du var her sist...............ja jeg hadde et annet nick den gangen. Sorry da! Det er utrolig lenge siden jeg har vært her inne ja. Har lissom ikke hatt tid. Skal husk hmmm isbjørnen... 0 Siter
Gjest isbjørnen Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 tenk på amerikaneren og smil........................... 0 Siter
Gjest isbjørnen Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Sorry da! Det er utrolig lenge siden jeg har vært her inne ja. Har lissom ikke hatt tid. Skal husk hmmm isbjørnen... Nei nå er jeg isbjørnen, men jeg husker deg. Lenge siden jeg var her med det nicket jeg husker deg, men etter strabasene for enkelte i sommer så skifter jeg nick hele tiden. sorry............slik er det blitt på dol................... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Nei nå er jeg isbjørnen, men jeg husker deg. Lenge siden jeg var her med det nicket jeg husker deg, men etter strabasene for enkelte i sommer så skifter jeg nick hele tiden. sorry............slik er det blitt på dol................... Fy flate... Jaja det er jo en grunn for at jeg ikke har vært her da. Kjekt å se at det er noen kjente her. 0 Siter
Gjest isbjørnen Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Fy flate... Jaja det er jo en grunn for at jeg ikke har vært her da. Kjekt å se at det er noen kjente her. Ja jeg vet du er en voksen dame, og det føles godt å huske. Velkommen tilbake i allefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.