Gjest nå lurer jeg veldig............. Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Støvsuger? *føler med deg* Føler du noe??????????????? 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Du vet vel at de biller som er lagt fra larver blir til flaggermus *lol* Måtte bare, er såå godt humør idag ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Støvsuger? *føler med deg* Takk,.-) men det ble eksen..Han må tro jeg har baktanker eller noe..Er det ikke det ene er det jaggu det andre..:-o Men nå har han fått gjort mere nytte for seg en siste år tilsammen på et par dager så det er da ikke så gale at det ikke er godt for noe..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Vipp stakkaren opp på et støvbrett og lirk ham/henne ut vinduet. De kjønnsløse og styggeste insektene kastes i do. Jeg fikk ordnet det..Dvs..eksen ordnet det...:-o Jeg må TA meg sammen og tørre å ta små dyr..Jeg er helt ille..Skjerpings! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Hehe..du er pinglete (Sier jeg som er redd fugler Jupp det er jeg! Må ha full skjerpings, jeg kan ikke feake ut sånn for en skarve bille..:-o Fugler er det kanskje litt greiere å være redd..De er sjelden på kjøkken ens, eller i dusjen..;-) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg tør nesten ikke si hva jeg gjør for da får jeg vel dyrevernere på nakken - sett et glass opp-ned over den og la den ligge der til den dør... Skrattler ) Du er bare såå bra!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Takk,.-) men det ble eksen..Han må tro jeg har baktanker eller noe..Er det ikke det ene er det jaggu det andre..:-o Men nå har han fått gjort mere nytte for seg en siste år tilsammen på et par dager så det er da ikke så gale at det ikke er godt for noe..;-) Skulle til å si det! Fortsetter du sånn så tror han at du vil ha ham i hus igjen! ;o) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Jeg tør nesten ikke si hva jeg gjør for da får jeg vel dyrevernere på nakken - sett et glass opp-ned over den og la den ligge der til den dør... Jeg har løst det på den måten før..Mens jeg venter på modig person som kan løse det mere permanent..(jeg har aldri latt dyret omkomme..Ikke bare av rent etiske hensyn, men også fordi jeg ville finne det uestetisk å ha en døende bille på kjøkkenet mitt den tiden det tar..;-)) Det minner meg på den morsomste fobi & dyr historien jeg vet..: Mutter & bestemutter bor sammen, bestemutter på loftet og mutter i resten av huset, som er svært, gammelt og tidvis bebodd av digre, skumle flaggermus..(de kommer seg inn og bosoer seg på kottet..:-o) Mutter & bestemutter er paniske for flaggermus, og pleier å tilkalle, meg, fatter eller min bror for fjerning av nevnte, om de forviller seg inn i bebodde områder av huset... Overaskelsen var stor en dag fatter og jeg kommer hjem på likt og finner en FLOSSHATT spikret,med digre sånne husbyggingsspikre, rett på stueveggen.. Det viste seg at damene hadde blitt plaget av en gjenstridig flaggermus som nektet å benytte vinduene og andre fluktruter, og sett sitt snitt til ett realt bakholdsangrep (med flosshatt!) mens den hvilte ut litt på veggen..:-D..Og funnet ut at den kunne de jo ikke stå å holde på resten av dagen, og altså hentet spiker og nagla den fast inni hatten i påvente av fatter som derved kunne bære den ut, denne gangen i hatt & pose..Han var ikke helt begeistret for veggen, men selv han må, sånn i ettertid, glise litt av flaggerhatt historien.. Oj, det ble et langt svar, men jeg fikk sånn lyst til å dele historien. Bær over med meg..;-) :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Skrattler ) Du er bare såå bra!!! Forholdet til kjæresten min var ikke gammelt da han fikk beskjed om at edderkopper og innsekter innendørs er mannfolkarbeid. Kort og godt. ;o) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Jeg er som deg og var ikke fornøyd når jeg hadde en 6 uker lang billeinvasjon på kjøkkenet i vinter. Det var flere hundre der... *brrr* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Skulle til å si det! Fortsetter du sånn så tror han at du vil ha ham i hus igjen! ;o) :-o 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jupp det er jeg! Må ha full skjerpings, jeg kan ikke feake ut sånn for en skarve bille..:-o Fugler er det kanskje litt greiere å være redd..De er sjelden på kjøkken ens, eller i dusjen..;-) He he..hadde jeg fått ei due inne i stua så hadde jeg sikkert klart å rømt ut døra, men besvimt i trappene utenfor! :s Nå får jeg sikkert mareritt inatt..hehe =) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Vist er du pinglete Laguna :oD La nå billen få leve, kast den ut du. Den har sikkert en misjon her på jorden akkurat som oss andre. *lol* Kanskje det..:-) Jeg KLARER bare ikke å ha sympati med billen! Ellers er jeg veldig dyrevenn altså..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Synes du kunne vært snill pike og ikke brukt så 'slemme' uttrykk............. Så stygg bille fordrer kraftutrykk..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Tramp på den. Eller ta den med fingrene og kast den ut ;o) Jeg fikk den kastet ut..Av ekssambo..(jeg er så pingle!) Han tok den meget humant,på et stykke papir og føyset den ut av vinduet..Det så ikke SÅ vanskelig ut, når han gjorde det,og jeg kunne stå på avstand og okke meg..;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 De fleste biller har vel vært larver vel? Plukk dem vekk og kast dem ut, evt hiv dem i ovnen og tenn på! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Kanskje det..:-) Jeg KLARER bare ikke å ha sympati med billen! Ellers er jeg veldig dyrevenn altså..;-) Her i huset får jeg kjeft om jeg dreper en brunsnegle men så er det også det eneste jeg dreper. Alt annet jeg finner inni huset bæres ut. Nå er jeg tilog med så tøff at jeg kan bære en langbein ut i hendene. Jobber litt med edderkopper. De små brune går greit men jeg liker ikke de store svarte, fy flate... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 tenk på amerikaneren og smil........................... Ofte..;-) Men ikke når det er STOR bille på kjøkkenet;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Du vet vel at de biller som er lagt fra larver blir til flaggermus *lol* Måtte bare, er såå godt humør idag ) *lol* Men litt brr også..Tenk hvis det var noe i DET du..:-o Fint du er i godt humør, forresten..Noe hyggelig som har skjedd? :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 De fleste biller har vel vært larver vel? Plukk dem vekk og kast dem ut, evt hiv dem i ovnen og tenn på! Det var bare en bille..(håper jeg..:-o) og MANGE larver.. Så jeg håper i grunn det var et sammentreff at jeg fant de omtrent samme sted.. Eksen kom og var modig og kastet den ut! :-) Snill gutt! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.