trixi71 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg er 34 år gammel og fikk satt inn Levonova spiral for 2 år siden. Har hatt noen menstruasjonslignende blødninger. Har alltid tidligere hatt veldig uregelmessig menstruasjon, og dette fortsetter. Går derfor alltid og er usikker. Har ikke vært til noen kontroll for å sjekke innlegget, synes dette med etterkontroll virker noe diffust. Noen steder har jeg lest at det skal sjekkes av gynekolog, andre steder holder det å sjekke selv. Hva skal man forholde seg til. Jeg selv har problemer med å gjøre dette selv. Har eller ingen smerter utover det vanlige,kun vanlige menstruasjonssmerter og murring i korsryggen til tider. Bør jeg bestille en time hos gynekolog, eller må jeg gå til fastlegen min. Må han henvise? Har ikke lyst til at min fastlege skal foreta gyn. undersøkelse Håper på svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193686-stole-p%C3%A5-spiralen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.