Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ny her på dette forumet. Har lest her litt i noen dager nå, og mye av det dere diskuterer er kjempespennede (litteratur o.l.), og ellers mange andre "interessante" temaer, kan man si, he, he...

Håper å hive meg inn litt, sånn etterhvert!

Hilsen

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hei og velkommen..=)

Og husk; at man blir LETT avhengig av dol! :P

Skrevet

Hei, hei, og velkommen hit!

Ja, her diskuteres alt mellom himmel og jord. Kast deg uti det!

Skrevet

Hei, hei, og velkommen hit!

Ja, her diskuteres alt mellom himmel og jord. Kast deg uti det!

Hei, og velkommen inn!

Du trenger ikke ta av deg skoa - slikt er vi ikke så nøye på.

Du får bare slenge deg på innleggene der det måtte friste.

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei, og velkommen inn!

Du trenger ikke ta av deg skoa - slikt er vi ikke så nøye på.

Du får bare slenge deg på innleggene der det måtte friste.

Vennlig hilsen

Og så havna jeg under deg, org.

Jaja - men velkomsten til zapata står ved lag for det!

Hehe!

Skrevet

Vælkømmin at gards!

Når du først kommer hit, klarer du vel aldri å løsrive deg igjen. Jeg har vært her siden september 1996, det begynner å bli ni lange år det!

Geeez.... håper du og vil trives!

Skrevet

Og så havna jeg under deg, org.

Jaja - men velkomsten til zapata står ved lag for det!

Hehe!

Bare koselig det, Gyda!

Skrevet

Vælkømmin at gards!

Når du først kommer hit, klarer du vel aldri å løsrive deg igjen. Jeg har vært her siden september 1996, det begynner å bli ni lange år det!

Geeez.... håper du og vil trives!

Jøss! Er det folk som har vært her lengre enn meg?! Jeg har 8 års jubileum i disse dager... Nesten pinlig er det.

Skrevet

Velkommen til oss :o)

Vil du ikke bli DOLiker så må du nok kutte med en gang, for dette blir man avhengig av.

Jeg var her mye for noen år siden, så en periode uten pc, og nå har jeg vært her en god stund igjen.

Den gangen hadde jeg et helt annet nick, men mange har samme nick som den gangen.

Jeg husker ikke hva jeg hadde som nick den gangen, men hadde fin hjemmeside og greier :o)

Skrevet

hei, er ikke den mest aktive her inne men har vært til og fra siden 1997.. velkommen skal du være:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jøss! Er det folk som har vært her lengre enn meg?! Jeg har 8 års jubileum i disse dager... Nesten pinlig er det.

Det pinlige er ikke at du har vært her i 8 år, men at du faktisk feirer det med et jubileum. :)

Skrevet

Ja, er det ikke du, jeg og Gemini som er blant de som har vært her lengst? Mulig det er noen til, men... once in you'll never get out... ;)

Skrevet

Ja, er det ikke du, jeg og Gemini som er blant de som har vært her lengst? Mulig det er noen til, men... once in you'll never get out... ;)

Jo, jeg tror du og Gemini er de to eneste (?) som har vært her lengre enn meg. Hjeeeeelp!

Skrevet

Jo, jeg tror du og Gemini er de to eneste (?) som har vært her lengre enn meg. Hjeeeeelp!

Hehe... Ikke si det høyt til noen da! Litt flaut og sjø, man vil jo ikke offentlig innrømme at man faktisk er avhengig av et forum ;)

Skrevet

Hei og velkommen..=)

Og husk; at man blir LETT avhengig av dol! :P

Neeeeida, for no' tull!

*Himler med øynene og ser uskyldig ut*

;-)

Skrevet

Jeg kom inn (sammen med et lite rush kanskje?) rundt årsskiftet 97/98.

(Den gangen vi chatta direkte med dr. Anker bl.a. En del har forandra seg, gitt ...)

Skrevet

Redd deg selv mens du ennå kan!!!

hehe, neida, tuller øff kørs.

velkommen inn!

c",)

Skrevet

(Den gangen vi chatta direkte med dr. Anker bl.a. En del har forandra seg, gitt ...)

Ankers ja.... :o) Kjekk kar det.

Skrevet

Men het du Gyda dengang også?

*teflonhjerne-hilsen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...