Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... Ikke si det høyt til noen da! Litt flaut og sjø, man vil jo ikke offentlig innrømme at man faktisk er avhengig av et forum ;)

LITT flaut??? hehe

Og tro meg, jeg har prøvd å slutte, klarte det også lenge. Men faller tilbake etter hvert. Nei, Anker skulle nok tatt henvendelsene om dol-avhengighet på alvor dengang han fortsatt var her... ;-)

Skrevet

Velkommen! Ser du har blitt advart mot avhengighet, og det kan jeg jo bare skrive under på, gammel traver som jeg er... *ler*

Gjest Shira12
Skrevet

Heisann, og velkommen.

Ja her kan du få diskutere det aller meste :-)

Skrevet

Men het du Gyda dengang også?

*teflonhjerne-hilsen*

Jeg gjorde det, skjønner du.

Men jeg var stort sett bare på småbarnsforum i lang tid - om det kan være grunnen til at du ikke husker meg ...

:o)

Skrevet

Jeg gjorde det, skjønner du.

Men jeg var stort sett bare på småbarnsforum i lang tid - om det kan være grunnen til at du ikke husker meg ...

:o)

Det er nok en mulig forklaring, selv om jeg snubler innom de merkeligste fora, via 100 nyeste... (men kanskje mer nå enn i de tidligere årene...)

Skrevet

Hei og hå, nei så gøy med så masse vekomsthilsner *blir litt rød...* ...litt sjenert når jeg kommer på nye steder for første gang, sjø! Og det er så mange av dere! Men blir vel kjent etterhvert :-) DOL-avhengighet altså, er det bare enda en av tvanglidelsene jeg skal pådra meg i høst??

:-)

Skrevet

Jo, jeg tror du og Gemini er de to eneste (?) som har vært her lengre enn meg. Hjeeeeelp!

Jeg kom ihvertfall hit etter deg, for jeg hsuker godt hva det var som fikk meg inn hit til forum - det var historien om sønnen din som da stod på forsiden!! :-)

Det må vel ha vært i september 1998, for jeg var ganske nyvendt tilbake fra b-perm og satt og bare tenkte barn på jobben!! *S*

Skrevet

Det pinlige er ikke at du har vært her i 8 år, men at du faktisk feirer det med et jubileum. :)

LOL

Skrevet

Velkommen! :-D

Det er bare å hive seg med, her går det som regel unna *S*

Og så blir man _svært_ avhengig av dol...

Jeg har vært her siden høsten '98, men vært mest aktiv de siste par årene.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...