Gå til innhold

Venninnes kjæreste sender sms....

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Det ser kanskje uskyldig ut...men det begynner å gå over grenser.

Vet ikke hvor jeg skal starte for det er litt langt dette..men jeg skal korte det inn for dere.

Det kom frem for 1 år siden at min venninnes samboer hadde vært forelska i meg i noen år...dette kom frem da jeg en dag fikk roser fra han...helt uventa. Jeg og min venninne snakka ut om dette og hun tok et oppgjør med han.

Vi har vært mye sammen..men dette har tæret på...

Jeg har etter dette truffet mitt livs kjærlighet som jeg er forlovet med....problemet er at min venninnes samboer ikke gir seg med sms'ene.

Han sender sms med på kanten innhold om savn, varme kropper og jeg vet ikke hva..lille rose kaller han meg.

Jeg har bedt han flere ganger å holde seg for god til dette...jeg er forlovet og han er samboer..nå sist sa jeg tydelig i fra med harde ord at dette var jeg IKKE interessert i..og at jeg ville aldri mer ha sms fra han...

Han svarte med å fortelle meg at de andre i den gjengen snakka drit om meg og han forsvarte meg..men det skulle han slutte med nå.

Det får være deres sak...vil de snakke drit - så får de heller det.

det som er problemet er at det er skikkelig vanskelig å ha kontakt med venninna mi..jeg fortalte henne om episode 1..og det ble et helvete mellom dem...dette har jeg ikke sagt..min forlovede vet om det.

Jeg orker ikke gå til henne på besøk - for han er der....jeg har ingenting å skjule for jeg har fra dag 1 da jeg fikk vite dette gitt KLAR beskjed at jeg ikke var interessert...men det er vanskelig nå likevell...

Og ikke minst etter hans siste sms'er...

Ble langt dette..beklager og takk til deg som leste ned hit..var godt å få det ut...kanskje noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19369-venninnes-kj%C3%A6reste-sender-sms/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spar på noen av SMS-ene og besøk dem, og vis din venninne dem mens han ser på. - så får du nok fred.

Bytt telefonnummer også.

Drit i hele fyren!

Enig, bytt nummer og drit i fyren!! Ikke ta deg nær av at han eventuelt ikke skal forsvare deg lenger i andre sammenheng heller. Dette er mest sannsynlig tomme trusler.

Stakkars din venninne også, hun kan umulig ha noe spesielt godt forhold til denne karen!

Lykke til!

Jeg ville tatt det opp med ham en gang til og stilt klare krav til at han skal si i fra til din venninne om hvordan han holder på. Hvis han ikke vil dette ville jeg tatt det opp med henne selv, og selvfølgelig sagt fra yil kjæresten hennes hva du akter å gjøre. Det er meget mulig at hun blir sint på deg til å begynne med, men siden hun er venninnen din bør du si fra. Med tiden vil hun sikkert se at dette ikke er din skyld.

Ussj kan ikke være morro...hadde sagt i fra til venninda di jeg...

Vi hadde noe lignende i vennegjengen vår også for et år tid siden, jenta fikk ei veldig god venninde, så begynte hun og mannen til denne venninden og tulle litt samtidig som hun holdt på med en annen venn i gjengen, det spredde seg fort og flere var * villige* ble komplisert og kjipt tilslutt skal jeg love deg....

i dag er jentene uvenner , jenta i gjengen er forlova men desverre så sitter MANGE i gjengen igjen og ler av henne, og ikke minst den nye mannen som ikke aner noe.....Samtidig som han tuller med ei annen jente i gjengen....

DVS til slutt : DET BLIR KAOS SÅ SI I FRA HØYT før det utvikler seg

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Jeg synes slett ikke meldingene fra din venninnes kjæreste er uskydlige.

Det røper store problemer den fyren må ha både med sin partner og sine omgivelser.

Kan du konfrontere fyren på en annen måte for å få slutt på meldingene?

Kan du f.eks. sende han en melding om at din samboer heretter vil motta og besvare meldingene hans. Samtidig kan du, hvis du klarer det da, si til fyren at du og samboeren din vil rapportere saken til kjæresten hans.Begrunn det, ved å si at du står for ryddige forhold.

Det viktige her er vel at du og din partner står sammen og sikrer hverandres tillit. Det samme demonstrerer du til din venninnen din ved å være åpen til henne. Så blir det hennes ansvar å rydde opp i sitt parforhold.

Hold kortene fra hverandre.

Annonse

Gjest Ikke bra

Vanskelig og uholdbar situasjon dette. Det avhenger jo litt på hvordan du har gitt ham tilbakemeldinger på dette. Men når han ikke stopper bør du ta det opp med venninnen din. Etter min mening fortjener hun å vite hvordan mannen hennes oppfører seg. Hvem vet, kanskje driver han på med dette med andre jenter også?

En annen sak er hva din forlovede sier til dette? Han vet jo om det sier du. Dette er jo en typisk situasjon for sjalusi og misforståelser. Jeg har selv vært borti en lignende situasjon(bare motsatt vei), og det var ikke mye om å gjøre før det hadde ført til brudd mellom meg og min samboer selv om hun sa at hun trodde meg og ikke hun andre.

Mitt råd er at du snakker veldig åpent med din forlovede om dette selv om det er vanskelig. Selv etter gjentatte forsikringer fra min side om at jeg ikke ønsket dette,hadde min kjæreste følelsen av at noe foregikk. Hun trodde gjerne jeg ble litt smigret. Så innse først som sist at en slik situasjon er veldig vanskelig også for tredjeparten. Får han følelsen av at litt skjer bak hans rygg er dere ille ute.

Åpenhet er et must!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...