Gå til innhold

Han tar ikke kontakt

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nick i kveld
Skrevet

Jeg møtte en mann for nøyaktig (nesten da) elleve og et halvt døgn siden. Vi møttes på finnenvenn og første date var siste lørdag i juli. Det var pang for begge parter. Intens dateing og tekstmeldinger i fire dage. Han nevnte noe om ferie med barna og dro siste onsdag. Jeg fikk vite at han skulle gi meg beskjed med engang han var tilbake, men han kjørte bil med en kamerat så de var ikke sikre. Ca. en uke. I dag er det åtte dager siden jeg fikk beskjeden og jeg flyr på veggen.

Kjempebra at han tar ungene på ferie, men.............men..........

Kunne han gitt en lyd fra seg? Er jeg hysterisk? Får jeg melding i morgen? osv. osv.

Hjelp meg please..........hva som helst .............jeg blir sprø...........Vi hadde mye kontakt i fire dager og han var såååååååååååååå begeistret for meg................ Ja vi møttes hjemme og ja vi hadde deilig sex.............han er en av de beste............jeg vil ha mere.....................

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Ro deg ned! Er han like begeistret for deg som du tror og som lat tydet på før han dro, så tar han kontakt igjen. Det du likevel må være forberedt på, er at han kan ha kommet seg ned på jorda igjen nå som han har hatt ferie og ikke stått midt oppi den intense flørtinga deres.

Lykke til!

Gjest ikke nick i kveld
Skrevet

Ro deg ned! Er han like begeistret for deg som du tror og som lat tydet på før han dro, så tar han kontakt igjen. Det du likevel må være forberedt på, er at han kan ha kommet seg ned på jorda igjen nå som han har hatt ferie og ikke stått midt oppi den intense flørtinga deres.

Lykke til!

Jeg er enig med deg. han var veldig begeistret for meg, men jeg kan ikke vente lenger...................jeg må ha beskjed nå..............jeg har ventet over en uke............ og jeg vet ingenting..............

Skrevet

Jeg er enig med deg. han var veldig begeistret for meg, men jeg kan ikke vente lenger...................jeg må ha beskjed nå..............jeg har ventet over en uke............ og jeg vet ingenting..............

Kan ikke du sende en hyggelig og nøytral melding til han, a'la "hei og takk for sist! Har dere kommet dere hjem fra ferie enda?"

Verken desperat eller påtrengende... :-)

Gjest ikke nick i kveld
Skrevet

Kan ikke du sende en hyggelig og nøytral melding til han, a'la "hei og takk for sist! Har dere kommet dere hjem fra ferie enda?"

Verken desperat eller påtrengende... :-)

Jooooooooo............jeg prøvde å ringe i kveld, men ingen tok tlf. har ike prøvd å sende melding, men gjør det kanskej i morgen. je gmå ha han...........

Skrevet

Jooooooooo............jeg prøvde å ringe i kveld, men ingen tok tlf. har ike prøvd å sende melding, men gjør det kanskej i morgen. je gmå ha han...........

Man kan bli lettere forvirret av å være bortreist etter en intens periode sammen.

Men det kan også være at han ikke er singel likevel...?

Prøv å sende melding i morgen du. :-)

Gjest ikke nick heller
Skrevet

Man kan bli lettere forvirret av å være bortreist etter en intens periode sammen.

Men det kan også være at han ikke er singel likevel...?

Prøv å sende melding i morgen du. :-)

jada han kan ha reist på ferie med kona , og ha drept henne etterpå. Hva vet jeg...................ja jeg sender melding, men nå har jeg ringt og skal underskrive meldingen ' Masekoppen....................

Skrevet

jada han kan ha reist på ferie med kona , og ha drept henne etterpå. Hva vet jeg...................ja jeg sender melding, men nå har jeg ringt og skal underskrive meldingen ' Masekoppen....................

He-he, du høres utvilsomt en smule desperat ut... Lykke til da ;-)

Gjest ikke nick i kveld
Skrevet

He-he, du høres utvilsomt en smule desperat ut... Lykke til da ;-)

Jeg er fullstendig desperat pga. av den tullingen. Tenk det det hvis du hadde møtt en i fire dager som så hadde forsvunnet i åtte dager etterpå. Hadde du hatt det greit?????????????nei vel ikke bebreid meg da..............

Skrevet

Jamen kjære deg da, han har jo FÅTT den sexen han var ute etter!

Gjest ikke nick i kveld
Skrevet

Jamen kjære deg da, han har jo FÅTT den sexen han var ute etter!

Ja og den fikk jeg også;)................

Skrevet

Jeg er fullstendig desperat pga. av den tullingen. Tenk det det hvis du hadde møtt en i fire dager som så hadde forsvunnet i åtte dager etterpå. Hadde du hatt det greit?????????????nei vel ikke bebreid meg da..............

Ok, sorry :-)

Bare vær forsiktig og ikke gi mannen inntrykk av at du er desperat, det kan lett gi ham bakoversveis, for å si det sånn.

Skrevet

Ingen bebreider vel deg. Du for bare et velment råd. Jeg skriver under på det.

Skrevet

Ja og den fikk jeg også;)................

Ja, det gjorde du vel, men du vil ha mer sex, det vil visst ikke han.

Verre er det ikke.

Skrevet

Har lest alle trådene til nå.

Send en melding på at du har prøvd å ringe...

Spør om han har det bra, og fortell han noe hyggelig du har gjort...

Får du ikke svar, er han ikke interessert...

Men hvis jeg var han og oppførte meg slik, så hadde jeg vært gift eller ikke vært interessert mere...

Vi kan jo håpe på at han svarer :o)

Du får holde oss informerte :o)

Jeg ønsker selvfølgelig det positive :o)

Skrevet

Kaldt vann i blodet: sånne hodestups intense forelskelser kan fort ende i ulykkelige forhold. Fyren KAN jo være et svin! Kan du ikke bare prøve å holde ut LITT til. Og finne ut av tingene LITT rolig, hvis han tar kontakt? Hvis ikke har du hatt a) en deilig opplevelse, og B) en grusom opplevelse. Som du kan lære av. Soryy, men livet er ikke lett, og det fins useriøse både menn og kvinner. Som kan vekke opp ALT vi lengter etter. Og være DREPEN, tro meg!

Skrevet

Send en melding og skriv "Heisann, takk for sist, hyggelig. kommet deg vel hjem fra ferie? Hatt det fint?"

Svarer han, er han keen, svarer han ikke er han ikke keen.

Han har selvsagt med mobil i utlandet, og uansett om han ikke har kommet hjem så sender han svar hvis han er interessert.

Gjest intimitt
Skrevet

hvis det hjelper, så er jeg i noe samme situasjon...er gått over en uke siden jeg hørte fra min "flørt", og jeg VET han var interessert i meg...inntil vi hadde sex, noe jeg kun hadde med ham fordi jeg var DRITA full og ikke tenkte lengre..nå sitter jeg her som en idiot og savner fyren som hadde flørtet intenst med meg og tydelig viste at han likte meg i flere uker/mndr. tviler på jeg får svar fra ham noen gang, og jeg sitter her som en dust og hører på tåpelige kjærlighetssanger....nei, det skal ike være enkelt. håper det ordner seg for deg(og for meg..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...