Gå til innhold

Han tar ikke kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en annen på nettet rundt juletider i fjor, det var hett som faen i noen dager, så hadde vi en ukes pause fra hverandre. Etter det ringte han og sa at han dessverre ikke følte at det var noe å bygge videre på.

Greit nok, han var ærlig sa fra. Det burde din fyr også gjøre om det er sånn!

Gjest no nick today
Skrevet

Jeg møtte en annen på nettet rundt juletider i fjor, det var hett som faen i noen dager, så hadde vi en ukes pause fra hverandre. Etter det ringte han og sa at han dessverre ikke følte at det var noe å bygge videre på.

Greit nok, han var ærlig sa fra. Det burde din fyr også gjøre om det er sånn!

Han har ringt fra et sykehus i utlandet hvor sønnen var innlagt:) Han er tilgitt.

Gjest no nick today
Skrevet

Han er nok ikke så interessert i deg.:-(

Du tar feil;) Han har ringt fra et sykehus i utlandet.

Gjest no nick today
Skrevet

Send en melding og skriv "Heisann, takk for sist, hyggelig. kommet deg vel hjem fra ferie? Hatt det fint?"

Svarer han, er han keen, svarer han ikke er han ikke keen.

Han har selvsagt med mobil i utlandet, og uansett om han ikke har kommet hjem så sender han svar hvis han er interessert.

Han har ringt fra et sykehus i utlandet hvor sønnen er innlagt. Han beklaget at han ikke hadde gitt en lyd fra seg, og selvfølgelig så trøstet jeg og forsto alt sammen.

Gjest no nick today
Skrevet

Kaldt vann i blodet: sånne hodestups intense forelskelser kan fort ende i ulykkelige forhold. Fyren KAN jo være et svin! Kan du ikke bare prøve å holde ut LITT til. Og finne ut av tingene LITT rolig, hvis han tar kontakt? Hvis ikke har du hatt a) en deilig opplevelse, og B) en grusom opplevelse. Som du kan lære av. Soryy, men livet er ikke lett, og det fins useriøse både menn og kvinner. Som kan vekke opp ALT vi lengter etter. Og være DREPEN, tro meg!

Jeg vet alt dette og mye mere. Nå har han ringt fra et sykehus i utlandet så i dette tilfellet var magefølelsen min riktig. Han er ikke mindre interessert i meg enn jeg i han, og jeg tilgir han selvfølgelig å ha tenkt på andre ting i går enn å ta kontakt.

Gjest no nick today
Skrevet

Ja, det gjorde du vel, men du vil ha mer sex, det vil visst ikke han.

Verre er det ikke.

Jo det vil han;) Han har ringt fra et sykehus i utlandet og er tilgitt;)

Gjest no nick today
Skrevet

Må si meg enig med werwe.

Nå har han tatt kontakt;)

Gjest no nick today
Skrevet

Ok, sorry :-)

Bare vær forsiktig og ikke gi mannen inntrykk av at du er desperat, det kan lett gi ham bakoversveis, for å si det sånn.

Han ringte selv før jeg rakk å gjøre noenting;) Dessverre fra et sykehus i utlandet;(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå har han tatt kontakt;)

Enkelte ganger er det hyggelig å ta feil. :)

Skrevet

Han ringte selv før jeg rakk å gjøre noenting;) Dessverre fra et sykehus i utlandet;(

Så bra!! At han tok kontakt altså ;-) Lykke til videre, fortell hvordan det går da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...