Åsemor Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Etter fiaskoen forrige uke med en hel klesvask som stinket jordslag må jeg nesten gå ned og hente dagens klesvask nå. Hvoredan skal jeg klare å sette fra meg pcen, ta på skoene, gå ned i kjelleren og hente klærne, og så gå opp igjen, inn på rommet og henge de opp på tørkestativet? Trenger et spark i ræva! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Akk, jeg og. Har en maskin med klær som trenges å sentrifugeres, har halvautomatisk ennå etter 25 år, og henges opp. Jækk. Tar de i morgen 0 Siter
Natalia Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Ta tida på hvor lang tid du bruker! På med skoa - og gå! Er nok unnagjort på et "blunk" - og så har du lettet samvittigheten din! Dessuten er det kjedelig å vaske en hel maskin på nytt på grunn av jordslag... 0 Siter
Gyda Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 *Gyda tar på vernesko - tar sats og TUPPER Åsemor til de grader i rævva så hun bare trenger å styre litt retningen selv via skoa til hun er ved vaskemaskinen.* Da går resten av seg selv, og Åsemor blir kjempefornøyd med seg selv etterpå. ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 *Gyda tar på vernesko - tar sats og TUPPER Åsemor til de grader i rævva så hun bare trenger å styre litt retningen selv via skoa til hun er ved vaskemaskinen.* Da går resten av seg selv, og Åsemor blir kjempefornøyd med seg selv etterpå. ) *knegg* Får gjøre det da, men må bare bæsje først. 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 *knegg* Får gjøre det da, men må bare bæsje først. gikk det bra på do.................. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Sånn, nå er jeg ferdig!! Takk til Gyda som fikk meg avgårde 0 Siter
Gyda Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Sånn, nå er jeg ferdig!! Takk til Gyda som fikk meg avgårde Leste ikke resultatet før nå, morgenen etter, og det var godt å lese at du fikk gjort det du skulle. Nå skal du se at klærne er tørre litt ut på dagen i dag (kanskje allerede nå?). (Jeg fikk litt strekk i låret av å ta i sånn - men shit au! Det var jo for en så steike god sak.) ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.