Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal det, men du kjenner ikke meg.

Så hold kjeft

Takk!

er du like stor i kjeften mot faren din også? da kan jeg i tilfelle skjønne at han blir irritert på ei datter på 22 som flytter hjem igjen......

Skrevet

Inntil videre håper jeg det ikke gjør deg redd. Lykke til. Har du en mor der og?

jada, men hun finner seg i det. Hun gjorde det ikke før, men nåbruker hun medisiner(lykketabletter) så hun er så enig med han så..

Skrevet

Går det ikke an å snakke med den mannen?

Jeg har lest innleggene nedover, og alvorlig talt. Enn å bli hoppende sint for at_du_ikke har ryddet bilen_din_. Og satt en stekepanne på benken...

Han skulle ha vært hjemme oss meg, han. Da hadde han vel hatt grunn til å klikke.

Unngå mannen, og flytt så raskt du kan, er mitt råd!

åhh. takk..

jeg mener det kan være litt uryddig en gang iblandt.men han tror jeg gjør det fordi jeg ikke respekterer han..

huff jeg har det vondt pga ha. han har vært voldelig mot meg før. nesten som han hater meg.

Skrevet

jada, men hun finner seg i det. Hun gjorde det ikke før, men nåbruker hun medisiner(lykketabletter) så hun er så enig med han så..

Da var det ikke mye støtte der, nei. Du har ingen du kan flytte til med en gang da, siden det ikke fungerer hjemme?

Skrevet

Takk!

er du like stor i kjeften mot faren din også? da kan jeg i tilfelle skjønne at han blir irritert på ei datter på 22 som flytter hjem igjen......

o.k

Skrevet

Ehh..har ikke du samboer da?

jo, men gjorde det slutt idag. har skrevet det før på forumet

Gjest M.Angelica
Skrevet

jo, men gjorde det slutt idag. har skrevet det før på forumet

Åhh..så du flyttet hjem idag. Nå skjønner jeg litt mere.. =)

Har du mulighet til å flytte i egen leil. snarest mulig eller?

Skrevet

Åhh..så du flyttet hjem idag. Nå skjønner jeg litt mere.. =)

Har du mulighet til å flytte i egen leil. snarest mulig eller?

ja nå vil jeg til bergen, flytter fra alle..

orker ikke gå her å være redd ihvertfall....

det har jeg ikke fortjent!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

ja nå vil jeg til bergen, flytter fra alle..

orker ikke gå her å være redd ihvertfall....

det har jeg ikke fortjent!!

Hvis du har mulighet til å flytte til Bergen, ja da gjør du det! (Virker som du får det bedre uten disse folka du har skrevet om)

Lykke til! =)

Skrevet

Åja, det er du som flyttet fra samboer og hus idag. Håper ting ordner seg. Lykke til og sov så godt du kan. Klem.

Skrevet

Åja, det er du som flyttet fra samboer og hus idag. Håper ting ordner seg. Lykke til og sov så godt du kan. Klem.

ja.. takk for det.. haaater dette livet iblandt.

natta

Skrevet

Hvis du har mulighet til å flytte til Bergen, ja da gjør du det! (Virker som du får det bedre uten disse folka du har skrevet om)

Lykke til! =)

tusen takk for hjelp:)

Skrevet

Har lest innleggene dine her i dag.

Kanskje faren din er sint nå ikveld fordi du har flyttet ut av huset som han kanskje har vært med å hjulpet deg med?

Kanskje "lunta" er kort pga det?

Bare en tanke jeg gjorde meg dette!

Lykke til videre og stå på!

Skrevet

Har lest innleggene dine her i dag.

Kanskje faren din er sint nå ikveld fordi du har flyttet ut av huset som han kanskje har vært med å hjulpet deg med?

Kanskje "lunta" er kort pga det?

Bare en tanke jeg gjorde meg dette!

Lykke til videre og stå på!

han vet ikke om det han, jeg er bare her på besøk liksom..

han har hatt kort lunte i alle år han..for ikke å gå nærmere innpå det

Skrevet

han vet ikke om det han, jeg er bare her på besøk liksom..

han har hatt kort lunte i alle år han..for ikke å gå nærmere innpå det

ok. du tør kanskje ikke si det heller.

Hadde nok ikke sagt det ansikt til ansikt jeg heller med en sånn far.

Skrevet

ok. du tør kanskje ikke si det heller.

Hadde nok ikke sagt det ansikt til ansikt jeg heller med en sånn far.

akkurat. mjeg hadde turt det mens mamma hadde vært der, men vet ikke hvordan jeg skulle sagt det for å få det best mulig frem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...