Gjest nepa Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Nå vet vi at laguna har fobi mot småkryp Jeg hater å gå i trapper... Rettelse: jeg løper i trapper og rister den av meg når jeg kommer på toppen. Ungene ler like mye hver gang. (liker ikke heiser heller, men tar heis der det er det! ) Noen flere fobier her på DOL? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Fulger! Spes. duer og måker.. Og å bli innelåst i et rom. *skrekk og gru* 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Redd noen skal gripe deg i beina. Slik hadde jeg det en periode. Så har jeg hatt høydeskrekk, vært redd for edderkopper osv. Men man kan overvinne alt. Jeg er ett levende bevis på det. Sist vi var i syden var jeg oppe i fallskjerm slik de drar etter båt. Fantastisk opplevelse. På lørdag bar jeg en edderkopp fra båten ut på bryggen - i hånden. Jess I rule! 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg blir stressa om det kommer en edderkopp inn i leiligheten min, utendørs gjør de meg ingen verdens ting - men inne! *Grøss* Og jeg kryper ikke frivillig inn i sånne grotte-ganger for å si det sånn... Men redd for trapper!? Hva i all verden er det som er skummelt med en trapp?! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 ;-) Det har jeg vel fått sagt klart i fra om ja.. I tillegg liker jeg ikke at folk må sitte på verandakanten/båtripa o.l Jeg er ikke kjempeglad i torden, også liker jeg ikke å kjøre først i køen.. Jeg er litt sånn småfobisk og girlish på litt av hvert jeg visst..:-o *loko* 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 ;-) Det har jeg vel fått sagt klart i fra om ja.. I tillegg liker jeg ikke at folk må sitte på verandakanten/båtripa o.l Jeg er ikke kjempeglad i torden, også liker jeg ikke å kjøre først i køen.. Jeg er litt sånn småfobisk og girlish på litt av hvert jeg visst..:-o *loko* Sønnen til fetteren min datt utfor verandaen fordi ha satt på den. Han kvapp da kameraten hoppet ut verandadøren og falt på ryggen utfor og døde. Jeg er hysterisk med slikt. Ungdommene på jobben som sitter i vinduskanten osv. (jobber på skole) Hadde glemt den fobien. Dårlige minner kom frem... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg har hårfobi. Fullstendig noia mot kjønnshår og hår i armhulene. Det gjelder bare jenter, selv om jeg ikke synes den gorilla-greia mange menn har gående er spesielt attraktiv den heller. 0 Siter
Maggi Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Sønnen til fetteren min datt utfor verandaen fordi ha satt på den. Han kvapp da kameraten hoppet ut verandadøren og falt på ryggen utfor og døde. Jeg er hysterisk med slikt. Ungdommene på jobben som sitter i vinduskanten osv. (jobber på skole) Hadde glemt den fobien. Dårlige minner kom frem... Sperret opp øynene. Fy flaten, for en trist historie. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Sønnen til fetteren min datt utfor verandaen fordi ha satt på den. Han kvapp da kameraten hoppet ut verandadøren og falt på ryggen utfor og døde. Jeg er hysterisk med slikt. Ungdommene på jobben som sitter i vinduskanten osv. (jobber på skole) Hadde glemt den fobien. Dårlige minner kom frem... Uffda! Sorry, Kizza..Ikke meningen å rippe! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Sønnen til fetteren min datt utfor verandaen fordi ha satt på den. Han kvapp da kameraten hoppet ut verandadøren og falt på ryggen utfor og døde. Jeg er hysterisk med slikt. Ungdommene på jobben som sitter i vinduskanten osv. (jobber på skole) Hadde glemt den fobien. Dårlige minner kom frem... DØDE han? :-o Beklager, leste fort første gang..Og fikk ikke med meg hvor trist det var! Så kjipt! Det var jo supertrist,kondolerer! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Uffda! Sorry, Kizza..Ikke meningen å rippe! :-) Helt greit og helt jærlig. Klandrer ikke deg men det har jo ikke gjort det bedre med den historien. Tviler på om det går under forbier da. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 DØDE han? :-o Beklager, leste fort første gang..Og fikk ikke med meg hvor trist det var! Så kjipt! Det var jo supertrist,kondolerer! Ett par år siden nå men ja du vet 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Helt greit og helt jærlig. Klandrer ikke deg men det har jo ikke gjort det bedre med den historien. Tviler på om det går under forbier da. Nei, det blir vel noe annet..^Å bli satt ut av en så fæl historie..Det er vel helt naturlig, hvem hadde ikke blitt..? Beklager ufølsomt svar først, jeg fikk liksom ikke helt med meg dybden i hva du sa, og plutselig hadde jeg sendt. Selvsagt ikke meningen det, sorry. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Nei, det blir vel noe annet..^Å bli satt ut av en så fæl historie..Det er vel helt naturlig, hvem hadde ikke blitt..? Beklager ufølsomt svar først, jeg fikk liksom ikke helt med meg dybden i hva du sa, og plutselig hadde jeg sendt. Selvsagt ikke meningen det, sorry. Helt greit det alle, og spesielt jeg, er litt kjappe i avtrekket av og til. Jeg må legge meg nå. Blir slakta i ett annet innlegg her av akkurat samme grunn som deg. Jeg leste ikke skikkelig. Godt jeg er gammel og har så lang livserfaring at jeg ikke bryr meg om slikt. Det bør ikke du heller. Nå roter jeg, men vil bare ønske deg en kjempegod natt Laguna 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Helt greit det alle, og spesielt jeg, er litt kjappe i avtrekket av og til. Jeg må legge meg nå. Blir slakta i ett annet innlegg her av akkurat samme grunn som deg. Jeg leste ikke skikkelig. Godt jeg er gammel og har så lang livserfaring at jeg ikke bryr meg om slikt. Det bør ikke du heller. Nå roter jeg, men vil bare ønske deg en kjempegod natt Laguna Lige måde! Og drøm søtt! :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 ;-) Det har jeg vel fått sagt klart i fra om ja.. I tillegg liker jeg ikke at folk må sitte på verandakanten/båtripa o.l Jeg er ikke kjempeglad i torden, også liker jeg ikke å kjøre først i køen.. Jeg er litt sånn småfobisk og girlish på litt av hvert jeg visst..:-o *loko* torden har vi nettopp hatt her hos oss. 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg blir stressa om det kommer en edderkopp inn i leiligheten min, utendørs gjør de meg ingen verdens ting - men inne! *Grøss* Og jeg kryper ikke frivillig inn i sånne grotte-ganger for å si det sånn... Men redd for trapper!? Hva i all verden er det som er skummelt med en trapp?! Vet egentlig ikke hvorfor jeg har trappe-fobi. .. men min søster pleide å løpe etter meg i trappen og klype meg bak.. Ikke bare av og til... det var hver eneste gang det ) Mulig det har noe med det og gjøre :-))) Vi hadde ikke hull mellom trappe-trinnene, vi har ikke det her heller..så jeg er ikke redd for at noen skal holde meg igjen i bena mine... Har liksom følelsen av at noen er etter meg ) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg har fobi for klemte barnefingre. Ja uff men det går som oftest bra med disse myke barnefingrene. Guttungens fingre var helt flat etter å ha blitt klemt av bildøra,han var 3 år. Hans far smekket igjen bildøra men så var det ei hand som satt fast i mellom der. Døra gikk helt igjen,men fingrene var like hel,litt flat i starten og blå ett par dager. Gjett om pappan hadde dårlig samvittighet! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 MUS!! Hadde mus i klesskapet mitt engang jeg var hjemme alene. Hadde nettopp lagt meg til for å sove da det taslet på gulvet. Jeg slo på lyset og kikket ned på gulvet,der løp det ei mus ja.. Sprang på stua og så teipet jeg for nøkkelhullet!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.