Gjest trultemor25 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Maneter. Kommer jeg borti en slik en når jeg er ute og svømmer får jeg heeelt noia. 0 Siter
Maggi Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Ja uff men det går som oftest bra med disse myke barnefingrene. Guttungens fingre var helt flat etter å ha blitt klemt av bildøra,han var 3 år. Hans far smekket igjen bildøra men så var det ei hand som satt fast i mellom der. Døra gikk helt igjen,men fingrene var like hel,litt flat i starten og blå ett par dager. Gjett om pappan hadde dårlig samvittighet! Uff, vi har også hatt en helt flat finger på ettåringen etter at en tredør smalt over den. Jeg trodde den var skadet for livet, men fant frem rosiner for å se om han fortsatt hadde bevegelighet. Rosinene gikk ned med den flate fingeren som støttefinger, gitt. Jeg har hørt at bildører er bedre enn tredører pga gummiforet i døren. tredører kan være verre. Jeg får vondt i maven dersom jeg ser for meg skikkelig klemte fingre eller ser for meg barnefingre på _innsiden_ av f.eks. en bildør. 0 Siter
Maggi Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 MUS!! Hadde mus i klesskapet mitt engang jeg var hjemme alene. Hadde nettopp lagt meg til for å sove da det taslet på gulvet. Jeg slo på lyset og kikket ned på gulvet,der løp det ei mus ja.. Sprang på stua og så teipet jeg for nøkkelhullet!! Jeg har også hatt en diger mus i klesskapet. Hørte stadig skrapelyder i veggene før jeg traff på dette dyret. Den var akkurat så stor at jeg egentlig lurer på om det var en rotte, men jeg har bestemt meg for at det var en mus. Skrekk og gru. Jeg sov ikke mye den natten, voktet over skapet og gulvet. Vi satte ut gift, og borte ble de(n). 0 Siter
Maggi Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Maneter. Kommer jeg borti en slik en når jeg er ute og svømmer får jeg heeelt noia. Så du vil ikke være med på en real manetkrig neste sommer? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Så du vil ikke være med på en real manetkrig neste sommer? Hmm.. står over takk! 0 Siter
Maggi Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Hmm.. står over takk! OK, jeg finner noen andre. ;o) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 OK, jeg finner noen andre. ;o) Gjør det *grøss* Får frysninger bare av tanken. 0 Siter
Maggi Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Gjør det *grøss* Får frysninger bare av tanken. *flirer* Det var moro da jeg var yngre. Tror nok jeg har vokst fra det nå. 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 fobier mot HØYDE, mot høye,plutselige lyder..og mot maneter, som noen andre her nevnte.. og også mot hunder faktisk. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Har fobi mot rå kylling og kalkun. Greier hverken se på dem eller ta i dem. Og så har jeg høydeskrekk. Og så har jeg foresten fått froskefobi. Utenfor hytta har jeg sett flere som er på størrelse med hånden min. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg hater nattsvermere og døde fugler. *grøss* 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Sønnen til fetteren min datt utfor verandaen fordi ha satt på den. Han kvapp da kameraten hoppet ut verandadøren og falt på ryggen utfor og døde. Jeg er hysterisk med slikt. Ungdommene på jobben som sitter i vinduskanten osv. (jobber på skole) Hadde glemt den fobien. Dårlige minner kom frem... Jeg kjenner mange som har brukket ryggen og nakken på den måten. Det kjipe er jo at det på en måte er selvforskylt og man må leve med det resten av livet. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg er egentlig ganske lite fobisk, men jeg har tendenser til klaustrofobi. Har ikke problemer med heis, lukkede rom og sånt, men litt ubehag i tunneller, sterk motvilje mot å bli holdt fast og denslags. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 har fobi mot svingdører, er redd for å bli sugd inn og ikke komme ut igjen, eller at jeg skal bli klemt fast. Så det ungår jeg helst. Så har jeg fobi mot slanger og hoggormer. 0 Siter
Velouria Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg har fobi for kroppshår, både på kvinner og menn, selvom jeg godtar litt hår på menn, men bare litt. Ellers hater jeg når noen går bak meg i en trapp uansett om jeg går opp eller ned. Jeg er livredd for å gå over veien på rød mann uansett om det ikke er biler i mils avstand eller jeg er meget beruset. Det var de jeg kom på i farten, pluss at jeg til tider har tlf angst. Da tar jeg tlf bare om det er eksen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Edderkopper, slanger og andre småkrypjævler. Også har jeg fobi mot spy... 0 Siter
Line Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hehehehehe!!! Tror virkelig jeg hadde ledd jeg også om jeg så deg i aksjon der! 0 Siter
Velouria Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg har fobi for kroppshår, både på kvinner og menn, selvom jeg godtar litt hår på menn, men bare litt. Ellers hater jeg når noen går bak meg i en trapp uansett om jeg går opp eller ned. Jeg er livredd for å gå over veien på rød mann uansett om det ikke er biler i mils avstand eller jeg er meget beruset. Det var de jeg kom på i farten, pluss at jeg til tider har tlf angst. Da tar jeg tlf bare om det er eksen. Tunneler selvsagt, det fikser jeg dårlig, så om de hadde hatt fartkontroll i eller rett utenfor en tunnel hadde jeg sansynligvis ikke kjørt bil.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 *flirer* Det var moro da jeg var yngre. Tror nok jeg har vokst fra det nå. *klask* Sender ei real koppklyse i ryggen på Maggi! ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hm. Jeg tenker og tenker, men kan faktisk ikke komme på en eneste fobi. Ikke mot småkryp (har hatt en tarantella gående over hendene mine og syntes bare at det kilte),ikke mot tunneller, ikke mot hår, ikke mot høyder og ikke mot trapper eller heiser. Jo - det må være at jeg ikke liker meg i vannet ute på dypet. Svømmer aldri særlig langt ut (og liker heller ikke så godt å ha hodet under vann). Er vel litt vannpyse, kanskje. (Drukna sikkert i mitt forrige liv *s*) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.