Gå til innhold

Fobier

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Maggi

9

• laguna1365380434

5

• Kizza1365380506

5

• zapata

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har alvorlig høydeskrekk. Plager meg ikke så veldig, siden jeg ikke merker det i fly.

Årsak, fall i tidlig barnealder, over 10 meter.

Før hadde jeg edderkoppfobi, men anser den som bekjempet, selvom en tarantella ikke står på ønskeliste til bursdagen min

Skrevet

Edderkopper samt hengebroer over fossende vann.

Skrevet

Edderkopper samt hengebroer over fossende vann.

Etter å ha lest nedover her minnes jeg også på at jeg har "bunn-skrekk" når jeg bader i saltvann i Norge, dvs skrekk for tang, krabber etc, så jeg bader derfor med badesko! :-)

(V-e-l-d-i-g lekker, altså! *S*)

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg har jo jobbet som både telefonselger, innkomne kundeservice, resepsjonist i et Callcenter, og hatt tlf som viktigste arbeidsverktøy i mange år, men plutselig ble jeg kvalm og uvel av telefoner. Noen ganger nesten brekker jeg meg når den ringer.. hmmm kanskje jeg skulle snakke med noen profesjonelle om dette her. Når jeg ser det svart på hvitt ser det overhodet ikke bra ut ;)

Så du har rett og slett fått nok du altså. Har ikke noe sånt å skylde på jeg. Jeg bare liker ikke telefonsnakk. Jeg stinker på å konversere med folk via telefon.

Skrevet

Det er sikkert en traume fra den ble klippet over. ;o)

He, he, ja se der har du det! :-D Har ikke dere andre traumer etter at navlestrengen ble klippet over da?

Skrevet

Jeg har hårfobi. Fullstendig noia mot kjønnshår og hår i armhulene.

Det gjelder bare jenter, selv om jeg ikke synes den gorilla-greia mange menn har gående er spesielt attraktiv den heller.

he, he du skulle ha sett enkelte jenter i dusjen på sats, du ville kastet opp. Noen har så mye hår at de kunne ha laget fletter. Synes også det er kvalmt med mye hår på mannfolk, men så lenge det er kortklipt er det greit:)

Skrevet

he, he du skulle ha sett enkelte jenter i dusjen på sats, du ville kastet opp. Noen har så mye hår at de kunne ha laget fletter. Synes også det er kvalmt med mye hår på mannfolk, men så lenge det er kortklipt er det greit:)

Uff da! går du virkelig rundt å sjekker sånt å du?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er derfor jeg ikke dusjer i jentedusjen. :/

Skrevet

Er vel ikke alltid til å unngå å legge merke til noe innimellom med de fellesdusjene som finnes nå for tiden! ;-)

Jeg skvatt litt en gang i svømmehallen da en dame rett ved siden av meg i garderoben dro av seg buksa, og hun var hårete som en mann til langt oppover lårene! ;-)

Skrevet

Jeg har hårfobi. Fullstendig noia mot kjønnshår og hår i armhulene.

Det gjelder bare jenter, selv om jeg ikke synes den gorilla-greia mange menn har gående er spesielt attraktiv den heller.

Fobi og fobi, fru Blom!

Det du kaller hårfobi kan heller sammenlignes med at jeg ikke liker spise lever enn at jeg blir svimmel av skrekk på hengebroer! ;-)

Skrevet

Går ikke å sjekker, men er avogtil uheldig og ser mer enn jeg ønsker:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...