Lillemus Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Tusen takk! Da har jeg fått bildene fra fotolabo.no som du tipset meg om. Det tok halvannen uke og bildene var kjempefine!!!! *Meget fornøyd* 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Så bra! Skal jammen legge inn en bestilling selv nå en dag, har gått tom for bilder å styre og stelle med, også har jeg jo tatt innmari mange fine nye da. 0 Siter
Gjest bare sånn til info Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Blander meg inn her jeg ). Er det vanlige digitale biler du har sendt ? Og så tok det hele halvannen uke før du fikk de ?? To dager tar det hos Eurofoto fra jeg sender de pr mail til jeg har de i postkassen. De har også fine bilder. 0 Siter
Gjest bare sånn til info Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Blander meg inn her jeg ). Er det vanlige digitale biler du har sendt ? Og så tok det hele halvannen uke før du fikk de ?? To dager tar det hos Eurofoto fra jeg sender de pr mail til jeg har de i postkassen. De har også fine bilder. Ikke biler med bilder ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Blander meg inn her jeg ). Er det vanlige digitale biler du har sendt ? Og så tok det hele halvannen uke før du fikk de ?? To dager tar det hos Eurofoto fra jeg sender de pr mail til jeg har de i postkassen. De har også fine bilder. Ja, bestilte via nettet, lastet dem over til fotolabos sider og fikk dem i posten i går. Hadde det ikke travelt denne gangen så å vente 1 1/2 uke på disse var helt i orden! Ble 129,- for 3 i formatet 20x30 cm og et i 13x18 (?) inkl. porto. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.