Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Har hatt ganske lenge at høgre testikkel er noe øm når jeg tar på, er noe som kommer og går egentlig,den er øm og litt låk fremme på, men og der noe er festet til den,en slags pose på siden eller en litt større blodåre, vet ikke helt hva jeg skal kalle de.

Vet ikke om dette er helt rette plassen å spørr, men fint om du har noen tips om dette kan være noe alvorlig, eller at det er normalt at gutter har litt sånn ubehag i denne aldern.

Hadde for en stund siden betennelse i prostatan, eller legene var ikke helt sikre, men de va det de mest sannsynlig trodde,først trodde de at jeg hadde hjernehinnebetennelse, så lurte de på om jeg hadde problem me nyrene,men kom frem til prostata,betennelse eller virus. Fikk ikke medisin, de mente det ville gå over. Er litt plaget at jeg må oftere på do etter denne hendelsen, selv om det ikke kommer så mye urin.

Er ikke så gla i å gå til legen så spørr her.

Mvh.

Gutt 20

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193719-ubehag-og-sm%C3%A5smerter-i-testikkel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ofet på do og lite urin er jo typisk for forstørret prostata.

Gå til legen og be om vurdering av "utposningen" (?) på pungen også, det er derfor legene er der.

Hei, takk for svar.

Den posen, er vel bitestikkel eller hva de kaller det,liten pose på siden av testikkel,las en del her på forumet i går,ser ikke ut som det bare er jeg visst som har samme probleme,. Så det er vel kanskje bitestikkelen som er litt øm,vente litt og se om det forsvinner igjen,om ikke får jeg kontakte lege.

Var ikke klar over at gynekologi gjaldt kvinner,men da vet jeg det:)

Hei, takk for svar.

Den posen, er vel bitestikkel eller hva de kaller det,liten pose på siden av testikkel,las en del her på forumet i går,ser ikke ut som det bare er jeg visst som har samme probleme,. Så det er vel kanskje bitestikkelen som er litt øm,vente litt og se om det forsvinner igjen,om ikke får jeg kontakte lege.

Var ikke klar over at gynekologi gjaldt kvinner,men da vet jeg det:)

prøvde å legge inn post flere ganger i går, men fikk bare opp det derre betal styre, men ble visst lagt inn her likevell:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...